Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

NY DESIGN PÅ INGÅNG!

nu är en ny design på ingång, den är snart klar, men jag ska skaffa min nya kamera först så att den innehåller lite nya foton, i headern o.s.v! :)


Postat av: B Y P H O T O G R A P H E R - av Anna Adam

Jag trivdes bara inte.

Men nu saknar jag dom rätt så mycket!

Postat av: Birta

sv; vet inte riktigt, va 3 år är vi flyttade så aa ;P

kram !

Postat av: MadickenMarsh'

sv; härligt! Hoppas inte det iaf :(

kram

Postat av: daniella book

Ojdå, det vet jag inte om jag har:( går det bra om det är en vanlig bild, så kan du klippa ut den?:)

Postat av: Isabelle :]

Sv: Idag har jag bara varit hemma eftersom jag är sjuk :( sj då?

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du haft en bra tisdag och att du får en härlig kväll! :D

Postat av: Moa Mildén

Haha om man brinner för sina bloggar så har man tid :D

Postat av: Melissa Lavali - Vikt & Fotografi



Vet hur jag själv är väldigt nyfiken på vilka som gömmer sig bakom siffrorna på statistiken så jag lämnar ett litet tassavtryck när jag kikar förbi din blogg :)

Postat av: B Y P H O T O G R A P H E R - av Anna Adam

Njaa .. sådär. Men grejen är att allt har gått alldeles för fort!

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

asså jag vet inte, rekommenderar väl den jag har. men du kan ju alltid googla runt lite och se vad andra tycker o få mer uppfattning o sen gå efter det :) Eller så åker du in, testar båda lite o ser vilken som känns bäst i handen :)

Postat av: Mina awesome foton ♥

svar: varse :D



nej, det är inte alls roligt... :(

Postat av: Isabelle :]

Sv: Ja det har jag fortfarande :(

Åh kul! alltid kul med ny design ;)

Postat av: A common blogg -

Allt bra med dig? ;)

Postat av: Birta

sv; jo men dom kommer alltid med en j*vla massa förklaringar :P

Postat av: Lisa | 12 | Foto & vardag

Oj så fina bilder du har på din blogg! ♥

Ser ut som du verkligen gillar att fota. Då kan du gärna vara med i min foto-tävling! Klicka på länken under:



http://lisafisap.blogg.se/2012/february/foto-tavling.html



Förlåt om du inte gillar sådana kommentarer.

/ L I S A ♥

Postat av: daniella book

Upplösningen?:)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå :)

görs?



haha, vet inte dom andra är väl lata :P

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Gör du ikväll? :D

Postat av: Johannaaa :)

jätte fin blogg! :) älskar den! <333333

Postat av: Melissa Lavali - Vikt & Fotografi

Svar: Du hade en riktigt mysig blogg :)

Postat av: A common blogg -

haha oki :)

det är bara bra!



din blogg är jätte bra! :)

Planer?

Postat av: erika

jadå, det är bara bra med mig :) lite sliten efter skolan bara.

hur mår du själv då? ^^

Postat av: Danisa

Fin blogg du har :D

Postat av: Sevve- The Sweetest Bitch you've ever met

Tycker du också att bloggarna på Aktiv listan är tråkiga? Titta in vad jag har skrivit och kolla vad dom har skrivit på min blogg?



Jag tycker att JAG borde få vara där och andra bloggare också! Dom är så tråååkiga. Och nu sitter dom och kommenterar in blogg! Men jag blir verkligen INTE ledsen. dom försöker få en bättre blogg än mig!

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

tål att tänka på :)

tack så mkt snälla du :)

Postat av: Mina awesome foton ♥

svar: fy fan :(

Postat av: naxo - bloggen med tips!

sv: okej, jag började 8.20 och slutadw 11, o vad tidigt du slutade :o

Postat av: A common blogg -

helgen :)

Postat av: Anne

Vad härligt!:) Jag har nyss kommit hem och nu ska jag plugga:/ Sjd? Kramar

Postat av: Danisa

SV: Jag mår bara bra tack :)

Själv?

Postat av: erika

haha ja!

Jag går i 8:an :) du själv då? ^^

Postat av: Felicia

Sv: tretton år:P själv?

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vet inte, min dag har varit seg, har bara legat i soffan hela dagen, inte orkar något :( själv?

Postat av: feztis

Vilken klass går du i? Jag var också skoltrött, hela 8.an, 9.an och gymnasiet.. det syntes på mina betyg :S Men har tagit igen det nu :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: blogga mkt, få många kommentarer m.m hihi

Postat av: daniella book

du kan ta den här: http://daniellabooks.blogg.se/images/2011/daniella2_176436491.jpg

Postat av: Moa Mildén

Det förstår jag ju med. Jag hinner heller inte. Har stall/häst, plugg, vänner och massa möten sov i veckan men endå så tar jag bloggen i första hand typ. Till och med före plugg. Bara ibland. :)



Men det ska jag ändra på, går ju inte super för mig i skolan just nu..

Postat av: Sosweetie <33

Heejsan,Vilken fiin blogg du har :)

du kanske skulle vilja bli vinnaren i vår fototävling i vår blogg? och få massvis med länkar och kunna få något av 100 besökare extra? :)

då är det här rätt tävling för dig en enkel och fin bild är det enda du behöver göra för att kanske få chans på detta ;)

besök gärna vår blogg och se vad du tycker om den och kanske delta på denna stora tävling som vi har igång nu med fina vinter bilder, som vi ser att du har på din blogg! (:



http://sosweetie.blogg.se/2012/february/fototavling.html

Postat av: LinnéaHeidi

Hej!

Missa inte våran super grymma frågestund nu! ställ vilka fråga som helst, bara inte allt för personligt ^^ - direkt länk hääääääär ----> http://fotostuff.blogg.se/2012/february/fragestund.html#comment

förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

Postat av: Mina awesome foton ♥

svar: åh fan, det va ju länge... :/

jo, msn är fan farligt ibland :O

Postat av: Emelie

Jag gör typ inget xD

Du då? :D

Postat av: B Y P H O T O G R A P H E R - av Anna Adam

Går du på gymnasiet?

Nä, har bytt så ofta att jag är van. :P

Postat av: Anonym

Sv: sjuan.. Hehe.

Är det du på headern?? :d

Postat av: Mina awesome foton ♥

svar: genom att försöka trösta varandra, det går över tillslut.

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: lite olika men minst 5! :) hihi sj?

Postat av: martina

sv; det beror sig ju på från person till person, men hoppas att du inte behöver ha den så länge iallafall! :)

Postat av: Emelie

Tråkigt! Men jag ska kolla film nu och sova :D

Postat av: martina

sv; ja, jag hade en i gommen i flera år innan..

när tar du studenten? :)

Postat av: Mina awesome foton ♥

svar: om du läser inlägget istället så slipper du fråga!

Postat av: P L A Y E - en av Norrlands största bloggar | TÄVLING |

sv: Tackar :p

Ibland gör jag mina designer själv :) när jag har tid.

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej :) hihi

vet inte, brukar nt räkna :P hehe

Postat av: Makki

hej!

gör du gratis designer? :)

supermega snygg blogg iaf! :>

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

jobbar :)

Händer ngt kul ikväll då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -