Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Några smycken från London!

Har inte så mycket kvar av huset att fota, så det fick bli mina fina smycken jag köpt i london! :)


Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Hoppas det gick bra med pluggandet då ^^ Ha en fin kväll!

Postat av: Hanna

fint !:)

Postat av: Mallesplace - Livet Efter En Gastric By Pass Operation

Ugglor är så sjukt fina!

Postat av: Elin♥

Sv: jag gillar din blogg dock är det lite svårt att säga vad som skulle kunna förbättras eftersom att jag inte läst den så mycket :/ <3

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: För att jag tycker att det är helt meningslöst att sitta och titta på folk som skämmer ut sig genom att ha sex i tv. De söker ju bara uppmärksamhet så varför stödja det?

Postat av: marwa

Hejsan sötnos :D Åh jag mår så fantastik bra! Hoppas allt är bra med dig? Ha en trevlig onsdagskväll :)



Kika gärna in på min blogg och vad tycker du om min bild på mig i det senaste inlägget? Lämna gärna ett spår efter dig :D Kram!

Postat av: linda

hej, spelar du gitarr? :)

såg att du hade lite bilder med en gitarr i headern !

kram

Postat av: Emma- Foto & Design

Hur mår du då? ^^

Postat av: M A J A

Fina smycken! När var du i London?:)

kram

Postat av: Rebecca

sv: ser på how I met your mother bara :) och spelar lite LoL. dd?

Postat av: Madeleine

Läs gärna min blogg :)

Postat av: Mathilda

Sv: Nae, tycker den är bra som den är! :D

Postat av: JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Önskar din en fin kväll :) planer?

Postat av: Anonym

varit i skolan dudå

Postat av: Anna

Hejsan, as fin blogg !



Följa varandra på bloglovin ? :)



kram !

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

nu blire lugnt, sj? :D

Postat av: L I N N

Härligt! :D

idag blire plugg och lugnt bara :) För dig då?

Postat av: Benita Fransén

Tänkte börja skriva om träning och kost i min blogg, hade det varit intressant? :)

Postat av: hanna

inte alls mycket, se på serier och plugga antagligen , du då?:)

Postat av: hanna.g

sv: jag har inte gjort något jobbig! men ska träna om två timmar:) vad har du gjort? :D

Postat av: Emelie

Jodå, har haft en väldigt snorig fin dag idag xD

Du då? :)

Postat av: Emilia

sv sv: aa :P men händer inte så mycket.. hehe.. jag har shoppat lite efter skolan och nu ska jag göra några blogginlägg.. ;)



Postat av: Daniella Book

Okej!

Postat av: emilia

fina smycken btw, speciellt ugglan! ;)

Postat av: Daniella Book

Email: [email protected]

Lösen: strumpan1

Postat av: Madde

sv: händer ej så mycket:) Själv?

Postat av: Angelina

sv: jag ska till killen min snart :) sj då?

Postat av: Olessia

fina :D

Postat av: Anonym

Hej! Superfin blogg :D

Hade blivit jätteglad om du kanske kollade min och kommentera nånting? :)

Kram!

Postat av: maja :)

sv: packa sj? :)

Postat av: Liza★

Hejhej, vilken färg tycker du är snyggast på kängor? Svara här i mitt inlägg! http://skrammelpop.blogg.se/2012/february/lets-play-a-game-of-russian-roulette-ill-l.html

Postat av: maja :)

kul att du är med och tävlar i veckans blogg!!

Postat av: Simona

sv: idag blir det mys vid tv'n. sj? :)

Postat av: p a u l i n e - fotoblogg ♥

SVAR: Idag ska jag bara pyssla med designbeställningar och mysa framför tvn. Vad ska du göra? :)

Postat av: p a u l i n e - fotoblogg ♥

SVAR: Idag ska jag bara pyssla med designbeställningar och mysa framför tvn. Vad ska du göra? :)

Postat av: maja :)

sv: var så lite så!



vilken färg tycker du att jag ska som bakgrund ?:D

Postat av: Angelina

sv: ja då :)

Postat av: M I N I I Z Z A

ska bara ta de lugnt, dudå:)?

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; ååhh va synd :(



Inte så mycket, sj? n.n

Postat av: tone

vill du göra en? du behöver inte!:)

typ inget speciellt bara ta det lungt själv?:)

Postat av: Felicia

Mitt är bara 39.... :( Men hoppas på fler! :D

Postat av: malin'

fin blogg! :)

Postat av: Sandra

sv: Nej, vi åker till olika ställen varje gång typ :)

Tycker att din blogg är bra.

Postat av: Becka [fotoblogg]

Snygga! =)

Postat av: tone

oj fan hur lyckas du?

ja vi fick i skolan själv?:)

Postat av: K A J J A

sv. ja , vart var ni på bilden? :)

Postat av: ewwe

Postat av: Emma- Foto & Design

sv: Ganska bra :)

Gjort något roligt idag?

Postat av: ALICE

sv; ja det är samma här! :) va gör du? :)

Postat av: Tillan

Fiina♥



Vad gör du?

Postat av: bbaraaelin

sv: hmm vet inte riktigt.. om jag ska va ärlig tycker jag menyn som följer med längst ner på sidan är lite irriterande men de är bara vad jag tycker:)

Postat av: cajsa och beda

fina saker!

Postat av: cajsa och beda

Idag har vi bakat cupcakes:) Själv?

Postat av: Becka [fotoblogg]

sv; Haha faktiskt inte, tycker inte om semlor ;) xD

Postat av: Isabelle :]

Sv: Ja en :) durå?

Postat av: Anonym

fett :D jo samma :D <3

Postat av: Tillan

Jag fixar lite saker, spanskaläxan t.ex.

Men vill du ha länkbyte?:)

Postat av: tone

haha asså det blev ngt konstigt,

men jag undrade om du ville göra en header till oss och att vi skulle länka dig då.

och jag fick semla på skolan igår själv?:)

Postat av: Emma- Foto & Design

sv: Nej inte mycket! :D

Händer något roligt ikväll då?

Postat av: ALICE

sv; samma här! :)

Postat av: Maja

Hej! Tänkte ifall du kunde fixa lite med texten där det står "Direktlänk" och "kommentarer"? :) Så att det kanske inte ser lika tråkigt ut?

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- :D Ska iväg och jobba nu igen! :D

Själv ?

Postat av: linda

sv; ja det gör jag fast jag är jäääättedålig på det haha..

ska försöka ta det på allvar nu :D

Postat av: cajsa och beda

ja allt är toppen! Själv då?

Postat av: Emma- Foto & Design

sv: Nej inte mycket ^^

Postat av: Tillan

100+ ungefär. Du?

Postat av: Maja

Tänkte mig min! :) Ska förresten fix ihop ett inlägg om din blogg på min blogg, för jag gillar verkligen din blogg, den är mysig att läsa! Dock kan du inte räkna med många extra besökare, men kanske några i alla fall. ;)

Postat av: malin'

sv; Jo, jag gjorde en egen semla som jag åt upp. Själv då? :)

Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: finns alltid saker att förbättra, men kan inte säga något nu direkt som jag tycker är dåligt :)

Postat av: Anonym

Spana in www.alexinas.blogg.se

Postat av: Annika

SV: tack :)

Postat av: Cassandra

Fina smycken! :D



Sv: bara ta de lugnt, sj då?

Postat av: Nadja

Idag blev det jobb sj? =)

Postat av: Josefine

sv, om man är 13 får man väl inte sommarjobba? :/ ?

Postat av: tilde

Åhh vilka snygga smycken! Speciellt sköldpaddan! :)

Postat av: Anonym

sv: jag nej, jag ör bara 14 sj?

Postat av: michelle

sv: haha förbättras..jooo kanske att när man trycker på "kom ihåg mig!/är du ofta här" knappen kanske den ska komma ihåg hahah:P

Postat av: sofie

sv: som sagt inte jag ;)

segt svar har inte var vid datan idag!

Postat av: Linn

Jag tycker verkligen om din blogg och skulle gärna vilja följa den! Tänka sig ett bloglovinbyte? :)

Postat av: Anonym

Tror att jag har ett exakt likadant ugglehalsband som dig! ^^



SV: Inte mycket, måste göra klart lite skolarbeten innan lovet nästa vecka :/ Själv då?

Postat av: Elin

Nej jag är ju bara tretton år så jag sommarjobbar inte. Har du funderat på något sommarjobb än?

Postat av: Anonym

sv: njaa, jag vet ju inte vad jag ska göra såfall! är väldigt blyg av mig, haha!

Har du några förslag? Något du ska göra?

<3

Postat av: Anonym

eheh njaaa, kan man de när man e 12 xd

krqam<3

Postat av: Maja

Sv; ja kanske det!

Blå :)

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: nej inte än sj ?

Postat av: Maja :)

Postat av: Maja :)

Svar: nej, har du? :)

Postat av: cajsa och beda

Jag jobbar lite i mat affären ibland;)

Postat av: M E M AA - Fotoblogg

Sv: Nej, eller kommer nog fortsätta med det jag gör nu, ta emot webbdesign beställningar och fotojobb :) Sj?

Postat av: stina persson

sv: jo visst har jag funderat på somarjobb men inte kommit fram till något bra , surså sötis :)

Postat av: kajsa

okej, ja jag åt en semla igår! dock med vaniljkräm, gillar inte mandelmassa! åt du någon igår? :)

Postat av: Karin

Jag kan ingenting om designer, men din ser jättefin ut. =)



jag mår bara bra.

Postat av: S A R A

snygga! :D

Postat av: Mirella

Var gärna med i min nuvarande tävling. Det ända du behöver göra är att skriva ''Jag är med'' och gilla 2 facebook sidor, det tar högst 1 minut.. det skadar inte!? :D



http://mirellas.se/2012/february/tavling-vinn-en-personlig-almanacka.html



Förlåt ifall du inte gillar dessa kommentarer!

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Nepp. Har du?

Postat av: Malin

snygga smycken :)

Postat av: Felicija :D

Hur fick du så att texten rullar? :) Uppe i fönstret i hörnet? :p

Postat av: Shelinda

Men gud så söta!<3



Svar: Haha, nej klart man inte vill xD Aha, hur länge har du spelat? =D Jag går inte på någon sport nu, men gick på showdans förut ^^ Gick i 13 år med ett uppehåll på ca 3 år innan sista året, sedan jag slutade helt. Ibland saknar jag det dock, så vi får se vad framtiden bjuder på ^^



Kramar<3

Postat av: Madeleine

Nej, jag är den jag är oavsett om det är bakom dataskärmen eller i verkligheten. Jag försöker inte vara någonting mer eller mindre än mitt riktiga jag.



Jag ställer samma fråga till dig.

Postat av: Johanna ♡

Åh, gillar ugglan! :3

Postat av: alexandra | fotoblogg

så söta smycken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -