Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Nu har skolan dragit igång.

Skolan är igång och jag är redan skoltrött, hmm.. En vecka lov till tack?


Postat av: ebba

sv : blir mycket träning och träffa kompisar :)

Postat av: Linda - Tonårslivet

Sv; Inte mycket.. Har lov hela veckan så umgås säkert mest med mina vänner och min familj! Sj? :)

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: hej :)

Det blir massor av plugg, du då?

Postat av: Anonym

ta det lungt hemma tills jag är frisk, sen blir det bara ha skoj med kompisar! själv ? :)

Postat av: Nadja

Det blir jobb sj? =)

Postat av: Emmelly

sv: En hel del!

Gym, löpningsträning, karateklubben, kompisar, bio, tandläkaren (usch), ännu fler vänner, frisörtid, middag med folk, karateläger, stan och shoppa med folk och träffa massa man inte sett på länge! Haha, en massa, tror inte ens jag fick med allt ;)

Vad händer hos dig denna vecka då?? :)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

inget planerat direkt, sj? :)

Postat av: Sarah Eklöf

Sv; Nej har ditt lov slutat nu? Mitt har precis börjat så i veckan kommer jag bara slappa och försöka göra lite nyttigheter! :)

Postat av: e king

Jobb jobb jobb.. Fixa pass och sånadär tråkiga grejjer.. Självd å?

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Denna vecka blir det jobb + plugg. Själv?

Postat av: Sofie / Komigensofie

Haha, tack så jättemycket! Vad roligt att du tycker om den :)

Postat av: Louise - Fotoblogg

Hej hoppas du får en bra dag :D

Allt bra ?

Postat av: HANNAH / SPOINK

SV: tack :dd

aw söt bild!

Postat av: Mia

måh va söt :) Jag hade 2 kaniner när jag var mindre :D

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, men du har inte skrivit vad det är för något? Ser ju inte vad det är :S

Postat av: hanna ♡

nej asså, helst ville jag ju ha den där, fast inte där nere asså, inte att den hade åkt ner :/ är det försent? :o

Postat av: tone

hej, idag blir det fira min brorsa sen blir det träningar och kompisar själv?:)

Postat av: Emma

sv: Vadå vilket nummer? aja, jag följer dig nu i allafall.

Postat av: M I N I I Z Z A

lite olika:)

Postat av: Miss Sunshine

Söt!



Sv: Samma här! Allt bra?^^

Postat av: eking

Dagens blogg finns nu uppe! :)

Postat av: Alexandra - ♥

Det var så lite så! :)

Vilken söt kanin! :)

Postat av: sofie

sv: ja !:) hahakan inte fota!

Postat av: Anonym

sv; ja, visst är det en hiss! :) och varsegod :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; i veckan ska jag bara plugga. själv? :)

Postat av: Anonym

sv: Jadu, det händer väl inte så mycket! Har ju sportlov så jag bara chillar! Själv då? :)

Postat av: Anonym

hejsan ja du det vet man aldrig. planerar när dagen kommer själv då ;:)

Postat av: Nikaia

Hej! Denna veckan ska jag övningsköra, umgås med min pojkvän och förmodligen gå till någon pub. du då? :)

Postat av: isabelle

Hej! Såg att du kommenterat mitt inlägg. och jag har svarat på det i ett inägg. Så om du vill se svaret är det bara att besöka bloggen och kolla!



Ps. Älskar bloggen! Ska följa din blogg via bloglovin. Följ min?



Kram Din lilla AWESOMA BRUD! ;)

Postat av: Felicia-FIEM

Hej söta du! Den här veckan händer inget speciellt! Får sportlov på torsdag ;) Dudå? Hur gammal är du ? jättefin blogg har du, och du verkar vara duktig med designer :) hihi puss!

Postat av: Elina

sv; samma!

Postat av: Elina

sv inte mke, skola som vanligt! själv ?

Postat av: IIRMA'

Var gärna med och tävla om att vinna valfri ring hos mig, klicka dig in på bloggen!

Postat av: Anna med A

är sjuk men annars så :)

Postat av: S I L V I A

sv: Kollar på Pretty Little Liars :)

Postat av: Patricia♔

Var det inte kul att börja i skolan då?:)

Postat av: Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

sv; inte så mycket, dusj? :D

Postat av: Hannaa

jag har lov så det blir ut till backen med kompisar sen skriva prov! Dusj ?

Postat av: Lotta

Sv: Hejhej! :) Denna vecka har jag sportlov så nu ska jag passa på att skriva lite på mitt projektarbete =) Själv då??:) Kram

Postat av: maja :)

sv: oki :D

Postat av: maja :)

sv: gå i skolan sj? :D

Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Hej! nu har vi valt dagens blogg vinnare! in och kolla om det blev du, om inte, gå in på vinnarens blogg och kika! här är en direktlänk:



http://smilinggirls.blogg.se/2012/february/vinnaren-av-dagens-blogg-212-ny-omgang.html#comment



ha en bra dag! /Smilinggirls

Postat av: patricia

sv: nej jag får lov på torsdag :)

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: blir att ta det lungt och ska in till stan :) sj?

Postat av: NICOLE

Sv; Jag har lov så ska bara göra sånt som faller mig in! :D Själv?

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

Va med i dagens blogg om du har lust!

Fett awesome! n.n

http://mokraz.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html#comment

Postat av: kajsa

tack, din blogg är med fin!

Postat av: LINNEA – lgullarbergs en tokig blogg om foto och vardag▼

sv: det är bara bra med mig, dusj? :)

Postat av: Julia

Sv; Allt är bara bra här, du? :D

Postat av: Josefin

Ja det är bra, själv? ;)

Postat av: Bella

Sv: Jaa allt är bra med mig! :)

Själv?

Kram! :)

Postat av: Anonym

Hhaha oki :)

Postat av: ALICE

sv; ja det är bra, självdå? :)

Postat av: Anonym

SV: nej inte den hära veckan, nästa vecka tror jag.



Eran lov är vell slut nu ellerhur?

Postat av: Annie

svar: i veckan är det mest skola som gäller, men även dans och trumkårsträning:) sj?

kram

Postat av: Anonym

sv: är sjuk, sj?

Postat av: Anonym

tja :D ingeting händer denna vekcan, haha, trots mitt tråkiga sprotlov!

men sjdå? :D

kram<3

Postat av: naxo - bloggen med tips!

sv: tack så mke! jag har inga planer ännu, sjdå? :)

Postat av: Hanna

Hej allt är bara bra, hur är det själv?:)

Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Hellu :D Har sportlov denhär veckan, så ska försöka träffa några vänner under en aktivitetsdag en massa föreningar anordnar imorn (men jag är sjuk just nu..) & även försöka gå på mina simtrännigar :D Händer själv då?

Postat av: Anonym

SVAR; jadå, du?

Postat av: Anonym

sv: plugg och ta det lugnt sj?

Postat av: Inaa♥

Chilla, plugga typ :P sova äta. Dudå? (:

Postat av: J E N N I F E R

Sv: Allt är bara bra med mig tack! Själv? :D

Postat av: emma

sv. jag jobbar :) sjdå??

Postat av: Elin♥

Sv: heej imorgon måste jag plugga lite sen ska jag till fjällen med min familj sj? :)<3

Postat av: MadickenMarsh'

sv; eftersom jag har lov ska jag bara tjilla ggaaaaaaaaaaaaaalet! :D durå?

Postat av: Alice

sv: jo, jag mår bra! dudå? :)

Postat av: Emma

Sv: Det är bra, själv?

Postat av: E L I N F E L I C I A S

- jadå, själv? :)

Postat av: Emma

Sv: Det är bra, själv?

Postat av: tilda

sv: jag ska typ träna och va med kompisar tro jag, du?:)

Postat av: we are odd ;)

Hej!

Vi har dragit igång "veckans utmaning", skriv gärna en utmaning som du vill att vi ska göra!

DIREKTLÄNK:

http://weareodd.blogg.se/2012/february/veckans-utmaning.html#comment



Kram<3



Postat av: Emelie

Jag fyller år bland annat, själv? :) Föresten, riktigt snygg blogg! :)

Postat av: Anonym

Sv: Jodå ;) Bra fråga hehe ^^ hur är det sj?

Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Hur länge har du bloggat? Även eventuella gamla bloggar inräknade alltså :) Kram!

Postat av: Josse

Sv: Jodå. Allt är bra här, själv? :)

Postat av: Anne

Härligt! Nää har magsjuka:/

Postat av: M I N A B R U N - photography

sv: jodå, det är ganska bra, själv?

Postat av: BINA

söt blogg, allt bra idag?:)

Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

SVAR; Allt är bra med mig, med dig då? :)

Postat av: Fanny

Aw, så sööt! ♥

SV: Yesbox, supermysig dag har det vart :)

Hoppas din dag också vart det ;D

Postat av: Annika

Söt :)

Postat av: Anonym

ååh så sött! ;d btw ag älskar ugglesmycken! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -