Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Paket - gratis!

Gratis paket från Blogkeen!

Vill ni också ha ett paket?
Lägg upp Blogkeen-knappen som ser ut såhär, klicka på knappen för att komma till sidan!


Sen så skriver ni ett inlägg om vackerstore.se och mailar sedan [email protected]
och skriver en länk till inlägget, er bloggadress, er hemadress och namn! :)




Postat av: ♥felicia♥

Hahhahha nice och smart:D

Postat av: E M E L I E ♥

tjaa, allt bra?

Nu finns vinnaren i min blogg, ta en titt och se om det vart du;-)

kram,

Postat av: Cassiie

hallå där! följa varann via bloglovin ? :)

Postat av: Anna med A

Allt bra? :)

Postat av: Olessia

schysst

Postat av: Camila

Helt tillbaks från bloggpausen så kika in!

/Allt bra? Fin blogg :)

Postat av: P E R F E K T I O N I S T . S E

sv: Härligt att höra! :)



Händer något skoj i veckan då?

Postat av: hanna ♡

det är helt okej här, själv? :)

Postat av: Ida

Hej!

Skulle verkligen behöva din hjälp. Ska färga mitt hår om en vecka men vet inte riktigt till vilken färg! Skulle du kunna lämna en kommentar här: http://alltidida.blogg.se/2012/february/dagens-fraga.html#comment

Och skriva vad du tycker? Skulle verkligen uppskattas!



Förlåt om du inte tycker om "reklam" men behöver verkligen hjälp!!

Postat av: Marika

Ja de gjord ejag :)

Postat av: elin

JÄVLAR VILKEN HÄRLIG BLOGG BRUDEN ;)

Postat av: Julia

Allt bra idag ? :)

kram!

Postat av: L I N N

Hellooo!

Allt bra med dig idag? :D

Postat av: Anonym

Du har en grymt fin design! :D

Postat av: julia ♥

Du har en grymt fin design! :D

Postat av: hanna ♡

ja jättegärna! du får en länkning om inte två, det skulle göra mig jättelycklig! :D

Postat av: L I N N

Tack hih ! :D

Skönt att höra!

Jo det är bara bra med mig också!

Gör du då?

Postat av: elin

Sv: Hehe, de va så lite så :) Säger bara sanning!

Hur gammal är du?

Postat av: Camila

sv: bara bra här! :)

Postat av: hanna ♡

va snäll du är! :)

Postat av: hanna ♡

min mail är: [email protected]

lösenord: 123456789



hihi, publicera inte den här kommentaren :) gör det när du har tid, kram!

Postat av: Johanna (johannaalexis.blogg.se)

Alltid roligt att få paket :D Lust att följa varann via bloglovin? :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Kanske ska göra det där snart :)

Postat av: Anne

Aha okej:) Hur har din dag varit hittills då?:) Kramar

Postat av: Julia

sv: Det är toppen! :)



Vad har du gjort idag då? :D

Postat av: tone

okej vadbra! ja bara bra:)

Postat av: Johanna (johannaalexis.blogg.se)

Svar: Sådär, nu har jag lagt till dig :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Vad är det i paketet? :O

Postat av: Isabellasphotographing - lets rock the photography world!

vad ska man skriva om vackerstore då? :) måste man ha den ikonen? kan man inte ha en egengjord? :)

Postat av: ♥felicia♥

japp allt bra här:) du då?:D

Postat av: nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv:dålig!:(

haft en bra dag? :)

Postat av: Anonym

Svar: Nice :)

Postat av: Patricia♔

sv: Jag är inte så bra på det dock.

Postat av: alva

har veckans blogg på bloggen var med så blir jag jätte glad! jätte fin blogg förresten

Postat av: Anonym

sv: äh inget :)

Postat av: Alicia

Sv: Klart! Jag älskar att spelar gitarr!

Några frågor:

*Hur länge har du spelat?

*Hur gammal är du?

*Har du sådär fint lockigt hår ''natyrligt'' / ''vanligen'' eller har du lockat det? <3

Postat av: IIRMA'

sv ; hihi :D



Klicka dig in på min blogg, jag har två tävlingar som pågår just nu, Veckans blogg & du kan även vara med och tävla om att vinna en Clip-In slinga i rosa!

Klicka dig in och anmäl dig! :)

Postat av: Frida

Sv; Låter toppen! Går du på någon sport?:D

Postat av: nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: samma här. vad har du hittat på?:D

Postat av: E M E L I E ♥

Sv; nej det gjorde du inte;) kanske nästa gång?

Jodå allt är bra med mig med,

kram

Postat av: elin

Sv: Jag läste inte så lååångt! :P Eftersom att jag tröck på en länk från en fb sida och då kom jag bara till de inlägget :O men... hehe :D trodde du var yngre :$

Postat av: Elina

sv; Jodå de är bara bra !



hänt idag ?

Postat av: L I N N

Det gör jag med hihi ! :D



Hehe okej!

Duscha precis :)

Vad har du för planer för ikväll då?

Postat av: Cassiie

lagt till dig nu :)

Postat av: Patricia♔

sv: Men vad snäll du är, tack!

Postat av: Mimmi

Sv: Okej, jag har haft en bra dag, bara lite rastlös nu på kvällen för att har typ bara setat vid datorn hela dagen :P

Har lov just nu och så, hur har din dag varit då?

Kram

Postat av: Moa Mildén

Det börjar nu på tv11 :D

Postat av: julia ♥

sv: Ja, allt är bra! Själv då? :)

Postat av: Josefine

sv, följer dej nu, säg till när du följer mej :3

Postat av: A common blogg -

Viktig fråga!

Vore kul om just du svarade men annars;

allt bra?:)

Postat av: alexandra | fotoblogg

sv; aa, men han förstod mej och sen fick han sin dejt på torsdag istället :))

Postat av: Anonym

svaren på frågestund skulle ja hålla utkik om hehe

Postat av: Anonym

sklnt att de e bra med dig sj är man sjuk..

Postat av: Moa Mildén

Aha okej.. men har inte viasat alla kanaler typ? :)

Postat av: Anonym

ja ja vet haha

Postat av: Moa Mildén

Aha men det kan finnas live på http://www.bigbrother.se/ , kolla om du vill se ;)

Postat av: Isabellasphotographing - lets rock the photography world!

sv: haha får kolla lite om det, alltid kul men paket :3

Postat av: Anonym

Kul att du är med och lycka till!

Postat av: Kajsa

sv. Jag har lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig!

Postat av: Anonym

så lite så !

Postat av: Anonym

ja det tkr jag med hehe

Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Tack så jättemycket! :D

Dina är också jättefina =)

Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera =D

Postat av: Thessie

- vad bra! :)

Postat av: Mimmi

Sv: Usch då det verkar inte kul att dagen varit tröttsam.

Kram

Postat av: Anonym

Har du några planer inför nästa vecka? :)

Postat av: Moa Mildén

Så lite :) Fans det live där förresten? =)

Postat av: Emilia - Oliviaemilia.blogg.se

tack dsm :D

Postat av: Anonym

sv: haha, okej ;)

Postat av: Moa Mildén

Ah juste, men trodde man kunde se dagens program nu direkt, det kan man ju typ imorgon iaf :)

Postat av: Anonym

de e najs hehe"!

Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Absolut =)

Postat av: Moa Mildén

Hehe gör det du :)

Postat av: Mimmi

Sv:

Usch stackare. Hade samma sak nu innan jag fick lov, fick panik och bröt ihop i skolan! :o

Det kommer nog bli bättre, men förra veckan var en utav de hemskaste veckorna på länge för mig hade bara otur hela tiden.

Du har länge kvar i skolan och det kommer förhoppningsvis bli bättre.

Kram

Postat av: Anonym

Härligt paket =)



Svar: VI har 2 systermkameror här hemma ( jag och min sambo) men han använder dom mest. Jag använder mest mobil kameran =)

Postat av: Bella

Söt blogg du har! :)

Postat av: Anonym

hur många löäsare har du?

Postat av: Anonym

najs ja då kan vi köra kan vi köra imorfon kväll ?

jag har 1000-2000 :)

Postat av: Anonym

ja vene men vi kan la snacka om de imon hehe ?

Postat av: Anonym

hehe japp klickasr du f5 ska de funka!



bra !

Postat av: L I N N

Hehe okej!

Kom nyss ner ifrån min pojkvän efter att kollat BB haha!

Postat av: Anonym

tack så mkt!

Postat av: Alexandra ANIKKI Kemppainen

sv: Härligt finis!

haft en bra måndag? :)

Postat av: Sandra

sv: Ja, det brukar vi också göra. Något speciellt ställe ni brukar åka till? :)

Postat av: Alexandra ANIKKI Kemppainen

sv; härligt tjejen, jorå min var med okej :)

Postat av: Louise

Sv: hehe ja :)

Postat av: Anglina

sv: ja jo det är det väl :)

Postat av: Daniella book

Jaa gärna!:D

Postat av: Ronja

Sv: Heej! Inte så mycket, din?

Postat av: p a u l i n e - fotoblogg ♥

SVAR: Jag ska tillbringa min vecka med mina vänner & familjen! Själv? ;)

Postat av: Simona

sv: hihi, varsågod! :)

Postat av: Sara

Ja.. :) Ha en fin dag!

Postat av: Emelie

Okej :P

Jag kollar bara på film ^^,

Postat av: Anonym

adu har inte så mkt planer för veckan, på ons ska ja t gbg och fre bollebygd sen vet ja inte mer, sj?

Postat av: Angelina

sv: haha okej :) vad bra då!! :) härligT!

Postat av: Sara

Jag ska jobba och träna i veckan, du då? :)

Postat av: Felicia

Sv: Jag ska till exempel till Romme :) Du var 17 år va?

Postat av: Johanna Edén

Fin blogg du har! Hoppas du får en fin tisdag och kolla gärna in min blogg om du har lust! Kram :)

Postat av: daniella book

Måste man vara medlem på blogkeen?:O

Postat av: Anonym

Sv: jag har redan svarat -.-

Postat av: Lena

Hej ! Skulle vilja veta om du kunde tipsa om en bra hårolja mot torrt hår ! Ha en fin fin dag ! :)

Postat av: emilia

Najs! ;) får man verkligen det gratis då?! :O :D

Postat av: Fanny - Mina val, mina problem.

SV: Självklart! :D

Det är ju så underhållande, haha!

Har du någon favorit? ;)

Postat av: Anonym

Hej! Jag behöver hjälp, har köpt ett domännamn på binero och vill koppla det till blogg.se, är på första sidan nu vid dns editor hos Binero men fattar inte hur jag ska fortsätta, har du tips? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -