Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Änligen är du min! ;*

Äntligen så är denna godingen min! ;*




http://www.nattstad.se/stephanieahlgren
http://bbanajd.blogg.se
http://llovepink.blogg.se/

Postat av: Anna T

Najs ^^ har också en 600D!

Jättebra tycker jag. Men 18-55 objektivet har seg autofokus!

Postat av: alice

ja jag hoppas det är över snart!! :(

härligt med kameran föressten, men varför hör du aldrig av dig? :(

Postat av: tilda

sv: okej, funkar nya kameran bra?:)

en fråga, du vet din "är du här ofta?" knapp, är det som "kom ihåg mig?" ?:)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Det betyder alltså bara att du besöker min blogg alldeles för sällan, haha ;)

Postat av: fanny ahlm

Jag mår bara bra du ? :)

Postat av: ida | foto ♥

Najs att du köpte den :) du kommer inte att ångra dig!



Sv: hihi :) jag fick den av mina föräldrar julen 2011 (:

Postat av: Danisa

SV: Jag mår bara bra tack :)

Du då? :)

Postat av: Jennifer Ljungquist

inte mytcket säckat framför datan och tve. Hoppas att du får en bra helg. Kram

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul :D!

Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Härligt med en bra kamera!

Postat av: refkaaaa

söt blogg!

Postat av: louise

-Filmen heter Himlton, som jag skrev innan. De en svensk film.



Jag hade prov och det gick inte så bra

Postat av: Anonym

Nice :)



Svar: Jag är 14 :) Självdå?

Postat av: ida | foto ♥

Sv: hehe, den kostade runt 6500 om man inte räknar med minneskortet :) kram

Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

SVAR; nej, jag har en Canon EOS 500D. Lite äldre. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -