Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Spider

Denna lilla kraken satt på väggen utanför, usch..

Postat av: Isabelle :]

Sv: Ibland gör jag det :)

Postat av: Foto av Julia Billing

Svar: Ja jag försöker uppdatera så ofta jag kan, om jag har någonting någorlunda intressant att skriva eller bilder som jag kan lägga ut. Sen klickar jag runt på bloggar och kommenterar t.ex att en bild är fin eller liknande :)

Postat av: Martina

härlig blogg! :D

Postat av: Olessia

euuww :o

Postat av: Rosanna:)

oj cool bild!:D

Postat av: Erika

Hej!



Vilken fin blogg :) Händer ikväll då?

Postat av: Alice

Blev du vinnaren av dagens blogg? Ta och kolla det, för jag har rösta ut 4 st vinnare!

Postat av: Isabella

UUUUUSCH. hatar spindlar dom är så äckliga.

Fin blogg btw!

kram

Postat av: Kajsa

Bloglovinbyte? :)))))))

Postat av: Anneli

haha euw :o

Postat av: Esmeralda<3

Dagensblogg är nu avslutad! kika in och se om du vann och var gärna med igen:)

Länk: http://esmeraldaaa.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang-1.html#comment

Postat av: Kajsa

Sv. Följer dig NU säg till när du följer oss ;)

Postat av: julia

sv: ja, ungefär! :)



vad gör du ?

Postat av: Anonym

sv: Haha ah, jag vet.. jag ändrade på det nu!

Vad gör du? :)

Postat av: Alice

Kommentaren var från mig

Postat av: alexandra ANIKKI kemppainen

sv: oki bloggar lite bara :) gjort idag då?

Postat av: Erika

Haha jaa, har lite tråkigt! :D



Jag ska nog bara ta det lugnt och kika på tv och så :) Händer imorgon då?

Postat av: madeleine. s

hehe, jag är bara mig själv ja :)

Postat av: Förvirrade Morsan

spindlar har en tendens att smyga sig på en!



sv; det är bara fint ^_^*

Postat av: Kitiwara & Chong

Allt bra? :D

Kram

Postat av: amanda - vivalamandy.blogg.se

Hej! Fin blogg :D

Postat av: ebba :)

ja jag förslker tänka på det iallafall ;)



okej bra saker med! :)

Postat av: Andrea Castells

uhhhh.. i HATE spiders...

XX from Barcelona

Postat av: emma

jätte fin blogg! kolla gärna in min blogg med! :D<3

Postat av: LIENE

sv: Jag pluggade svenska. Skrev typ 8 rader.

Vad pluggade du då?

Postat av: nadde

fin blogg!!

Postat av: Ersana<3

Sv: joo då allt är bra häär med :)

Postat av: LIENE

sv: Tyvärr inte:P Har länkat sidan nedan varifrån bilden är tagen.

Kram

Postat av: Fanny

Sv: bästa tipset är nog att vara aktiv, läsa och kommentera andras bloggar. Sedan också att skriva intressanta inlägg och försöka ha med bilder då ett inlägg med bild/bilder är roligare att läsa än ett utan :)

Postat av: Nadja

Det blev jobb och slappe kväll sj? =)

Postat av: Sannalitens.se

Svar: Nu var det ett tag sedan vi hördes, jag har tyvärr haft fullt upp i typ en vecka :p Har ud gjort något roligt i helgen? :) Kram!

Postat av: Anonym

Har lagt ut när jag sjunger på bloggen, snälla kommentera! Skulle betyda massor om jag fick din åsikt :)

Postat av: Anonym

Har lagt ut när jag sjunger på bloggen, snälla kommentera! Skulle betyda massor om jag fick din åsikt :)

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Okej, lycka till :)

Postat av: Sara

Du tar underbara bilder verkligen !

Postat av: Julia

Kul att du är med!

Vinnarna publiceras på Torsdag!

Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

hehe går det bra med de? :)

Postat av: danten89

Det ploppar fram då och då :P



Usch, nu kommer våren och alla kryp..

Postat av: Anonym

sv: jo jag försöker :)

Postat av: IJAS GARDEROB

med plottrigt menar jag att det är mycket av allt. jag gillar det stilrena. inte hundra olika textstilar och färger, olika barer och reklambilder. eller "molnet" i menyn längst ner som man ser. men alla har olika smak

Postat av: amanda - vivalamandy.blogg.se

sv: Ja det är det! Hoppas allt är bra med dig med :)

Postat av: amanda - vivalamandy.blogg.se

sv: Ja det är det! Hoppas allt är bra med dig med :)

Postat av: amanda - vivalamandy.blogg.se

sv: Ja det är det! Hoppas allt är bra med dig med :)

Postat av: amanda - vivalamandy.blogg.se

sv: Ja det är det! Hoppas allt är bra med dig med :)

Postat av: Therese

men uuusssh... hatar spindlar :( ..

Postat av: Anonym

ja då själv då :;D

Postat av: felicia

vad tycker du om operationer? :)

skulle vara roligt att se va andra tycker!

Postat av: Sandra

fin bild! Dock är jag rädd för spindlar så ryser i hela kroppen!

Postat av: Emma

Skönt :) använder du löshår?

Postat av: Linda- Den bipolära verkligehten

Hejsan, viken fin blogg!

Jag tänkte fråga om du har någon psykisk sjukdom och kanske vill dela med dig av din berättelse? Skriv till mig så kan du få berätta om den i ett inlägg på min blogg!



Läs mer här: http://lindalovgren.se/2012/february/diagnoser.html



Kram

Postat av: Felicia (Kristen Stewart hemsida)

hej =) skulle du vilja följa varandra via bloglovin ? =)



mvh felicia

Postat av: fanny jönsson

sv; Tyvärr inte denna gång, bättre lycka nästa gång sötis ! :)

Postat av: felicia

Sv: Hehe, jag har inte gått till skolan med pyjamas, har du? ;)

Postat av: Agnes Eriksson

Åh typ. Men skriv bara när du har nått att skriva om, inte bara för att du känner att du måste. Kram :)

Postat av: Madde

sv: japp, det är så jag gör:) hoppas det hjälpte:D

Postat av: sofie :)

Hej var gärna med i månadens blogg på min blogg :)

Jag lottar ut 2st vinnare 31mars(lite sent) :)

Lycka till!

Postat av: Emelie

Ibland bara, när jag har tråkigt xD

Postat av: Jolline

Usch, fy! Vilken rälig spindel iiiiiiii

Postat av: Ina♥

Aha okej! :)

Postat av: Anonym

as fin blogg:) rösta gärna vad jag ska kunna förbättra på min blogg :)

PÖSS och KRAM

ha en bra dag :)


URL: http://m
Postat av: melinda/vera

as fin blogg:) rösta gärna vad jag ska kunna förbättra på min blogg :)

PÖSS och KRAM

ha en bra dag :)

Postat av: melinda/vera

Hej:) jag undrar hur du gör din header rörande?? :)))

Skulle gärna få svar så fort som möjligt :) tack

Postat av: tone

ja, oftast men det har blivit så drygt att svara på kommentarer ibland:)

Postat av: julia

sv: ska snart ut och fota, är det soligt ute hos dig? :)

Postat av: ewwe

sv: Varför undrar du hur många besökare jag har? :P Rekordet är väl på 2000 nått på en dag ;) du då?

Postat av: alva

sv: jag läser din blogg!! inte varje dag för har inte tid varje dag för att kolla bloggar! (träning och kompisar)

Postat av: kaffehörnan

Ops ingen kul insekt

Postat av: sabina

Vilken fin blogg du har! Råkade hamna här och du bara förtjänar en fet tumme upp för designen!:D

Postat av: Anonym

Hej!

Kolla gärna in vår blogg www.yesgirls.blogg.se

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Allt är bara bra, hur är det själv? :) Ha en bra dag!

Postat av: Josefina

Hatar verkligen spindlar :c usch

Postat av: Jenny

Hatar spindlar!

Postat av: Josefina

Sv: Varför ska de existera för? :C varför kunde de inte se mer söta ut? >.< uwhäää

Postat av: Johanna ♡

nämen vad söt liten spindel ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -