Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Plugg-time!

Ja, som texten nedan lyder!


Postat av: Elin

Hm, jag tycker nog att de bästa tipsen för att få fler besökare är att skriva intressanta inlägg med mycket bilder, ständig uppdatering, kommentera andras och länka den lite här och var och tipsa vänner! ;D Dina då?

Postat av: sarah

sv: Aa i en dröm XD

Har du?

Postat av: Anonym

Sv: Va? du menar min sidmeny?

Postat av: Hanna

Plugga=sjukt tråkigt!!

Postat av: Elin

Sv: Att kommentera många bloggar;)

Och skriva lite om tips och intressanta grejer:)

Postat av: Mimmi

shoppa ihjäl mig :)

Postat av: Ida's ♥

Sv: Ja ibland, eller jag försöker haha :)

Postat av: Emma

Nja, mest mina vänner antar jag. Men det förstår jag för jag tycker inte heller det är så speciellt intressant att läsa om en randoms människas liv :)

Postat av: Elin

Ja, det tycker jag! Snygg design är också ett stort plus och det har ju du! :D

Postat av: Anonym

läs & säg vad du tycker om mitt inlägg om vänskap ! (Y) http://amandapersson.blogg.se/2012/february/vanskap.html#comment

Postat av: Jossan

Sv; Härlgt!, det är bara bra med mig också ;) Planer för ikäll?

Postat av: Anonym

För ett tagsedan gjorde jag typ 30 inlägg perdag 300 i veckan osv .men hamnade ändå inte där och dom som hade mindre läsare ,mindre inlägg osv hamnade där!!!

Postat av: Elin

Mja, inget jag kommer på nu! :D Haha, btw så är din header sjukt söt!

Postat av: Mimmi

Haha ja? :D

Postat av: Elin

sv: Ja! Fast det med att skriva om intressanta saker kan vara svårt att komma på:P

Postat av: Isabella

Hej fin blogg! Hur mår du?

Postat av: iiiden

sv. jo de handlar ju om de! men de är egentligen inte så svårt alls, inte för mig iaf:D

kram!

Postat av: Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

svar. tack :)

Postat av: erika johansson

fin blogg! kika gärna min:) kram

Postat av: Jolline

Fler läsare. Att man är inne och kommenterar mycket hos andra bloggare, så att man syns. Sedan försöka göra sin egen blogg lockande :O)



-Vad betyder det första Hej:et? Och vad betyder det andra? Är ni bekantingar? Börjar man prata väder och vind? Eller fortsätter det med "Hej" ett par gånger till?

Postat av: Sandra

Postat av: Jennifer

haha ja tydligen gör det det, haha! själv då? vad är ditt tips? :)

Postat av: Amanda

Sv: Ja, Gör du?? :) Ska vi göra länkbyte?

Postat av: merve

sv; kommentera andrfa bloggar, hihi xD

p.s Det kan vara lita stav fel för att jag skriver denna svar med min mobil ^.^

Postat av: Tillan

Jodå, hur gjorde du för att hamna på aktivalistan?:D

Postat av: johanna

svar: för du har tex 88 följare via BLOGLOVIN ;)

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Superbra, några planer inför dagen? :)

Postat av: frida nyburg

Jo tack allt är bra med mig med:)



vad gör du då?



kram FRida

Postat av: Moa Mildén

Skönt att höra! Jodå, ont i huvudet och trött bara.. :)

Postat av: bbecka

sv: att man uppdaterar mycket och med intressanta inlägg med bilder! Och sen blir det ju oftast så att folk, läser ens blogg om man har någorlunda snygg design! :)

vad är ditt bästa tips o få läsare då?! :)

Postat av: E M M E L L Y

sv: haha ja ibland blir det fel ;)

bra tips det! =)

Postat av: saga

Så himla söt header :)

Postat av: naxo - bloggen med tips!

sv: okej :D svarar på kommentarer, själv?

Postat av: Johannaaaa♥

Sv; Hahah, jaa tyvärr! :P

Min kompis såg det och jag bara förnekade det! Hon typ "Varför har du pyjamas byxor på dig?" Och jag bara "Va?? Det här är inte pyjamas byxor! Vad pratar du om?" HahahHa

Postat av: Emma Lannebrink

sv: Åh herrejävlar :O

Postat av: madeleine

förlåt för sent svar, har varit borta hela helgen. men nu är jag tillbaks!



- haha oj, inte ofta man hör någon tycka att semla är äckligt ;)

Postat av: Lilly-Rose

Tack, din bild påminde mig just att jag måste plugga på mina engeslaglosor, haha!

Vilken tur:)

Postat av: Linda

sv: Ja, oftast :)

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Ja, det tycker jag faktiskt!

Postat av: Nina

sv: okej :) vad har du själv för tips då? :)

Postat av: LINNEA MATROS

Åh, segt med plugg.. :o

Postat av: Malva

Snygg header, var har du gjort den? =)

Postat av: Mask

Svar - ja, för det mesta. När jag har en dator i alla fall, haha..

Postat av: Tilda - Smilinggirls!

Hej! nu har vi valt dagens blogg vinnare! in och kolla om det blev du, om inte, gå in på vinnarens blogg och kika! här är en direktlänk: http://smilinggirls.blogg.se/2012/february/vinnaren-av-dagens-blogg-282-ny-omgang.html#comment

ha en bra dag! /Smilinggirls

Postat av: stina persson

sv: ja det gör jag kan man väl säga :)

och bloglovin med kram !

Postat av: Lina

Fin blogg, haha älskar din header, härliga bilder :)

Postat av: Kissingthedarkness

Älskar ni också massa GIF-bilder/ vanliga bilder och texter ? besök då våran blogg http://kissingthedarkness.blogg.se/

Postat av: Petra

Japp

Postat av: Elin Sandelin

sv: haha jaa det gör du :)

Postat av: Anonym

Sv; Jodå bara bra, själv? :D

Postat av: Anonym

sv: härligt att du mår bra, med mig är de väl helt okej :)

Postat av: julia

sv: arå:)

Postat av: Sara

Sv: Jaa, jag bloggar bara om sådant jag själv gillar och brinner för :)

Postat av: lina

Hej! Hur är det? :)

Postat av: Daniella book

Glöm inte att hjälpa mig;)

Postat av: M I N I I Z Z A

jag vet faktiskt inte:)

Postat av: blomman

sv; hm skriv intressa grejer, va dig själv och kopiera inte av andra, är nog mitt bästa tips! :)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

ahha okej ;D

Postat av: Frida - fotoblogg

sv;okej :)

mitt tips är väl att läsa andras bloggar, kommentera och skriva om intressanta saker som lockar läsare :) har du något bra tips?

Postat av: johanna <3 ♫♪

sv, hur gammal är du?

haha ne sådär. ;)

Postat av: lovisa

fin blogg! allt bra?:D

Postat av: lovisa

jo allt är bara bra:) händer ikväll?

Postat av: johanna <3 ♫♪

sv, okej ;) ne inget särskilt bara undrade. jag är 11 år snart 12.

Postat av: Wendy & Jenny

Snygg blogg, besök gärna våran blogg. Förresten skulle vara kul om du ville vara med på "veckans blogg" tävling, vi drar ut tre vinnare :D

Postat av: Frida - fotoblogg

sv;ja försöker göra iaf hah :)

okej, najs :D

Postat av: Malin

Du ärr ju hur söt som helst!

Spelar du gitarr/bas? :)

Jag känner igen dig! Vet inte hur.. Men känner igen dig på din header ^^

Postat av: elin

ja ! :)

Postat av: Ronja

-Försöker i alla fall :) Gör du?

Postat av: neli

ja det bästa är väl att kommentera en massa på andras bloggar =) det hjälpte mig iaf.. att vara aktiv och så =)

Postat av: M I N A B R U N - photography

sv; åh,tack så mycket! :D

Postat av: Sandra

sv: Hmm.. vet inte om jag har några jättebra tips men att uppdatera mycket (inte onödgt mycket, och inte bara uppdatera för att uppdatera, det måste ändå finnas en mening med inlägget). Skriva intressant så att folk fortsätter läsa, och en massa bilder så klart. Hellre mycket bilder och lite text tycker jag. Orkar oftast själv inte läsa när det är förmycket text i ett inlägg. Sen är det ju alltid bra att kommentera andras bloggar, länka sin blogg på fb osv. :) Själv då, har du några bra tips? :)

Postat av: Ida - legen, wait for it...dary

det är super! Själv då? :)

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

Nu är svaren uppe på bloggen!

http://mokraz.blogg.se/2012/february/svar-pa-fragorna.html#comment

Postat av: Emilia

Mitt bästa tips för att få fler läsare är att kommentera mycket, skriva inlägg som inte bara handlar om vardagen och uppdatera mycket. :)

KRAM!

Postat av: Mathilde

SV: Mitt bästa tips för att få fler besökare är att synas, på andra bloggar, genom länkbyten, kommentarer och liknande.



vad är ditt bästa tips??

Postat av: isabella

allt är toppen, tack!

Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

haha ja de är ju inte så att man står och ljuger om sin ålder. Okej på krogen fattar jag många ljuger om åldern och så liksom men inte så att jag man vill betala mer när man reser tex.



hur går de med designen din, skulle inte du trolla bort molnet ditt? :D

Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

sv; ja gärna! :)

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; nja, är nämnligen sjuk.. :(

Postat av: Kelly Andersson

Yes yes, allt är super.

Hur är det själv ?

kram

Postat av: emma - fiem

gud va bra! då vet ja vem ska ska fråga ifall det är något vi vill ha ändrat på bloggen? :)



haha, min dag ser lika dan ut... pluggplugg!

Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Jadu.. Vet inte, typ tips & tankar ska man lägga upp ska man lägga upp så mycket man kan. & även att kommentera andras inlägg & inte bara skriva "hur mår du?" etc. :)

Postat av: linnea holmdén (hobbyfotograf)

- hmm, först ha en bra blogg med en fin design. visa att man finns, som att kommentera mycket och så

Postat av: I S A B E L

Fin blogg! Allt bra? :D

Postat av: Hanna :*

Min blogg är ju ganska ny, så i januari länkade jag ett tag. Sen har jag bloggen länkad i den lilla rutan på skype också :)

Postat av: Nathalie

Häftig header du har! :)

Postat av: Anonym

Sv: Jo, hur gör man för att den inte ska vara det, för på min dator är den inte det:(

Postat av: felicia

ja det gör jag men även så svarar jag på alla kommentarer jag får :)

Postat av: E L I N F E L I C I A S

- haha, jo särskilt när det gäller bloggen. ;)



lycka till med bloggandet!

Postat av: E M E L I E

sv: ja det gör jag alltid! :)

Postat av: LIENE

Lycka till med att plugga!

jag försökte plugga idag men det gick inte så bra :/ö

Postat av: Nathalie

Jadå, allt är perfekt här :) Själv?

Postat av: Isabelle :]

Sv: Haha nej, som tur är :D har du? :)

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; den är skit gullig och rolig ^^ va tycker du om min? :3

Postat av: josefine ♔

sv: jaha okej :) nä samma här :)

Postat av: Ellen

sv: Jaså, haha tack då! :)

Jag undrar vart du gör dina bilder som du har i det här inlägget?:)

Postat av: -MHANNAS.BLOGG.SE-

sv; tack! ja jag använder de :) ja du uppfyller de, kram!

Postat av: Ulrika

Sv; I kategorin tips finns listan :)

Postat av: Anonym

Svar: Ja typ :)

Postat av: Nikaia

haha ja ellerhur!

Postat av: Danisa

SV:Hmm vad konstig :O

Men då får du svaret nu iaf ;)



Att kommentera mycket :D

Postat av: Linnéa

Sv: Ja, ungefär så. Det är ju innehållet i bloggen som man läser :-)

Postat av: L I N D A

SVAR; åh okej.. :)

Postat av: JUNIO - foto, mode, vardag

Sv: Absolut! Du har en snygg blogg och bloggar om roliga saker osv =)

Postat av: Danisa

SV: Japp :D

Postat av: Simona

sv: Tack :D

näe.. alltså, de är i bakgrunden på själva bloggen, eller asså. haha, fattar inte riktigt vad du menar? ;) kram!♥

Postat av: frida nyburg

ja det är så jag gör:)



kram Frida

Postat av: terese

sv; hm antar att tipsa om bloglovin om man har det och ha bloggtrafik.nu :)

och uppdatera lagom varje dag.

Postat av: amanda

alltid lika kul att plugga ;)

Postat av: danaaa'

sv; haha jag har runt 13 läsare bara :(

Postat av: Micaela

SV: nja, inte riktigt. Jag är lixom inte ute efter besökare i första taget så jag bloggar bara för att jag tycker det är kul:) men klart att det är altid kul att ha många besökare!:)



HUr gör du för att få ånga besökare då?:)

Postat av: Esmeralda<3

sv: http://esmeraldaaa.blogg.se/2012/february/fragestund.html#comment

Här är frågestunden:)

Postat av: Molly

Härligt att plugga? ;)

Postat av: ~ L I N N ~

Nej inte idag :)

Postat av: Mary

Sv; Ja du, helgen har ju kommit och passerat om man säger så ;) Så nu siktar jag på nästa..då är det foto foto fotot..och lite bakning som gäller. Hoppas du fått en bra start på veckan!

Postat av: KarlAlex o Fredric

S: Nej det var nog lite fel ord, snyggt gjord kanske jag borde sagt! ;)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

ahah nej det gör jag verkligen inte

Postat av: F A N N Y

sv: ja :)

Postat av: karolinajonsson

Ja det gör jag faktiskt ^^

Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

sv; hehe vad menar du? :)

Postat av: Anonym

sv: Jag förstår bara lite :D

Postat av: Lina Lundberg

sv: Mitt bästa tips är nog att skriva om saker som folk tycker är kul att läsa. Och det viktigaste, va dig själv! :)

Postat av: Josefin

sv. Mitt tips för att få fler läsare är att man ska skriva så rolig text som möjlig och texten ska vara skriven i korrekt svenska då det blir lättare att läsa.

Även bilder och sådant är också kul att kika runt på i bloggar. :)

Postat av: candy♥

Aa:)

Postat av: E L I N O R

-Skaffa dig en sådan! Jag menar, "den där bloggen som drivs av en tjej som fotar" eller "den där bloggen som drivs av en tjej med galet snygga kläder & fina outfitsbilder" om du förstår vad jag menar? :)

Postat av: Alice :)

Bra tips ! :D

Postat av: ViktoriaCaroline♡

ja det är det :P

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

inte mkt :( o du pluggar ;D

Postat av: maja

Frågestund på bloggen, fråga på!!! :)

Postat av: ~ lova

sv; Ja, för det mesta, hoppas det går bra med läsarna, hoho :) Allt bra annars?

Postat av: Rebecka :)

Haft en bra dag? :)

Postat av: Milia

Sv: Jag försöker ha med mycket bilder, och sådant, dock är inte min design den roligaste, men jag jobbar på det! :)

Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

hur är läget? :) kram

Postat av: alexandra

jätte fin blogg!

kolla gärna in min och bli veckans blogg!

Postat av: Anonym

sv; Okej :s

Postat av: linda - en vimsig mamma

jo tack det är bra här =)

haft en bra dag? kram

Postat av: Lisa

ja kanske!

Det är ju alltid roligt med bilder! :P

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; haha okej :)

Postat av: Mia

Ja så gör jag :)Vad ska du plugga?

Postat av: Anne

Ah, jo nästan i alla fall;) Hur gör du?:) Kramar

Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

men gud vad fett :D

men kommer bilderna i kodmallen och sånt att gå bort, (de är väldigt jobbigt att sätta dit dom, men jag får vell göra de i vrtsa fall xd)

Postat av: Johanna Öberg

tack det är bra med mig! själv då?

Postat av: Isabellasphotographing - let's rock the photography world!

sv: hmm.. kommentera andra bloggar, va med i dagens blogg och sånt och registrera sig på olika hemsidor, i think :) ditt?

Postat av: kajsa

hoppas att det går bra i pluggandet!



sv: haha dom kollade lite konstigt på mig ;) men sanningen var den att jag inte ens märkte att jag hade pyamas på mig förens jag märkte att folk kollade lustigt på mig x)

Postat av: Mizel Eriksson

sv: ja det gör jag :)

Postat av: tilda

sv: va med kompisar:)

Postat av: tilda

sv. typ :) vad gör du imorgon då?:)

Postat av: Anonym

Hej! Hur går det för dig med träningen?

Något du vill förbättra eller bara fortsätta ha din kropp i form?

Kika in hos mig så ger jag dig alla möjliga tips så du kan få din drömkropp, bättre matvanor eller hälsa!

KRAM/ http://tres.blogg.se

Postat av: IJAS GARDEROB

mitt tips är att skriva om sånt som intresserar dig, jag älskar att läsa bloggar med mycket bilder så därför har jag mycket bilder. att kommentera hundra bloggar med "hur är läget?" är inget bra sätt att få fler läsare i längden. man vill ha dom läsarna som stannar, som bryr sig om vad du skriver och vilka bilder du postar. inte som bara kommenterar för att få kommentarer. förstår du vad jag menar? skriv om det som intresserar dig, och som du tror intresserar/inspirerar andra :) dom som gillar det, stannar!

Postat av: E M M E L L Y

sv: jag försöker nog lite med allt haha ;)

har i alla fall alltid bilder, blir så B annars hahahaha ..

Postat av: Elin

Sv; Heh , okej ;). Kommenter minst typ 50 bloggar varannan dag svara på alla kommentarer . Och alltid fråga en fråga tillbaks för att få en extra kommentar hela tiden ;). Och vara väldigt aktiv :P.

Postat av: DASH

Är du intresserad av nytt och unikt mode till grymma priser med fri frakt?!

Välkommen in till Dash och checka in de senaste modet.



www.fashionwithdash.blogg.se

Postat av: Caroline

Svar: Japp det är så jag gör! :) Jag kollar på tv. :)

Postat av: Isabelle

Kolla gärna in mitt ursnygga collage där jag tipsar om lite olika stilar! :D



http://isabellealberti.se/2012/02/28/collage/

Postat av: IJAS GARDEROB

jag vet inte riktigt, jag är mest för modebloggar. och jag tycker att reklam och plottrig design stör mig lite. men det är ju en smaksak, det finns säkert folk som älskar din blogg :)

Postat av: michelle

sv: haha njaaaa ibland tror jag hehe:D

Postat av: Malin

Jag bor vid Alingsås. En liten bit därifrån ;)

Postat av: Hannabel

HAR STARTAT VECKANS BLOGG,ANMÄL DIG NU OCH SE VAD VINNAREN FÅR! GE DITT SVAR PÅ INLÄGGET TÄVLINGEN PÅGÅR ;) <3



puss o kram / lycka till :* <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -