Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

övningkörning!

Nu ska jag dra ut! :D
Övningkörning! :D

Så se upp alla ute på vägen! :D
nä, jag är faktiskt rätt grym! ;D


Postat av: Maliin^^,

sv; både på bloglovin och blogkeen:D hoppas du vill följa min med:]

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

ahah ja minns inte heller

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Nu har jag en frågestund uppe på bloggen, skriv gärna en liten fråga :)

Postat av: Marc


URL: http://htt
Postat av: Anonym

Sv: okej härligt!

Jag är i Estland själv :)

Postat av: Marc

Den kosta ungefär 399 euro altså typ 3990 kr och då var den få rea ;)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Okej :D Ja, så kan det ju vara :D

Postat av: Chriis

SV: okej härligt :) inte mycket sj? :)

Postat av: feztis

Aha okej :S Ja, finns nog många såna sidor som luras. Men jag använder mig av bloggerfy det funkar alldeles utmärkt :)

Postat av: Anna med A

BRa :) själv?

Postat av: Beccas dagbok (:

Ha en fortsatt bra söndag! :)

Fin blogg btw :)

Postat av: Daniela

Sv; alltså Sveriges melodifestival, där man röstar på olika artister, och sen är det typ som en final där man avgör vem som får "representera" Sverige i Eurovision Song Contest :'>

Postat av: Anne

Oj, jag har faktiskt ingen aning men jag tror att det blir natur:) Kramar

Åh vad roligt att övningsköra!:) Kramar

Postat av: Marie

Har och vart ute en sväng idag! haha, vad kul om vi skulle möta varann när vi kör! ;D

Postat av: tilda

sv: okej vad för mobil?:) jag har kollat på en katt och varit med Lovisa:)

Postat av: Louise - Fotoblogg

Hej för en vecka skulle vi göra länkbyte :)

Ska vi göra det idag ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -