Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Sista inlägget?

Nu är ja äntligen hemma! Körde först till mormor, där fotade jag Sickan och lite annat, fler bilder kommer förmodligen upp när jag kommer hem från stan! :)
Om inte, så är det här förmodligen det sista inlägget för ikväll, då jag inte kommer hem förren rätt sent.

Nu ska jag fixa i ordning mig och åka i alla fall!




Postat av: Anonym

Hur gamal är du ???

Postat av: Anonym

fin blogg sötnos :)

Postat av: Julia . dearlittleme.blogg.se

SV: :), jodå sj? :)

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Min kompis har lika :/ Skulle inte överleva ^^ Älskar mina converse! :p

Postat av: Anonym

Svar: Går i 8:an :)

Postat av: refkis

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14360943.ab här har du!

Postat av: ANNA-SARA

sv: inte mycket, mest bara varit hemma :) durå?

Postat av: martina

sv; det går, men det gör faktiskt RIKTIGT ont!

haha, dom första 3 dagarna åt jag nästan bara youghurt! men man får trösta sig med att det går över snart ;)

Postat av: ida | foto ♥

sv: hehe! det är bara bra, själv då? :D

Postat av: Rahel

sv: gud va många du har, känner mig så liten med min ;)



Ska vi följa varandra via Bloglovin? :)

Postat av: Ida

Svar; Tack :)

Postat av: Danisa

SV: Nu vet jag inte vad du menar ;)

Postat av: Anonym

Hej! Fin blogg! Allt bra?

Bloglovin byte? Länkbyte? Eller båda? :)

Postat av: Anonym

Hej! Fin blogg! Allt bra?

Bloglovin byte? Länkbyte? Eller båda? :)

Postat av: Ellen Schutz

sv; tackar :)

Postat av: Emelie Gustavsson

Tack så mycket! Desamma :)

Postat av: fanny ahlm

svarar på kommentarer och du ? :)

Postat av: Angelique {Kinkykitten}

sv: tack! :)

Postat av: natalie flores

roligt att övningsköra :D

Postat av: gabby

vill du göra ett bloglovinbyte? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -