Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Sno med den!

Just nu, mitt i natten, känner jag bara att jag vill ta den där katten i min väska och hem till mig, sedan gosa sönder den, för ni ser väl vad förbannat söt den är? :'D

+ andra söta djur! :D

INTE JAG SOM FOTAT!



Postat av: Ina

Ja det blir väll kul! (:



Jaha najs, sökt på vad? :)

Postat av: Lilly-Rose

Svar:

Ja allt är bra med mig tack :)

Hur äre med dig då?:)

Postat av: tone

ja ganskamen vill du göra en header?:)

Postat av: Anonym

Åh så söta ^^.

Tack för dina fina ord :).

Ha en bra Torsdag! ^^.

Postat av: Sandra

Sv: Jobbar mest som florist på en blomsterbutik men också som butikssäljare på en butik :)

Postat av: Lovisa

Med kameran? :)

Jadå :)

Postat av: Maja

Sv; Aha okej :) Vad hittade du på på sport lovet då?

Postat av: frida nyburg

Hej:)



Allt bra?



kram Frida

Postat av: merve

sv; Nja inte riktigt än :)

Kramar

Postat av: emma

sv. nåjo :) jag tycker det kan vara ganska underhållande :)

Postat av: julia

sv: svarar på lite kommentarer och ska göra ett blogginlägg :)

Postat av: Anonym

så söta1

Postat av: malin [fotoblogg]

sv: allt är bra här :) själv då?

Postat av: Anonym

sv; :)

Postat av: L I N N

Ja det är bara bra, med dig då? :)

Postat av: Simona

sv: Jaha, spännande! Lycka till :)

Postat av: Michelle MK

sv. jo, jag såg att den byter bild. Hade själv en sån header för ganska länge sen.. kanske ngt jag borde testa igen. snyggt! :)

Postat av: Linn

Jag blev din 55:e följare. Jo, det är klart jag menade vad jag skrev, men jag vill gärna ha följare oxå, så jag tänkte att, eftersom att jag gärna vill följa dig, så vore det kul om du ville följa mig med :)

Postat av: tone

gud jag vet inte har du ngr tips?:)

Postat av: iiiden

sv: har ja tur får ja jobba på sommarland i sommar!:D själv då?:)

Postat av: Josefin

söta djur!

sv: nnä har faktiskt inte tänkt på något sånt har du?

Postat av: Rut

Vad ska du göra idag? Kram

Postat av: jessi

söt blogg.

Postat av: Maja

Naaaaaw... <3 Den första är så söööt!!!

Postat av: Amanda

Naw, Så söta! :)

Postat av: Angelina

SV: NÄ det gjorde jag inte.. jag åt myums mums ist! :)

Postat av: E King ♥

Är sjuk så egentligen borde jag bara va hemma men ska till jobbet iallafall och jobba en stund bara.. själv då?

Postat av: Olivia

I vilket program redigerade du headern?

(Texten) Fin blogg förresten kram :)

Postat av: Emelie (:

Fin blogg och fina bilder! Allt bra med dig? :)

Postat av: Felicia

Hej! Fin blogg, vilket program gjorde du din header på? :)

KRAM

Postat av: julia

Naw :)

sv: jaa jag skickade en ansökan igår faktiskt om sommarjobb! Dudå? :)

Postat av: Sofia - FOTO

Sv: Tackar, det är bra med mig, vad händer idag? :)

Postat av: Johanna

Sv; okii haha nej jag vet inte, hur gamal är du? :D

Postat av: Sara

Ja det är superkul, älskar att jobba inom service :)

Postat av: Sara

Ja du, det vet jag faktiskt inte :) Bara hamnade där =)

Postat av: Mia

hihi okej :) Jag själv ska fixa med ett samarbete nu sedan får vi se vad som händer, tror jag ska se Big brother efter det :D

Postat av: Anna | molnochglitter

Hahah nåt sommarjobb ska jag nog inte ha. Är för tillfället mammaledig och kommar att vara det året innan tills jag går tillbaka till mitt vanliga jobb! Tack för frågan ändå ;)

Postat av: Julia

sv: samma ! :)

Postat av: linnéa nilsson

Till någon mer vårig färg! :)



ställ gärna en fråga i min frågestund, skulle göra mig väldigt glad http://linneanilsfoton.blogg.se/2012/february/fragestund.html#comment! :D

Postat av: Mallesplace - Livet Efter En Gastric By Pass Operation

Sicka sötisar! hihi

Postat av: hanna ♡

ah tack, du är bäst! tyvärr hinner jag inte länka dig nu, ska dra te gymmet, men ikväll! :D

Postat av: Sandra

Sv: Nee jag har 2-3 jobb redan så behöver inte söka :)

Du då?

Postat av: johanna <3 ♫♪

sv, jag ska på besök och middag ;)

Postat av: alva

sv: jadu jag är sjuk så händer inte så mycket för mig! :S jätte snygg blogg! sj?

Postat av: Lisa

SV: Jag jobbar heltid så jag behöver inte söka sommarjobb ;) dudå?

Postat av: Elina

sv; idag ska jag bara vara hemma och plugga , själv ?

Postat av: Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

svar: bara bra, sj ? :D

Postat av: Hannaa

Seriöst ? Dem är ju jätte bra och nog dem sötaste killarna som finns! JAg sa till mig själv att jag inte skulle bli en "directioner" Men haha jag blev fast ;) Lyssna på dem vetja! :)

Postat av: Mathilda

Sv: Det är bara bra, själv då? :)

Postat av: Jossan

Oww så söta! Jo det börjar ju tyvärr bli det :/

Postat av: We Are Odd

Sv; Jaa, följa varandra via bloglovin? :D

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Dagens planer är väl lite matteplugg och sen besök hos farmor och farfar, annars har jag inget planerat :) själv? Ha en bra dag! KRAM

Postat av: rebecca

hehe, jag undrade bara :)

Postat av: Weareod

Okej nu följer vi dig, säg till när du följer oss och vilket nummer du blev :D

Postat av: linda - en vimsig mamma

jag hoppas att jag får vara på mitt vanliga ställe där jag är vikarie =) du då?kram

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Nej aldrig, och kommer aldrig göra! Har du? :)

Postat av: Pauline Emilia

Vilka sötisar!! :D

Postat av: Fisken -Fotoblogg <3

Sv : Hahaha , näe dudå ?

Kram

Postat av: -leila&elina.

Heihei, allt bra med dig?



tips på någon bra film? :) KRAM

Postat av: Jennifer

ja du, bra fråga! något överhuvudtaget, haha!

Får väl se, man kanske får jobba på Plantagen i år igen :)

ah okej!

Postat av: Annika

Söta :)

Postat av: emma

Nej det har jag faktiskt inte :) har du gjort det? Kram!

Postat av: Nikaia

jag går inte i skolan, så jobbar alltid nu när jag kan :) du då?

Postat av: tilda

sv: okej tack! vad gör du?:)

Postat av: Nikaia

svarar på din andra kommentar med. jag ska powerwalka, köra och träffa min pojkvän du då? :)

Postat av: E L I N F E L I C I A S

- samma här :)

Postat av: linda - en vimsig mamma

jag jobbar inom vården natte tid här i närheten =) och stormtrivs ! kram

Postat av: MY BLOG' sex&kärlek, tips, tävlingar m.m

sv; japp, blir på en bar vid stranden förmodligen ;) själv :)

Postat av: Anna med A

teve :)

Postat av: tilda

sv: haha nej, du?:)

Postat av: Emma

ja det är jätte bra ställen :) trivs verkligen.

Postat av: tova [ en blogg utan pappa ♥]

eftersom jag inte vet vad vi snackar om så..

allt bra? ehhehehhehehe :D <3

Postat av: bellaml ♥

Hej!

Nu har jag 2 tävlingar på min blogg som jag tror du inte vill missa ;



http://bellaml.blogg.se/2012/february/tavling-1.html#comment - tävling om örhängen och lösögonfransar ifrån rapunzelofsweden.se



http://bellaml.blogg.se/2012/february/tavling-brvinn-valfritt-iphone-skal.html#comment - tävling om iphoneskal i samarbete med iphoneskal.nu



Hoppas du vill vara med & tävla! =)

kram

Postat av: daniella book

Jag vet inte, får väl se lite!:D Självdå?

Förresten, hur går det?:)

Postat av: maja

sv; Ja det har jag, man måste vara tidig ute annars är ju chansen stor att man inte får nåt ;)

Funderar du på sommarjodd då? :)

Postat av: We Are Odd

Sv; Nej vi är ärliga 100 % på bloggen :)

Postat av: felicia

frågestund på bloggen!

ställ gärna några frågor så blir jag glad!

direkt länk till inlägget

---> http://felicialagrelius.blogg.se/2012/february/jag-ska-skriva-hans-namn-med-bokstaver-uppe-i.html

Postat av: zoomsisters (foto) / matilda

sv: Det var väldigt coolt med den "drop-down"-meyn som är nere på skärmen ;)

Postat av: THERESE LIN

Galet söt blogg!

Svar: Nja, vet inte riktigt om jag kommer vara i Sverige i sommar, självdå? :)

Postat av: JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Önskar dig en fin torsdag :)

Postat av: Sofie [fotoblogg]

SV: Öh, nä.



Allt bra? :)

Postat av: Sandra

Sv: Jag jobbar på coop och just nu också på ortopeden och som fotomodell :)



Nej det har jag faktiskt inte. Har inte bloggen för att bli känd genom den utan har den för min egen skull så tjänar ju inte på att ''vara någon annan'' på bloggen än va jag är i verkligheten :) var det något speciellt du tänkte på? :)

Postat av: thea

Kattungar är ju det sötaste som finns! :)



Sv: Har inte riktigt koll på hur den ligger när man är under 20, men när jag började på McDonalds så hade jag 87 kr/h, men nu har jag fast månadslön.

Postat av: Malin Ledin

åh, bad söta! :D KRam!

Postat av: Anonym

idag ska jag nog bara ta det lugnt, sj :)?

Postat av: Hannaa

ehh neej ? Jag är mig själv hela tiden, visst jag kanske är lite blyg eller så när jag skriver då jag oftast är crazzy. men det är svårt att utrycka sig EXAKT hur man är irl. har du det ?

Postat av: Jossan

ja det tror jag dom gör :) Har väldigt många kompisar som läser min blogg och tycker det är kul att hålla koll på vad jag har för mig, har aldrig fått höra att jag inte är mig själv :)

Postat av: Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

svar: asså, hha, nej det har jag inte, har du? :D

Postat av: Anonym

vad kul tjänar du mkt?

nej jag tjänar inget :(

Postat av: amanda

Förlåt att jag inte vara svarat tidigare.

Men allt bra med dig? :)

Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: nja faktiskt inte :s

Själv då? :D

Postat av: Hanna

okej, ja allt är mycket bättre nu, ingen huvudvärk !:) hur är det själv?

Postat av: Jennie ♥ - utbildar mig till medialterapeut och älskar att fotografera!

sv: jag kollar teve, tvätta och diskar ;) ska städa idag med. allt bra?

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

hoppas du får en underbar dag :D

Har du några roliga planer inför helgen ? :D

Postat av: Julia

sv: eh, nej ?

Varför skulle jag det ?

Har du det elr?

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

nejd e tror ja inte att ja har haha. du då

Postat av: Cassandra

Sv: Åh va fint :D

Jag såg på melo den kvällen ^^ Gjorde du? ;)

(srry för sent svar..)

Postat av: anna

jo de har ja men än så länge står de still :/ behöver ju vanlight jobb ,med liksom

Postat av: F E L I C I A

haha så söta!! :)

Postat av: Esmeralda<3

sv: jaha okej:)

Allt bra annars då??

Postat av: Linda

Allt bra?:)

Postat av: Bea & Maja

Sv. Näe, faktiskt inte! Jag tycker din blogg är perfekt precis som den är! Personlig osv.



Något som kan förbättras på våran?



Kram

Postat av: maja :)

sv: okej :)

Postat av: alva

ärligt svar: nej absolut inte jag har alltid vart mig själv på bloggen! klart man använder ord som man kanske inte gör i verkligenheten men jag är alltid mig själv :) själv då? :D bara att fråga på, älskar att få frågor.

Postat av: Beautyobsession-en SKÖNHETSBLOGG

dog lite av den andra bilden, så sööööt!!

Postat av: Ebba

Härlig blogg du har!

Postat av: rebecca

nej det har jag inte, har du det ? :)

Postat av: Anonym

super snygg blogg!

Riktigt kul att kika in....;)

Hoppas du haft en super dag!



KRAM!

Postat av: Tilde larsson

riktig fin blogg!

Riktigt kul att kika in....;)

Hoppas du haft en super dag!



KRAM!

Postat av: Madde

Gu vilka sötnosar!

Postat av: Jonas

Bild nr 2 var ju uber gullig ju :3 den första bilden är i övrigt jag innan jag ska iväg till skolan på mornarna xD

Postat av: NANNA

Hej! jag gillar din blogg! (: kolla gärna in på min o ställ en fråga till "frågestunden" kram

Postat av: julia

aaw så söta! :D

Postat av: Fanny

Nej men guuud så söta!



Fin blogg och jättebra bilder btw!

Postat av: Anonym

hehe söta!



Kika gärna in här-->http://imyoourss.blogg.se/

Postat av: saga

Åh, vilka sötisar! :)

Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

Aw, söta! :3 ♥

SV; Härligt! Allt är bra här också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -