Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

romantik-fix på gymnasiet!

Det jag älskar med vårat gymnasium är att de dekorerar för vad det är för storhelg, om ni förstår! :)
Är det alla hjärtans dag som det är nu, sr det ut såhär.
Är det halloween är det spöökfixat o.s.v! :)

Mobilbilder

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Kan tyvärr inte nu, är inte ägare av en iPhone (än!!) utan bloggar från mammas ibland :p

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: haha, vet inte riktigt :P Men fick spela med Armens en gång och det var stort! haha rätt kul var det ^^

aha, okej :) Har du inget klipp på när du sjunger/spelar?

Postat av: tilda

sv: asså det behövs inte men om du har något bra kan du alltid säga det:)

Postat av: Anne

Hihi okej, vad skönt!:) Vilken klass går du i?:) Kramar

Postat av: P L A Y E - en av Norrlands största bloggar | TÄVLING |

sv: Okey :) våran skolmat är ändå ganska god, men jag gillar inte att äta med folk runt omkring mej..

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

ahah vrf det`? :)

Postat av: Anonym

Svar: Om det är slitet rekommenderar jag att du klipper det som behövs, fast du inte vill. Se även till att du äter bra, att du får i dig mycket vitaminer då blir hårkvaliten mycket bättre och håret är inte lika torrt. Använd mycket balsam och om du använder hårspray och värmestylar det mycket minska på det då blir ditt hår inte lika torrt och slitet.

Hoppas du är nöjd med svaret.

Postat av: Felicia

Sv: oki.

Va mysigt! De brukar bara dekorera till jul i min skola..



Postat av: Julia . dearlittleme.blogg.se

Allt bra? :)

Postat av: julia

Hejsan!

Skulle du kunna tipsa om någon bra iphone app, kan vara alla möjligt, spel, foto vad som helst. Släng in en kommentar i mitt senaste inlägg så skulle du vara guldvärd.

Kram!:)

Postat av: Anonym

Svar: Jaha okej ^^

Postat av: Nathalie

Sv; Just nu sitter jag och kollar på Once upon a time.

Längtar du till helgen?

kram

Postat av: Jennifer Ljungquist

allt är super bra med mig du själv hur är det med dig ?? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -