Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

smittad..

Jag har blivit smittad av fruktsjukan.. HAHA, nejmen jag älskar frukt, och jag dör typ utan den ;)

Så nu ska jag gå och ta mig en frukt! :D


Postat av: ▲ Mohammedi's™

sv: Kanon, din då?

Postat av: Julia . dearlittleme.blogg.se

SV: Nä i sexan :)

Postat av: LIL' BABUSTYLE - En av Karlstads mest uppdaterade bloggar!

sv: Tack så mycket! Välkommen in. Haha ;D

Allt är bara bra, själv?

Postat av: Anna med A

målar naglarna :)

Postat av: danten89

Tack =)

Postat av: caarroos

Åh,tack så hemskt mycket,detsamma! :D

Postat av: Clara

SV:Tack! ja allt är bra med mig, själv då? :)

Postat av: therese

Tack så mycket! det var snällt sagt och detsamma till dig! Allt är väl och hur är det med dig??

Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Tack så mkt, det var roligt att höra! :D

Ja allt är bra, sj? :)

Postat av: Anonym

sv: juste :p

vi var på båtkryssning till tallinn :P

Postat av: Felicia

Sv: haha:d några planer inför lovet?

Postat av: jannikekek '

SV: ÅH! va glad jag blir. Hur hittade du dit? :)

De är bara fint med mig, hur är det själv?

Jo, verkligen! Speciellt när de är typ 31 minus som de varit förra veckan.

Postat av: FELICIA

sv: nice! tack :)<3



jo allt är toppen, sjd? kramis

Postat av: emelie - 16 år livet som tonåring!

Tack sötnos, detsamma :)



Jorå, det är bra lite trött, blir väl bättre när man träffar sin älskling imorrn, åh längtar! Självdå? ;)

Postat av: Alexandra fotar

sv: jag lyssnar sönder dolly parton ;D hehe sj?

Postat av: Emma- Foto & Design

sv: Ska beställa lite saker :)

Postat av: Isabell

sv: Bara chillar :) sj?

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- yep ! :)

Härligt att höra !

Inte mkt just nu, blir sängen snart, sj ?

Postat av: ANNA-SARA

sv: hihi ;) ska snart lägga mej! sjdå?

Postat av: S A R A

sv; fyller 16 ^^

Postat av: danten89

Jag är inte så brydd över det =)

Postat av: Hanna

tack det är bra med mig hur är det själv då?:)

Postat av: martina

sv; haha jo, det gjorde jag nog för ett tag sedan! :)

Postat av: Malin

Sv: Tack. :) De är bra,

men trött. Själv då?

Postat av: Molly

sv; Tack! Ser dock att du skrivit lika till andra :P men även om du mena det eller inte så var din blogg jättefin :)

Jo tack det är bra :) själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -