Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Usch, här sitter jag och snuvar.. :(

Sitter här och snuvar ihjäl mig och inser att jag måste plugga innan jag far till skolan då jag har prov idag (förmodligen ;)
Men jag känner mig bara trött och skulle gärna vilja ha en veckas lov till!


Postat av: Anonym

sv: märks inte ;)

Postat av: Mia

okej :) Själv ska jag snart duscha, göra lite hushållssysslor och sen ta det lugnt :)

Postat av: ebba

sv : ja det tror jag :)

Postat av: Frida

Allt bra idag?:))

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

haha jag vet inte!



http://typiisktmaria.blogg.se

Postat av: Anonym

sv: Varsågod :D

Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

SV: Yesbox, hoppas allt är väl med dig också! :) ♥



Kramiz

Postat av: ebba

godmorgon , allt bra ? :)

Postat av: Sara

Nej, jag har ingen fråga :)

Postat av: Nathalie Nyrén

hahah okej :D

Postat av: johanna <3 ♫♪

sv, nästa gång kanske ;)

Postat av: Sanna

sv; haha jaa. !

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- Bara ärlig :)

Ja det var därför jag tyckte att den var häftig :)

Okej, men upp med hakan, skolan ger något bra, även fast man inte tror det nu :)

Postat av: Chayenne även kallad Polemamma. En av Sveriges skönaste unga mamma bloggar!

Hej på dig! :)

Va gärna med och tävlar om veckans blogg (om du inte redan är med såklart) och får chansen att synas med en FET bildlänk på min blogg i en hel vecka! Tävlingen avslutas redan 20.30 & vinnaren utses på kvällen ;)

http://sense.webblogg.se/2012/february/veckans-blogg-vinnaren-ny-omgang-1.html

Postat av: e king

krya på dej!

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Ja verkligen, men har alltid tyckt om henne! Allt bra med dig? :) KRAM

Postat av: Anonym

så lite så hehe

Postat av: ebba

dagens blogg är avslutad :)

va med igen om du inte vann ?

Postat av: SARAH CARLSTEN

haha! Själv har man tagit sabbatsår till hösten! :)

Postat av: Becka [fotoblogg]

sv; Jadå, allt är bra =)

Vad tycker du om mina bilder? :))

Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej :) Nu är det ny vecka, jag hoppas att du hade en finfin helg :) Ska du göra något roligt i veckan nu? :) Kram!

Postat av: SARAH CARLSTEN

jaa :D!

Postat av: Anonym

Kul att du vill vara med & lycka till drar vinnaren ikv !

allt bra annars ?

Postat av: Maja

Hej! Du sa att du fixade småfix till designen gratis, vad skulle det kunna vara? .)

Postat av: Andrea Castells

Hahah but how cute aren't you with that guitar??

XX from Barcelona

Postat av: Emma

Hejsan!

har startat en tävlinge igen kika in

för mer info!

kom igen vill du ha en länkning eller inte :D

Postat av: alexandra | fotoblogg

sv; dissade faktiskt min kille för att plugga matte inför ett stort prov nästa dag, det var min allahjärtansadag :/ (förlåt för sent svar)

Postat av: Alicia

Spelar du också gitarr?<3



Sv: Det var gott! :-)

Postat av: louise

-jag mår bra, tack :).



Va händer idag?

Postat av: Agnes Eriksson

Sv: Jah typ. Knsk inte om man ska utomlands o inte har nåt internet eller så. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -