Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Trots att jag lagt upp den förr, är det många som kommenterar och frågar, så här har ni! :)

Trots att jag lagt upp det här klippet förut, så är det fortfarande folk som undrar hur det låter när jag sjunger. Och jag har inte tagit mig tid att spela in något nytt, så det får bli denna lilla godingen som är 1½ år gammal, och ja, jag har utvecklats sen dess, men ah, så mycket har nog inte rösten förändrats, förutom att det förmodligen har förbättrats! :)

Postat av: B Y P H O T O G R A P H E R - av Anna Adam

Jo, ja .. Det är väl bra.

Postat av: Anonym

du skulle ju fixa en design åt mig & det är jag i chatten . .haha dom får ju damp på mig om man pratar om nåt där!



men när kan det vara klar ?

Postat av: Linnea

Tack desamma! ;)

Postat av: Anne

Aha okej, vilken linje?:) Jag går i 8an:) Kramar

Postat av: Moa Mildén

Aha.. :/



Jag börja rida när jag var 8 ungefär. Kommer inte ihåg när jag var mindre men använde mycket kläder med hästar på minns jag :)

Postat av: sara

Hej, fin blogg!

händer ikväll? Kram :)

Postat av: Emelie

Den jag vill ha just nu är Nikon D3s, men den kostar lite.. Så ska hitta mig en bra billigare :)

Postat av: Mathilda

Sv: Har röstat nu, om du menade vad jag ville se mer av i din blogg :)

Postat av: Mirella

vad fin och härlig design du har!



haft en bra torsdag? :D

Postat av: amanda

sv: tydligen, haha :p

jag vill byta men kan inte själv och hon som skulle fixa en ny åt mig slutade svara när jag skrev :)

Postat av: -'Amanda | au pair i Sevenoaks

Jisses vilken bra röst :D

Postat av: sara

okej, nae inte så mkt ska sova :)<3

Skulle du kunna göra en design till mej ?:) kram <3

Postat av: Bismillah <3

snygg blogg du har :) unik:)

Postat av: Moa Mildén

Haha nae faktiskt inte ;) Mamma är mest rädd för hästar men pappa vågar ju iaf och har mer koll, eller båda har koll på olika sätt. De är nog inte hästintresserade på det sättet som jag :D

Postat av: Sofia

Ny tävling på bloggen, var gärna med :D kram!



http://byfia.com/2012/february/tavling-vinn-presentkort.html#comment

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej :)

åhh, det är ju sjukt duktig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -