Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Med fötterna på jorden!


Postat av: Caroline ♥

sv; vad kul att du är med i veckans blogg, lycka till :D

Postat av: Moa Mildén

Hej, är tillbaka med bloggandet. Kika gärna in igen :D

Postat av: Emelie

Hej!

Skulle vara super kul om du kollade in mitt senaste inlägg om självförtroende och berättade vad DU gillar mest med dig själv!

Direkt länk: http://emelios.blogg.se/2012/february/ny-kategori-ego.html#comment

Kram! :D

Postat av: Anonym

Hej! Ville kika in och berätta att jag har startat en ny tävling precis, där du kan vinna earcuff paket värde 679:- kr! Låter det intressant? Kika in på länken nedan. Om inte? Ber jag om ursäkt och hoppas du har en fortsatt trevlig dag!



Direktlänk till tävlingen: http://awagardi.blogg.se/2012/february/vinn-earcuff-paket-varde-679-kr.html#comment



Kram! http://awagardi.blogg.se - smakprov på det goda livet

Postat av: frida nyburg

ja det är jätteskönt:)



allt bra?



kram Frida

Postat av: hanna ♡

jättesvårt att förklara, men kolla på min meny på framsidan, på menynens vänster sida är det dubbla streck av rosa, så det blir lite tjockare, plus att när boxarna "tar slut" gör inte strecket det :)

Postat av: Anonym

Jo tack allt är bra med mig med:)



fina skor



kram Frida

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Jodå, med mig är allt bra ^ ^

hur är det själv? :)



Kul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg! Meddelar dig när den är avslutad och vinnaren är uppe! :)

Postat av: Tova

Sv. Jag har nog tyvärr inga tips.. Själv då? :)

Postat av: Ronja

Sv; Hm.. Kanske att blogga ofta, lägga åtminstone en bild i varje inlägg osv. Ditt då? :)

Postat av: Elin

SV:Jo,jag kanske kommenterar andras bloggar ibland.

o ibland frågar jag om någon vill göra länkbyte och så:)

sj då?

Kram!

Postat av: Mari

Sv. :) Hm, men då har jag nog varit på stan med pyjamas =)

Postat av: E M M E L L Y

sv: Du har frågat mig det två gånger och svarar inte när jag frågar tillbaks haha? :)

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

genom att kommentera andras bloggar :)

hur ser din dag ut idag ? :)

ha en underbar tisdag!

Postat av: iiiden

sv: jaså va kul hörredu :D va älskar du mest att skriva för något då?:)

Postat av: ALICE

sv; Jadu, jag vet inte...! Jag har ju inte så många läsare så känns konstigt om jag skulle tipsa om det ;)

Postat av: Michelle♥

Sv. hm, man får typ läsare av att skriva intressanta saker på bloggen, eller kommentera bloggar då kanske folk börjar läsa? :)

Postat av: Kamilla

Superfin blogg! Hoppas du får en bra dag :)

Postat av: Sandra

Hej vilken fin blogg!

Förlåt för lång kommentar och ifall jag verkar desperat, men det är jag hihi (A)



Har en tävling på bloggen nu om dagens blogg.

Anledningen till att jag har det är för att jag behöver all hjälp jag kan få för att samla in röster på min son då han är med och deltar i en tävling!



Gå in på denna länken och gör det 2 lätta reglerna och du har chansen att bli dagens blogg samt att få betydligt mycket flera läsare!

http://sandracederbom.blogg.se/2012/february/tavling.html



(har du röstat tidigare på min son så går det nu att rösta om på nytt då allting börjat om ifrån noll)



KOM IHÅG, DU HJÄLPER MIN SON OCH DET ÄR JAG EVIGT TACKSAM FÖR & VILL DÅ HJÄLPA DIG GENOM ATT HA EN TÄVLING! <3

Postat av: Emelie

Jadu, jag har inga tips xD Jag bara skriver och hoppas att någon läser ^^, mer-trafik fungerar också :)

Postat av: Cecilia

Snygga skor :D



SV: Mitt bästa tips till fler läsare är att kommentera mycket bloggar. Och unika kommentarer ska det vara, inget du kopierar och klistrar in överallt. Gärna något som har med inlägget att göra. Man ska absolut inte kommentera saker som "gå in på min blogg", "var med i min tävling" eller liknande. Det gör åtminstonde mig mindre sugen på att besöka bloggen.

Postat av: Patricia♔

Snygga:)

Postat av: Kampen mot cancer

Hej! Vi är två tjejer som går sista året på samhällsprogrammet i Duveholmsgymnasiet, Katrineholm. Vi håller på med ett projekt som går ut på att vi genom vår nystartade välgörenhetsorganisation ska samla in så mycket pengar som möjligt till barncancerfonden. Vi skulle uppskatta om du eller någon som ser den här kommentaren skulle vilja hjälpa oss genom att skänka pengar, eller uppmärksamma vårt arbete på sin blogg. Om du har några frågor så kan du nå oss på: [email protected]



Vi har även en egen sida: kampenmotcancer.webblogg.se

Twitter: kampenmotcancer



Kom ihåg att varje krona räknas i kampen mot cancer.



Hoppas att du har en bra dag!

/Sandra Jaber och Maria Jaber

Postat av: Amanda

Postat av: Amanda

SV: Kommentera ;) Själv då?

Postat av: Malin

SV: Skriv intressanta och varierande inlägg :)

Postat av: Ina♥

Ja minst tre gånger! :P

Postat av: ALICE

sv; jaha vad kul, nej men har inte alls många besökare om dagen tyvärr :( har du det?

Postat av: anna

ja tycker man ska skriva om saker man själv tycker om och att man tipsar mycket

Postat av: Danisa

SV: Du har redan frågat mig vilket tips jag har på att få fler läsare??!

Postat av: Anonym

sv; har inte jag redan svarat på det?

Postat av: louise

Dagens blogg är upp nu, gå in kolla om du blev vinnare. Vann du inte denna veckan så är det bara att vara med igen, så kanske det blir din tur nästa gång om du spamma bäst än andra.



http://laakinoiise.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-282.html#comment



Vann du? Så kan du var med igen och då kanske du vinner igen om du bäst på att spamma.

Postat av: maria

stöd kampen mot barncancer.

Postat av: E M M E L L Y

sv: Jag förstår det, men jag fick samma fråga tre gånger så jag kände att jag vill säga till haha ;)

Postat av: Roxana

Oj, skulle inte sitta fel med Nude heels och mitt nya par jeans :D



sv;

Ohja, matte är typ mitt sämsta ämne. Ligger inte så bra där faktiskt..har alltid haft problem med matten sen jag typ började skolan.



Mitt bästa tips för o få läsare....hmm.. massa bilder och inlägg + kommentera andras bloggar är ett stort plus och ha länkbyte lite då o då. sj? :)

Postat av: olivia awsome

fett snygga skor! kolla gärna in min blogg

Postat av: Vicki

Snygga skor. Kolla in min blogg? :)

Postat av: Ulrika

Sv; vad roligt att du vill vara med i veckans blogg! Vinnaren avslutas på Måndag 5/3.

Postat av: iiiden

sv: hihi samma här:D på svenska lektionerna när man ska skriva bara flyter de på som fan:D

kram

Postat av: Hanna - ny i bloggvärlden

Jag gillar de beiga.. Är lite sugen på ett par liknande till våren. Men idag har det snöat så det känns som att det är långt borta :/

Postat av: Fоtомояsan

läckra

Postat av: Hanna

Komentera mycket och typ läs inläggen folk skriver så att man vet vad man ska skriva till dom :) det är väll nästan lättast tycker jag, tycker man bloggen verkar bra det är då man skriver till dom och sen så fortsätter man läsa doms :)

Postat av: Hanna

ja allt är bra här,själv då?:)

Postat av: LINNÉA DAHLGREN

Svar: Att vara sig själv och bjussa på både mycket bilder och text! :)

Postat av: Michelle MK

snygga skor!



sv. tyvärr har jag inga tips.. mycket uppdateringar med roliga samt intressant topics ? :P.. ingen aning..

Postat av: Mask

Svar - haha, tja, jag har inte så många läsare, så jag är inte riktigt rätt person att fråga.. :)

Men jag skulle säga kommentera folks bloggar för att få fler läsare och variera dina inlägg för att behålla dem. :)

Postat av: Linääää

SV: Hmmm vet inte riktigt egentligen haha ;D Bara skriv om vad du vill och hur du vill och bry dig inte om vad folk tycker om det ;D

Postat av: thea

Skor! <3



Sv: Haha jaså?

Ja jag gillar hästar, har ridit sen jag var 6 år :)

Postat av: michelle

sv: haha har ingen aning, typ mycket bilder och såP;P

Postat av: Ida's ♥

Sv: Uppdatera ofta, och om intressanta grejer + mke bilder! Och sen göra reklam för bloggen haha :)

Postat av: isabell 15 år <3

sv; samma här! :)

kram

Postat av: gustav

läget? :)

allt bra idag? :D

Postat av: Emma

Vet inte, kommentera mycket :) finns alltid någon som fastnar för bloggen! Jag bryr mig ärligt inte så mycket, de som vill läser min blogg helt enkelt.

Postat av: Jossan

Allt bra?

Postat av: johanna

svar: jadu ingen aning, du har ju fler läsare än mig ;)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

tackar! :)

Postat av: Alexandra-teckning och foto

Ja... Att skriva mycket funkar väl alltid, det kommer att bli fler och fler!

Postat av: Moa

svar: Ja jag vet inte. Jag har nog inget bra tips på hur man skaffar fler läsare ;)

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Hoppas du får en superbra dag! :)

Postat av: catta

gash, lipsi skorna från nelly är ju superfina :D

Postat av: Linda

sv: Hmm...jadu.

Kommentera mycket på massa bloggar ;)

Postat av: Elin Sandelin

sv: jaa :)

kommentera mycket hos andra och skriv om saker läsarna tycker är intressant :)

Postat av: Emma Lannebrink

sv: Hm.. Gör länkbyten då och då, kommentera andras bloggar. Tänk på att skriva om intressanta saker :) Men du har väll jätte mycket läsare? :o

Postat av: Hannah

Hej! fin blogg:) och snyga skor;D

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; ja :) allt bra med dig?

Postat av: Mimmi

bästa shoppingplatsen @ stockholm?

:)

Postat av: Anonym

Sv: Sällan :)

Postat av: Mimmi

okej, nej bor inte där ska bara dit för å shoppa på torsdag :)

Postat av: jennifer

FRÅGESTUND! fråga precis vad du vill! fin blogg föresten

Postat av: Anne

Hihi, frågan var hur man skulle göra för att få mer läsare till bloggen:) Kramar

Postat av: ABSOLUTEELIN

ja, allt är bra :D själv då? :)

Postat av: Eriica

Snygga skor! :)

Postat av: the twins

åh dom första fast i svart mocka!

Postat av: Nathalie

Fin blogg, är allt bra med dig?

kram

Postat av: Vanessa

Åh, vilka fina skor! Vill ha allihopa :)

Postat av: Vanessa

Sv: Haha precis ;)



Allt är bara super! Hur är det själv? :D

Postat av: Bellasvida

Åh de röda skorna är hur fina som helst!

Postat av: Lovisa D

Snygga skor!!Hur har du fått så många läsare igentligen??:)skulle vara snällt om du svara.

Postat av: EMMiE

Snygga skor gillar de svarta


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -