Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Mitt lov är..

Vet inte riktigt vad jag gör nu.. Lovet har inte varit så händelserikt hittils, men jag hoppas att man kan dra ihop någon tid och träffa alla underbaringar där ute! :)

http://matildhamakkisusanne.blogg.se/
http://mystupidlife.devote.se/
http://idsy.blogg.se/

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: tack dsm!

Jag firar med familjen! :)

sj ? :)

Postat av: S A R A

sv; det står i inlägget vad jag ska göra idag :p själv?:)

Postat av: frida Nyburg

tack detsamma:)



jag ska fira den med min pojkvän, sj då?



kram Frida

Postat av: Annika

SV: tack :) Jag brukar inte fira direkt alla <3 dag. Jag önskar glad vändag till mina nära och kära :P

Postat av: danten89

Nej, utan har man ingen personlig eller intressant blogg, så vill ingen läsa. Måste sticka ut.

Postat av: Moah Svantemark

Som jag skrivit i ett inlägg idag så är jag sjuk så jag firar med min familj :)

Postat av: Linda

Sv: Tack detsamma!

Just nu har jag bara tillbringat dagen i stallet osv.

Sen ikväll blir det familjen, själv? :)

kram!

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- Nej jag läser som vuxen så det är 3 terminer, och jag är klar till sommaren :)

Okej, vad går du för linje ? :)

Postat av: Moa Mildén

åh tack, detsamma :D



Jag ska vara med vänner nu sedan blir det väl något gått med familjen ikväll, själv? :=

Postat av: Malin

Sv: Kollar på en serie,

själv då? :)

Postat av: Elina

Jag "firar" inte alla hjärtansdag så värst. Men mys blir det med min sambo ikväll :)

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Vilka fina bilder du tar :)

Postat av: elsi

sv; skulle firat hos min kille, men blev lite annat på vägen :/ men får bli skypeduvet! :) självdå?

Postat av: Anonym

vill du vara med på veckans blogg ? :D

kolla då in min blogg

KRam!

Postat av: Jennifer Ljungquist

med min familj bara. Vilke eller vem ska du fira den med ? Kram

Postat av: Jennifer Ljungquist

med min familj bara. Vilke eller vem ska du fira den med ? Kram

Postat av: Maliin^^,

sv; kul:) har varit i skolan och snart ska jag på dans:)

Postat av: Martinelles

Sv. Hej! Jag ska fira med familjen och så har jag firat med mina vänner :)

Postat av: S I L V I A

sv: Tack! Vad roligt att du ville ge den en chans! :D



Super fin blogg!

Postat av: Lotta

Jag ska nog bara vara hemma börjar bli sjuk, orkar inte fira alla hjortans dag idag :/ Trevlig alla <3 dag!

Postat av: - Tiffany Eliasson

SVAR: Tack detsamma!

Ska fira med min familj och kanske några vänner också. själv? :)

Postat av: Anna med A

Jodå :)

Postat av: rebecca

är helt forever alone today :( även att jag vill fira min alla hjärtans dag med killen jag gillar så ligger den stakaren hemma och är sjuk :(

Postat av: Julia

Skrev du samma kommentar överallt? För du skrev dubbelt i min, tänkte att du kanske kopierade och klistrade in;]

Postat av: Louise

Sv: Härligt att höra! =)



Jag har bakat och om en stund ska jag dra till träningen så fort jag har ätit!

Själv då? :)

Postat av: Elin

Kolla gärna in min och min kompis Fridas novellblogg om One Direction och kommentera vad du tycker!

http://onedirectionovel.blogg.se



Haft en bra dag?:D

Postat av: J

Svar: Tack söta du! Vad glad jag blir!

Postat av: Louise

Sv: Tack detsamma!



Jag ska inte fira med någon, tycker att Alla hjärtans dag är lite överdrivet :P

Postat av: Hanna:)

Sv: Detsamma, glad alla hjärtans dag på dig med!

Jag ska bara ha en vanlig tisdag och umgås med mina vänner och kanske va lite extra kärleksfulla med varandra!

Om du inte vet vem du ska fira den här dan med så kan du va med nån fin tjejkompis och kanske ta en fika eller så kan du bara vara hemma med din familj och kanske baka något gott. Hare bra :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack dsm :)

familjen, sj?

Postat av: Beda o Cajsa

Jätte fin blogg! :)

Postat av: tilda

sv: jag vet inte, jag fick den i julklapp:) har du gjort idag dÅ?:)

Postat av: mwiklund - fotoblogg

sv: tack! Jag ska fira med min pojkvän, du själv? :)

Postat av: zaida

sjukt fin bild!!

Postat av: T R O L L K V I N N A || Linnéa Johansson

Om du hade läst inlägget hade du nog fått svar på frågan direkt, undanber spamkomentarer..

Postat av: Anne

Ah jo:) Ja, det är min häst:) Kramar

Postat av: sanashaba'

sv; ska faktiskt inte fira med någon speciell! Du då?(:

Postat av: ♥ Mina awesome foton

Svar: du får väl läsa inlägget?!

Postat av: Rahel

-jadu, vet faktiskt inte, det var menat att jag skulle vara med en kompis fast det blev lite ändrat så att har sitter jag och kollar nå kärleksfilm, lite forever alone idag ;) vad ska du göra då? :)

Postat av: Olessia

har bloggat sedan 2005 tror jag =) durå?

Postat av: danaaa'

sv; tack desamma! :) jag ska inte fira med någon, firar inte alla hjärtans dag och jag bryr mig inte så mycket om den dagen ;)

Postat av: sara

sv: Jag ska vara med mina Jb affischer! ;) sj?

Postat av: hanna

Åh, tack detsamma! Glad alla hjärtansdag!

Jag har firat dagen med en kille jag gillar! Ska även fira med familjen senare ikväll, men först ska jag träna! :)

Vem ska du fira med? :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Idag har jag jobbat lite, och nu blir det mys med sambon :) du då?

Postat av: Matilda Tilly

Tycker det är rätt kul att du tar förgivet att man har familj och vänner, och är singel utan att ens ha läst ett inlägg i min blogg.

Läs ett inlägg, kommentera något som har med inlägget att göra och sluta skicka en jävla massa spam till folk.

Postat av: Angelica - Mamma till Bruce

Tack detsamma söta du! Jag ska fira den tillsammans med min pojkvän och våran son =)



Vem firar du dagen med?

Postat av: ELLA GRÖN

du går in på den här länken: http://www.blogkeen.com/present_vacker.aspx

och gör som det står! dock lottar dom bara ut 100 st, så om du har tur så finns det kvar åt dig!

Postat av: rebecca

Glad alla hjärtans dag till dig med! Har firat de med min kärlek! Vem firar du med?



kram

Postat av: ♥ Mina awesome foton

svar: ah, hittills, du då?

Postat av: elin ツ

sv ; kom nyss hem från träning, du själv ? :)

Postat av: rebecca

stackaren * nej, inte än (a)

Postat av: ♥ Mina awesome foton

svar: tack tack!

Postat av: johanna <3 ♫♪

sv, tack så mycket och desamma ;)

jadå allt är bra här :)

Postat av: ♥ Mina awesome foton

Svar: sen sommaren 2010 :)

Postat av: louise

Din blogg är jättefin, önskar jag kunde haft en sån men vi håller på att fixa vår, men det är så svårt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -