Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

I miss you my friend!

Alice har gått och blivit sjuk :( Hon har den där äckliga körtelfebern som jag hade i 9:an. Nu får hon inte sporta förrens om 6 veckor, också är hon ju inte frisk, så vi kan inte ses :(






Postat av: Lavali - Min sexiga Hemlighet!

Hoppas du får sova gott inatt, eller sover kanske man sak säga haha :D Vore väl mest vettigt kl 02 på natten :P

Postat av: tilda

sv: vad bra då! ja, jag tänkte det, jag trycker på den varje gång jag är här men det funkar inte:( gjorde du igår då?:)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, men jag tänkte liksom för att du tyckte att jag alltid hade "klicka och få en länk", men eftersom jag bara har de två gånger i veckan, så menar jag - då besöker du ju bara två gånger i veckan ;)

Postat av: Maliin^^,

Sv; följer dig nu:) Följ mig med :DD

Postat av: Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

Postat av: feztis

Okej, men det är ju för att man måste betala skatt på det man tjänat :) fast jag använder inte det där :p

Postat av: Daniela

tack du ! jodå, jag har det nog bra ! :) själv då ? :)

Postat av: Danisa

SV: Jag kollar på tv, ska snart till stallet :)

Själv då? :)

Postat av: Anna T

sv: Var på ett event med egoboost i fredags :D har skrivit om eventet i posten under den med goodiebagen.



Nähä :O tyckte mitt gick himla segt jämnfört med mitt gamla på min gamla kamera och låter väldigt mycket. Har du 18-55? Kanske är min kamera det är fel på annars :O

Postat av: Lavali - Ett liv i fängelset

svar:

hehe ja jag la mig också strax efter där. Hoppas du sov gott :)

händer idag då?

Postat av: ebba

fin blogg! :D

kollla gärna min blogg

Postat av: S A N D R A S F O T O N

svar: hihi okej,

nä det är en gammal kamera jag och min mamma är typ fotogalningar och vi delar på den och så har jag en annan sjjälv :)

Postat av: ANNA-SARA

sV: bara bra! hur är det själv? :)

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Jag går i vad jag känner fört, dessutom älskar min morsa mina converse ^^

Postat av: Nathalie

SV; Igår var jag och såg på Melodifestivalen hos bästavän. :)

Vad händer idag då?

kram

Postat av: refkis

det vet man inte än! :\

in på aftonbladet och läs!

kram

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, vad för kamera? :)

Postat av: martina

sv; haha nejdå, lyssna inte på tandläkarna, du kan äta som vanligt! ingenting kommer att gå sönder ;)

Postat av: alice

åwh bästis, saknar dig med! dör ju typ här.. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -