Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Nu känner jag mig riktigt avkopplad!

Det är lov, och vad mer kan jag begära? Lite goa vänner skulle inte vara fel, men det blir det också nu på lovet! :D
Nu ska jag i alla fall gå och äta för er som bryr sig ;)


Postat av: martina

sv; haha, gör så ;)

Postat av: feztis

Det är lite olika, men det blir inte så mycket varje dag :S

Postat av: Marc

sv: jag har haft den i ungefär 1½ år :)

Postat av: Julia . dearlittleme.blogg.se

SV: Skola, hur gammal är du? :)

Postat av: Felicia

Svar: nej, alla stockholmare har nog lov vecka nio.

Är du norrlänning?:)

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: nej :)

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: nej :)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

yes :)

Postat av: ANNA-SARA

sv: jodå! :)



jo allt är bra, dusjdå? :)

Postat av: emilia

fin blogg!

Postat av: Ida

Svar: Varsågod! :) Kul att du uppskattade inlägget. Jag tror att det är många fler än du som undrar hur man hamnar på mest aktiva lista, så om någon frågar dig får du gärna tipsa om mitt inlägg :) Ha det fint!

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: haha, nää :P Har ju inte lov förrens v.9 ^^

Postat av: Ida

Svar: Ja gör det! :) Ska bli kul att se hur det går för dig, för jag har faktiskt aldrig testat. Va bra :)

Postat av: Anonym

Hejhej, haft en bra dag?! :D

följa varandra på bloglovin?! :D http://swaxu.bloggplatsen.se

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

tusen tack! :D

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: kanske :)

Postat av: Anonym

du ser ut som en lite unge

Postat av: ANNA-SARA

sv: fan va skönt med lov! men nej, vecka 9! :)

Postat av: Emma :)

Grattis du va en av dom som vann tävlingen!

Postat av: Emma :)

En länkning :)

Postat av: sanna

Hejsan! :)



Jag firade den med min pojkvän trots allt!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -