Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

orkar inte mer...

Hmm, känner verkligen inte för skola imorgon ...
haha, deppiges, men ja.. Ni skulle bara veta vad jobbigt vi har det ;D

Postat av: Andrea Castells

Answer:



http://andreacastells.wordpress.com/2012/02/24/the-perfect-smokey-eyes/



Klick on the link to get to the smokey eyes :)

Postat av: anna

ne ja tror att min blgog skulle behöva ngt nytt och kanske ge någon person ganska fria tyglar. för ja själv suger på sådant mina designer påminner om varandra om du förstår :)

Postat av: E L I N O R

Ha en underbar kväll sötnos, kram

Postat av: ebba :)

jadå:)!



Jag har åkt skidor och fotat lite, du då?=)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vad skönt att höra :D



Igår blev det bio, och idag övningskörning + träning. Själv då?

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Nä, det är enklare att man mailar. Så det är så jag vill ha det :) För det är ju där jag mailar över frågorna osv. Plus att det är lättare att hålla reda på vem som står på tur om alla ligger på samma ställe :)

Postat av: Dellz - Två liv, en blogg ♥

Orkar inte heller skolan imorgon, hade ni också lov förra veckan?

Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar Hej, ja vad som händer kan du ju läsa i bloggen :P

Postat av: sabina

ja precis :)

Postat av: alva

sv: man ska alltid vara den man är!! ;) inge bra att gå efter någon annan! hur gammal är du? :D

Postat av: Anonym

sv. okej okej :) det är bra här .)

Postat av: Lisa

Varit med kompisaar sj?

Postat av: Alva

sv; jag tycker din blogg är fin som den är.. :)

Något man kan tänka på är ju att ha mycket bilder och uppdatera ofta.. :D

Något tips till mig då? (det behövs ju alltid)

kram

Postat av: hanna

Har du haft en bra helg :)?

Kram

Postat av: ALICE

allt bra idag? :)

Postat av: NANNA

jaaa om du vill göra så att sen förbaskade rutan där de står senaste inlägg o sånt kommer på andra sidan? då skulle jag bli glad :)

Postat av: Caroline

Svar: Inte så mycket, själv? :)

Postat av: CAROFLINA.SE ♥ ♥ ♥

Tack söta du ♥ Sorry för sent svar!



Fin headerbild du har :)

Postat av: Mizel Eriksson

sv: haha :)



ja vet du hur man fixar det, tacksamt isåfall!

Postat av: Anonym

hej :D Får bara 50 bes / dag och tjänat upp 4700 på 2 veckor av bara besökarna då och tredje veckan får man pengarna och det bästa är att de inte drar av skatt och heller INGEN bluff sida! LOVAR jag ville bara tipsa, bryr mig inte så mycket annars.. :)



här är länken:



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=45861

Postat av: Maria

sv: åh, vad kul! :D själv var jag ute och handlade och sen på kvällen blev det tvmys med Melodifestivalen :)

Postat av: L I N N

Skönt att höra!

Jodå, det är helt okej :)

Vad gör du då?

Postat av: Michelle

Sv: Varsågo :3



typ inget .. Jobbat o chillat mest durå?:3

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Som det stod i inlägget så slumpas vinnaren fram med random.org så jag vet inte :/ Men du får gärna vara med imorgon igen när det kommer upp och hoppas på bättre tur :)

Postat av: Anonym

åhhh tack, i helgen har jag typ heheh. Inte gjort något specielt en kikat runt i affärer haha :D. Kram kram

Postat av: Danisa

SV: Jaha okej..Bara bra tack :)

Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Igår var jag och shoppade, vad har du hittat på då?

Kramizar Evve!

Postat av: emma - fiem

tack ändå, det är lugnt jag fixade det som var problem :)

men tack ändå! Kan jag höra av mig till dig ifall det skulle vara så att vi fick nått annat problem eller om bloggdesign? :)

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

hej :D



vilken är din favoritfärg? :)

Hoppas du får en underbar kväll ! :)

Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv. Så fort jag får tid! :)

Postat av: tone

okej det är lungt säg till när du har det!:)

Postat av: Mia

i helgen har jag bara tagit det lugnt, shoppat en del och så laddat för skolstarten :) Själv? :D

Postat av: Jessica

sv' nej, inte nu iallafall :) vadårå? :)

Postat av: L I N D A

SVAR; Men var det svårt? :)

Postat av: hanna

det är bara bra här, hoppas det är lika bra med dig:)

Postat av: E M M E L L Y

Fuck ja, måndag och skola imorgon ...

sv: Inte pyjamas, men typ en pyjamas tröja ... Men den liknade inte en pyjamaströja haha! ;)

Postat av: Nina

sv: jag har varit i stan o shoppat, scrappa o pluggat lite. sj? :)



missa inte min utlottning av 3 presentkort :) http://ninnisscraping.blogspot.com/2012/02/vinn-presentkort.html

Postat av: JUNIO - foto, mode, vardag

Sv: Haha, nej det har jag inte :D Har du?

Postat av: anna

nej de har jag inte:D

Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Åh awesome :) Det är bara bra, sjdå? :D

Kramizar Evve!

Postat av: Ersana<3

Sv: hihi jag förstår inte vad du menar med: har hon någon gång klagat på vad du skriver?

Förklara ? :)

Kram:)

Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: haha ja jag har längtat sedan sekunderna efter den slutade ;P sjdå?

Kramizar Evve!

Postat av: johanna

svar: hahha nej . :)

Postat av: CASSANDRA

sv; ska jag svara här eller i ett inlägg? ;)

Postat av: Ina♥

Haha näj det har jag aldrig någonsin gjort xD har du det? :)



Eller jo en gång i trean, bara för att jag sov över på skolan! :)

Postat av: Malin

SV: Kul frågaxD Gick faktiskt till skolan med pyamasen UNDER mina vanliga kläder en gng;)

Postat av: Anonym

sent svar: har åkt skidor hela veckan ;)

Postat av: stina persson

sv; hahah nej det har jag ínte ! men när jag var liten råkade jag gå till skolan med innetofflor ;)

Postat av: Daniella book

Sv; Nej, det har jag faktiskt inte!:D

Ja men vad bra, på tisdag går hur bra som helst!:)

Postat av: Micaela

Sv: hahaha nej det har jag inte;) Men därimot ha jag drömt marddrömmar om att jag ha gjort de;)

Postat av: ebba

sv : jodå det är bra med mig med , nu mer bloggar jag på den här bloggen :)

Postat av: bellaml ♥

sv; Haha nej det har jag faktiskt inte ;)

Postat av: Paulina

hatar söndagsångesten

Postat av: Cassandra

Sv: haha nej.. har du? xd

Postat av: Foto av Julia Billing

Svar: Nej det har jag inte :p

Postat av: Emilia

SV: Hahaha nej det har jag faktiskt inte gjort. Har du? :D

Postat av: E M E L I E

sv: jag har vart med min pojkvän. själv då? :)

Postat av: CASSANDRA - säljer, LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; jadå, själv? :D

Postat av: SARAH CARLSTEN

DU, sluta skriv, ciao

Postat av: L I N N

Skönt att höra!

jo det är helt okej :)

Vad gör du då?

Postat av: Eriica

Söt blogg :)

Postat av: Ellinore

Det är bara bra,själv då :)?

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- haha ! :) nej det har jag inte gjort. :P

har du ?

Postat av: Moa Mildén

Aha, vilken tidnig, eller vad för sorts? :)



Alltså, jag vill ju jobba med hästar typ. Annars vet jag inte ännu :)

Postat av: Julia

Svar; nej det har jag nog inte! Men det "närmsta" jag har kommit till pyjamas som jag har haft i skolan det var nog när jag var mindre och då hade jag min OnePiece på mig! Har du någon gång haft pyjamas i skolan? :)

Postat av: moaa

SV: Ja haft en fullspäckad helg! Kika in igen så ser du vad jag gjort idag :)

Postat av: Anonym

jo när ja kollar så ser man att det finns komentarer men dom är svarta och ssyns inte läsa

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; haha jätte roligt ;)

Postat av: Anicia

Fin blogg du har tjejen!!

Har du haft eller kanske har en dröm om att göra någonting här i livet - men att det finns någonting som hindrar dig....? Eller kanske bara läsa om min dröm....

Kolla våran blogg, och mitt senaste inlägg!

Ha en kanonbra dag, kram ♥

http://sarpauamanic.blogg.se/2012/february/era-drommar.html#comment

Postat av: emmaws (a)

svar; hehe okej, haft en bra helg? :)

Postat av: tone

jag minns inte vad jag skrev :(

Postat av: Anonym

sv; härligt! Det är bra med mig :)

Postat av: Anonym

sv. Hm, tråkigt att du känner så, varför gör du det? Jag har bra haft fullt upp. Jobbar heltid, varit på ett event idag + lägenetsvisning. Hinner inte så mycket mer idag :)



Kommentera andras bloggar och skiva om saker som intresserar många :)

Postat av: Frida

Hej!

Haha, kände bara inte för skola i söndags heller...:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -