Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Uppdaterad design!

Vad tycke ni om den uppdaterade designen?
Jag har rensat upp på högersidan, inte riktigt klar än.. 

Sen har jag bildspel i headern, gillas den? :D


Ville bara säga till er som vill lägga till mig på facebook, så har jag gjort ett speciellt konto för er läsare! :)
http://www.facebook.com/fotokobran

Där kan ni adda mig om ni vill vara vän med mig! :)

Ni kan även filla min facebooksida! 
http://www.facebook.com/pages/Fotokobran/122163717801788?ref=ts&sk=wall

Gör det om ni vill, inget krav på nån! ;*


Postat av:

sv: Jag var hos en kompis på inflyttningsfest :)

Postat av: Anna

Snygg blogg tycker jag =P

Postat av: SiistersofSthlm

Svar: Molly och Matthias ;D

Postat av: Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

Hoppas du haft en awesome helg :D

Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: det är bra med mig :)

Postat av: naxo - bloggen med tips!

det är fint men rörigt just nu? :(

sv: jag mår också bra. såg du mello igår?

Postat av: nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: högst upp kommer en bild över headern? :o

samma här, vad tyckte du?

Postat av: emelie

fett cool fläta :)

Postat av: Anonym

allt bra med dig? :D

Postat av: Mathilda

Sv: Det är bra med mig, själv då? :)

Postat av: Jenny

Sv: Jorå allt bra här :) Sj då?

Postat av: Anastasia

Fin blogg! :)



Besök min blogg! :)

luckyfourteen.blogg.se

Postat av: Linnea

sv: nej det var hon inte:/ jag tror hon har hoppat ur gruppen, för hon var med förra året :P <3

Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Ja jag älskar den ;P

Postat av: hanna ♡

inte mycket alls, själv? :)

Postat av: Anonym

SV: Helst inte! Fast om du verkligen inte kan välja så är det okej :)

Postat av: louise

vilken fin fläta.



Sv: det bra tack :).

Har du haft en bra helg??

Postat av: feztis

Jupp det tycker jag. Är helnöjd med telefonen!

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag kollade aldrig! :D

Postat av: Sandra

Sv: Haha lugnt kan kolla det själv :D

Postat av: Lotta

Sv: Jaa, jag gillar att fota :) Hur så?? =) Kram

Postat av: Frida - fotoblogg

sv;Nej jag går en vecka till i skolan sen har jag lov :)

Postat av: F E L I C I A

älskar flätan!! sjukt snygg

Postat av: M I N A B R U N - photography

fin blogg! :D

Postat av: Molly

Nya designen är jättefin, mycket fräschare! :)

En fråga: Jag har precis fixat min bloggdesign, och av nån anledning satt menyn längst ner från början. Flyttade upp den men nu åker den ner varje gång jag lägger upp ett nytt inlägg. Vet du hur man fixar det??

Postat av: Nina

sv: sommaren ;) längtar du till våren nu då?

Postat av: gabby

jag har lagt till dig och blev 50 :)

Postat av: aliciajasmine.blogg.se

Hej :) jättefin blogg! Hade blivit jätteglad om du ville kolla in min? hihi. kram, ha en bra dag :D

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Ingen orsak! Satan vilket coolt bildspel!! :3

Postat av: Anonym

mitt hår haha

Postat av: Anonym

sv; Asså? Inte en enda bra?:O

Postat av: Jennie - utbildar mig till medialterapeut och älskar att fotografera!

sv: tacvk! allt är bra med mej! sjäv?

Postat av: sagha

japp :)

Postat av: ella

sv; jag vet inte riktigt.. men någonting i låten va coolt enligt mig :)

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Det syns ganska rejält! :)

Postat av: -'Amanda | au pair i Clevedon

Jisses vad jag diggar din header var ju as coolt :D haha har velat ha bildserie länge men fattar inte hur man gör så jag skiter i det :D Min din var cool :D

Postat av: XTIO /Andreas Söderberg

Sv, jag älskar att fota, älskar allt som har med media att göra. :) hehe

Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Ja det gjorde jag, men det var inte bra igår kväll :/ Kollade du också, vad tyckte du isf?

Postat av: Anonym

Sv; hehe jaha ;)

Din design är btw sjukt snygg! :)

Postat av: Anonym

vad gör d? :D

Postat av: Jossan

fin blogg!



Gjort idag? :)

Postat av: Solav

Sv: Jag zappade på, ganska mycket. :) Har tre gladiatorer jag MÅSTE se för att kunna vara nöjd med kvällen haha :)

Postat av: Anne

Haahah, ja:/

Aha okej, vad tyckte du då?:)

Jo allt är toppen tack, sjd?:) Kramar

Postat av: maja :)

åh gud vilken cool fläta!

Postat av: Nanna

Fin frisyr :)

Postat av: Ulrika - Tävling, veckans blogg

Va gärna med i veckans blogg hos mig! Vem vill inte ha fler läsare lixom? :) Tävlingen avgörs imorgon kl 1800.



Kram Ulrika

http://usandstrom.blogg.se/2012/february/tavling-veckans-blogg-vinnare-ny-omgang.html

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Jag är lika dålig på att komma ihåg ^^

Men de syns att du lagt ner tid på headern och designen :)

Postat av: Hanna

Riktigt fin och bra blogg! Om du har tid så får du gärna kika in på min blogg! :)

Postat av: Julia

Dt blev assnyggt!

vad tycker du om mintgrönt? läs mitt inlägg om det ? :)

Postat av: Smse Hund&Foto

Cool blogg och vilka fina bilder du tar :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -