Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

nu är det dags för träning! :)

Äntligen har jag dragit igång och börjat röra på mig, då mina knän går mor bättringsvägen, så idag blir det en mild fotbollsträning! :)
bild i repris

Postat av: - Sara

SVAR: haha, joo ;D

Postat av: naxo - bloggen med tips!

sv: okej hur gick det med trixet på bloggen? :)

Postat av: Sara

Jag jobbar som receptionist på en frisörsalong :)

Postat av: JENNI ~

Gryyymt awesome blogg :D lust att göra bloglovinbyte? KRAM

Postat av: Felicia

Svar: plugg, plugg, plugg.. osv. Sj?

Postat av: morningtwinkle

nice blog :)

Postat av: kaffehörnan

Jag mår bara bra

Skönt du börjat röra på dig

Postat av: MadickenMarsh'

sv; haha okeej! det är bra med mig, självdå? :)

kram

Postat av: Anonym

tack <3 vad händer ikväll?

Postat av: bea

sv: kul att du gillade det !

Postat av: Emma :)

Frågestund på bloggen !

Postat av: Sevve- The Sweetest Bitch you've ever met

dagens blogg på min blogg för 200 läsare! Vinnaren utses klockan 20.00

Postat av: Miss Sunshine

Sv: Min dag har varit bra! Din då?^^

Postat av: Felicia ♫

Jag har utmanat dig på min blogg! http://feliciadimitri.blogg.se/2012/february/utmaning.html#comment

Postat av: Ida

Har du naturligt sådär lockigt hår? :)

Postat av: Linnea

Sv: Nu har jag laggt till dig på bloglovin och jag blev nummer 40, skriv en kommentar med vilket nummer du blev på min blogg sen tack.

Kram

Postat av: Anonym

inte om du såg mig irl


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -