Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Omnomnom!

Sitter och äter dessa smaskiga godisar, och självklart flyger tanken upp att bloggen ska få se mina smaskiga smarrepluttar! :D


Postat av: tone

ja menjag ska bara prata med emma men jag säger imorgon!:)

Postat av: Tilde Larsson

Jaa men det är jju självklart!!<3

Postat av: M E M AA - Fotoblogg

SV: Jaha, men det är jag medveten om. Har valt att anpassa den för vissa webbläsare.

Postat av: patricia

sv: haha nej, skulle jag de? :)

Postat av: M E M AA - Fotoblogg

Sv: Nej? Men som jag sa, har jag valt att anpassa designen för vissa webbläsare och datorer, för att de ska se så bra ut som möjligt på just de.

Postat av: Sara

Haha nä, varför skulle man ens göra en sådan grej? Alla mina kompisar och hela min släkt läser min blogg, så att hitta på något skulle liksom vara meningslöst ;)

Postat av: PESSYS

Åh, va fin du är :) Taggad inför helgen?? Kramiz!

Postat av: Anonym

Haha ovanlig fråga, nej verkligen inte detta är jag & ingen annan haha :D

Postat av: M E M AA - Fotoblogg

Sv: Nej, det ska det inte egentligen.

Postat av: Elin

Är det du på headern? Tycker bara du ser yngre ut ;). Ta inte illa upp♥ Hoppas du haft en bra dag!

Postat av: Linnea Zeijlon

sv; haha fattar inte redigt vad du menar, och det skyller jag på för att jag inte har fått sömn på två dygn xd men menar du om jag har ljugit i ett inlägg någongång, eller skrivit något som aldrig hänt mig typ? xd

Postat av: THERESE LIN

Svar: på bloggen är jag ALLTID mig själv. Men jag har säkert ljugit någon gång, men kommer inte på något speciellt tillfälle just nu:) dudå? Kram!

Postat av: emilia

sv: hmm.. nope, har varit mig själv hela tiden.. Men jag har ju iof inte bloggat så länge heller.. heh :)

Fast jag tror att man änså ganska lätt kan känna sig lite som än annan person ibland när man bloggar, alltså att man är lite annorlunda i bloggen än hur man är i verkligheten i typ skolan eller nåt sånt..! :P

sj då, har du någon gång ljugit eller låtsas vara någon du inte är på bloggen? ;)

Postat av: Sara

Va? Men vad är det för puckade bloggare som gör det egentligen? De måste ju ha läsare som känner en i riktiga livet, och då vet ju de att de hittar på :O Konstiga människor det finns..

Postat av: Emma

Nä det har jag inte :) detta är min blogg och mitt liv, och de som vill får läsa liksom. aldrig satsat på att bli någon känd bloggare då man kanske måste ljuga ihop saker och ting :)

Postat av: E L I N F E L I C I A S

- Jag vet, ser inte poängen i det! så bra :)

Postat av: Isabellasphotographing - lets rock the photography world!

sv: jadå :)

har inte gjort det, men tror jag ska kolla på datan :)

Postat av: Elin

Haha, najs fråga, nej, det har jag inte! Dudå? ;D

Postat av: hanna ♡

länkat nu :)

Postat av: Alexy

Tänkte ha frågestund, in och fråga vad du vill :)

Har även en dagens blogg som du även kan medverka i samtidigt :) kram



www.mondoblog.se/alexy

Postat av: M E M AA - Fotoblogg

Sv: För det är inte där felet sitter, och jag vet redan vart felet sitter. Som du ser har inga av mina besällnings designer något fel.

Postat av: Emma

Ja heller hur, det är tråkigt när folk gör så :( väldigt onödigt kan jag tycka.

Postat av: E M E L I E

sv: härligt! ja det har jag :)

Postat av: Michelle MK

sv. nej, jag har alltid varit mig själv på min blogg. Säger inte allt som sker i mitt liv men jag har definitivt aldrig låtsas vara någon jag inte är :)

Postat av: thea

Söt bild.



Sv: Nej det har jag inte, ser liksom ingen mening med att inte vara mig själv i min egen blogg, det vore ju dumt kan jag tycka. Själv då?

Postat av: thea

Sv: Vilken tur då :)

Postat av: cajsa och beda

Haha Okaj!

Postat av: cajsa och beda

Haha, nej faktiskt inte:P

Postat av: M E M AA - Fotoblogg

Sv: Ganska komplicerat, så har inte riktigt tiden att sitta och förklara det :)

Postat av: cajsa och beda

Har du?

Postat av: cajsa och beda

Haha okej!

Postat av: Mathilda

Allt bra med dig? Fin blogg! Vill du kö ett bloglovin byte?

Postat av: rebecca

hehe jo jag vet, men man tjänar ju inget på att ljuga om vem man är eller om det man skriver :)

Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Nej absolut inte.. Finns bl.a. folk jag känner som läser bloggen & även folk jag inte känner, vill inte måla upp någon jag inte är, det kan bli svårt i längden :)

Postat av: JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Nej verkligen inte :P

Postat av: thien

gottt :D

Postat av: Sara

Gott! :)

Postat av: Becka [fotoblogg]

sv; Haha nej det har jag inte =)

Postat av: Lollo

jättefin blogg! :D<3

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

ahaha ser ingen mening med att göra det :(

Postat av: Sara

det är toppen, själv? :)

Postat av: bella ♥

sv; Haha, nej jag har varit mig själv från topp till tå! =)

Postat av: Sofie

sv: Mysigt! :) imorgon ska jag shoppa :D Kram

Postat av: karolinajonsson

Kul att du är med och tävlar om sminkkitet :D Lycka till!

Postat av: Sara

Nej det har jag inte =)

Postat av: Madde

sv: hehe, nej det har jag aldrig gjort:)

Har du?

Postat av: Cassandra

Sv: Okej :) Haha ne de har jag nog inte. Har du? ^^

Postat av: Moa - FOTO&FASHION

har lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig :D

Postat av: Michelle

SV: Aha okej..

Vad ska du hitta på idag då? :)

Postat av: tone

vi vill ha en bild sen efter ett tag så byter det bild nästan som du men vi ska ju inte ha likadan som dig!:)

Postat av: Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

gott!!

Postat av: emma - fiem

ja, ja vet.. den va bara så när jag kolla på den, utan att ändrat något, förut var allt i mitten och helt plötsligt blev det så.. vet inte hur ja ska centrera allt heller :(

nej, varken jag eller felicia har låtsas att vi varit någon annan på bloggen :)

kram!

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Hahaha jaha, då förstår jag att vi inte riktigt förstod varandra ;)



men då vet jag :D

Postat av: Simona

sv: haha, nej! det har jag aldrig gjort :)

har du de?

Postat av: hanna ♡

haha nej men den är vit bakom rutorna så rutorna syns knappt, men det kan jag fixa :)

Postat av: Angelina

sv: nej det har jag faktiskt inte :) sj då?

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

fy vad härligt :D



jag ska på hockey på lördag :D

Postat av: michelle

Nja, jag ska gå och kolla om jag kan skaffa på make up store :) vad ska du göra idag? :)

Postat av: Josefin

Jag är i Thailand så jag har badat, solat, ätit på resturanger och så vidare! :D



Själv?

Postat av: emma

sv. haha jaja :D vad händer nu i helgen då?

Postat av: Anonym

sv: Jag vet inte riktigt.. Tycker din blogg är bra som den är. Läser den ju inte så ofta så jag har ingen bättre kommentar tyvärr :p

Postat av: E King

Bra fråga. Jag är verkligen inte mig själv hela tiden på bloggen, det skulle bli för tråkigt. Ibland till exempel när jag har en riktigt pissig dag så kan jag skriva "åh vilken härlig dag jag haft" fast det kanske varit helt motsatsen, bara för att inte va så bitter.. Jag menar.. Det är ju lättare att skriva om dåliga saker än bra, ellerhur? ;) Och man vill ju inte fokusera på det dåliga..

Sen är jag ibland lite överentusiastisk i bloggen också, men det tror jag också behövs för att hålla nån bra nivå :)



själv då? är du alltid dig själv i bloggen?

Postat av: Michelle MK

God morgon på dig! :)

Postat av: tilda

sv: okej vad gördu?:)

Postat av: Emelie

Nejdå, jag ljuger aldrig ^^, Kanske bara när jag är nere och svarar på kommentarer, inte annars :)

Postat av: Elina

sv; Lika bra att bra sig själv ! ;)

Postat av: linnéa nilsson

Pastellfärger och beige! :)

Postat av: patricia

sv: men jag är då ärlig! :)

Postat av: Nikaia

haha nej det har jag inte gjort faktiskt, är väldigt ärlig person! har du? :)

Postat av: Elma - Mitt liv som ogift!

Va gott de ser ut!



sv: tack detsamma! :) Jag har inga planer för helgen, mer än att plugga. Själva då?

Postat av: Frida

Vad duktig du är på att fota, kolla gärna min och min kompis blogg =)

Postat av: Ellen

var meed i min fototävling! :)

Postat av: Anna

Hej, vilken härlig blogg!

Tänkte mest tipsa om en hemsida som hjälper till med det mesta och kolla gärna in den och rekommendera den till dem du känner!

http://www.festfixare.n.nu/



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -