Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

remby.com

Jag fick äran att testa remby för blogg.se! Men jag har inte riktigt klurat ut alla funktioner än, men det fick bli en liten fin testbild! ;D


Postat av: Moa Mildén

Visst blir det :D



Vad gör du nu då? :)

Postat av: Anonym

Svar:

haha ja exakt, så blir man galen på sig själv för man inte klev upp tidigare :D



o jag ska också testa remby, tänkte klura på det imorgon, fööör trött för nya saker nu haha

Postat av: 'Sandraa

sv: härligt! :)

Postat av: Moa Mildén

Tror jag skicka från fel förut ;) Men okej, jag funderat också på att sova nu :)

Postat av: Anonym

Svar:

ja jag fick mail från dom tidigare idag att dom valt ut mig. Ska bli intressant :)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

har ingen aning haha :)

Postat av: 'Sandraa

Hej! :) har en frågestund just nu på min blogg, skulle bli glad om du ställde några frågor! fråga vad du vill, svarar på ALLT! bra va? :) fråga gärna lite annorlunda frågor också om du vill!



förresten, om du frågar minst 5 frågor får du en go länkning! och vem vill inte ha de liksom? :) förlåt om du inte gillar sån här reklam, ha en bra dag iallafall!



direktlänk; http://photosbysandruu.webblogg.se/2012/february/fragestund-fraga-fraga-fraga.html#comment

Postat av: Anonym

sv : spelade klarinett, hehe :P

spelar du nå' instrument?

Postat av: therese

va med i min tävling om en goodiebag!

Postat av: naxo - bloggen med tips!

haft en bra morgon? :)

Postat av: Emma Olsson

Nej, jag startade bara om själva bloggen. Jag har ungefär haft denna bloggen i 2,5 år :)

Postat av: Emelie

Hahah :D

Vad gör du då? :)

Postat av: Chriis

SV: prövade det en gång men det gick inget bra. Fick reda på att jag gjort fel ;) men har inte orkat pröva det :)

Postat av: Felicia

Sv: soft:)

Vad e remby?

Postat av: Emelie

Jaaadu, har ingen aning xD Lägger in lite färger och sådant tror jag :)

Postat av: P L A Y E - en av Norrlands största bloggar | TÄVLING |

Sv: ja de ser du väll? ;)

Postat av: Cajsa

Fusk! :P

Postat av: Lottie

Hej! Okej, låter kul :) ska nämligen själv kanske börja med det. men får jag fråga, är det gratis? och är det lixom säkert, att det inte är något virus när man laddar ner rembycollector? :) ha det bra!

Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej. Jag har också fått den äran men förstår heller inte riktigt ännu.



Men kul iaf :)



Blev ju en söt bild.


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -