Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Nu gäller det..

Ett steg närmare perfekta tänder!
En för och efterbild kommer väl så småning om! 

Sätter i alla fall in de dugliga dårarna i käften nu! :D
(tidsinställt)

Postat av: ~ L I N N ~

Godmorgon!

Önskar dig en fin dag! :)

Postat av: isablle

sv; hm, det jag själv gör är att skriver mycket om mina åsikter och känslor. provocerar mycket, har en ny design då och då, mycket bilder. ganska lätt faktiskt! :)

Postat av: Emilia

fin blogg!!

kram :D

Postat av: Sara

Vad är det du ska göra? :)

Postat av: Bella

kommentera vad du tycker om folk som lägger ut olagliga bilder på fb :)

Postat av: Nattiiz

Vilken fin blogg du har :)

Postat av: -MHANNAS.BLOGG.SE-

ha en bra dag :)

Postat av: Emelie

åh, va skönt :) jag vill bleka mina tänder..

Postat av: louise

- nej

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Hej! Hoppas du får en underbar onsdag! :)

Kram

Postat av: ebba och isabella

vi har just nu vår första dagens blogg på vår blogg :)

var gärna med i den :)

Postat av: Marika

Det är bra:) Själv?

Postat av: Iwy - Creative overload

Hoppas det går bra!:)



Ska du fixa uppe eller nere tänderna eller både och? Kram!

Postat av: felicia

Sv: vaddå kvalite? Jag länkar när jag fattar och kan göra det själv ;) har du blogg.se?

Postat av: Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Two Asiians

SV: Allt är bra med oss hihi ^^ Hur har din dag varit?

Postat av: Hanna Gunderyd

Hej skulle va jätte kul om du ville kika in på min blogg http://byhg.blogg.se/

Postat av: ViktoriaCaroline♡

Jadu jag gillar min design men samtidigt vill jag ha en som ser mera proffsig ut ^^ Dessutom vill jag ha en ny header men har inga bra bilder^^

Postat av: ViktoriaCaroline♡

svårt att förklara :P men nu ser det ut som ett barn har gjort den ^^ Tror dock att en snyggare header skulle hjälpa :)

Jag fattar bara inte hur pixlr fungerar

Postat av: Hanna Gunderyd

Jo jag vill jätte gärna ha en liten design <3 :)

Postat av: Angelina

sv: jag går natur med inriktining matte,data :)

Postat av: Fоtомояsan

E det du som tagit bilden? :)

Postat av: PESSYS

Allt bra sötis? :D Kramar!

Postat av: Mia

ah okej :) Gick det bra på tyskaprovet då?

Postat av: Anonym

sv; Nope, jag är nökd :)

Postat av: emelie bea och jennifer - foto, vardag & stil

fin blogg! :)

Postat av: alva

sv: jag skulle behöva få en design fixad! :) är du sugen på att göra en då eller? :D

Postat av: Kitiwara & Chong

Sv: Härligt, jo det är bra! Ledsen men vi gör våra egna designer, men tack ändå :D

Fråga gärna nått i våran frågestund http://twoasiians.blogg.se/2012/february/fragestund.html :D

Kram

Postat av: Sofie [fotoblogg]

SV: Typ, är inte så ofta med i dagens/veckans blogg, men jag kommenterar ganska mycket :)

Postat av: emelie

nej haha :) menade inte det, men att jag skulle göra det, när du ändå snackade om tänder!

Postat av: i ♥ p h o t o - Tilda

Jättefin blogg! :)

Postat av: Sandra

Oj vad cool design du har :)

Skulle du kunna länka mig? Min blogg är ganska så ny och jag har knappt några besökare. Skulle betyda mycket :) kram ! <3

Postat av: Julia

Vad ska du göra? :) Hoppas det blir bra!! :D



Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

hm nej inte vad jag vet :(

Postat av: Josefine Arvehall

Fin blogg!

Följas via bloglovin?:)

Postat av: Anonym

de e svåra att förstå , vart köpte du ditt domän? =)

Postat av: Ellen

Vad ska du göra? :)

Postat av: Anonym

sorry att jag störde, det fungerar nu =)

Postat av: Emelie

Tack för tipsen! Jätte fin blogg förrästen! :D

Postat av: Anonym

Tandställning va? =)

Postat av: Alexandra Fotar

sv: jo det är jag verkligen! vill du göra en åt mig? :D

Postat av: ALEKSANDRA

älskar din header! du är så söt :D

Postat av: jolina

Hej! Jag hade veeerkligen velat ha en ny bloggdesign! Har en helt ny stil på kläder osv nu och min design passar inte alls! Hade du inte kunnat fixa en fräck design till mig? Jag äälskar högklackade skor, nitar, smycken och kors är galen i kläder och skinn jackor osv..Hade inte du kunnar fixa en sån design till mig? Hade varit suuuper glad om du gjorde det! Tack på förhand :)

Postat av: Henrik Stigell

Lycka till med det vitare leendet :)

Postat av: wendy & Jenny ♥

Sv: En fråga måste du få vårat lösenord för att fixa våran header ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -