Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Stressigt!

Usch vad jag hatar att stressa, dags att dra igen, varit hemma i cirka 2 minuter idag, hmm.. svarar på era kommentarer vid nästa hemkomst cirka 21:00 ! :((


Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Vinnaren av Veckans blogg är nu utsedd! :) Kika in och se om det var du som vann! c:

Postat av: fanny jönsson

sv; Jag har sovit över med en kompis , dudå ? :)

Postat av: Milia

Sv: Ja i början, då jag skrev jättekonstigt, svor o massa, o när jag blickar tillbaka på det nu så tänker jag "Hur kunde jag skriva så, det låter ju inte ens som jag" så jag förstår mina föräldrar, men nu tycker dom att den är jättebra :)

Postat av: Linnéa

Sv: I lördags var jag på gbg horse show.

Idag har jag varit i stallet och ridit. Läs mer på min blogg :-)

Hur har din helg varit?

Postat av: ~ lova

sv; Jag mår bra :) Har du hittat på något speciellt idag?

Postat av: sofie

sv: ja det har vart kul!

var de skönt på spat ? :)

Postat av: felicia-

jag har umgåts med vänner och pluggat. Vad har du själv gjort?=D

Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv. Alla som svarade kommer bli länkad i ett nytt inlägg :)

Postat av: Anonym

sv yes I have, en gång när jag gick i 8:an...pyamasbyxor och tofflorr....inte speciellt fint...fast bekvämt


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -