Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Matlagning för min del!

Hmm, har strykt min brors kläder och nu ska jag laga mat, så kan det gå när mamma jobbar sent, då får jag vikariera för henne! ;D

Men nu ska jag som sagt laga mat, hemmagjort mos och panerad torsk-filé! :D


Postat av: Karolina

sv: Nej jag har feber till och från :/ Men jag har inte riktigt tid att vara hemma från skolan just nu, så det får gå!



Låter skönt! :)

Postat av: tone

haha jaha, ja det gör jag första gången jag såg det tänkte jag att det stod fotobarn hihi!:)

Postat av: Anonym

sv; 2009 :)

Postat av: elin ツ

sv ; okej, näe undra bara, den var cool, jag diggar den! :D

Postat av: Nicole

Vilka fina bilder du har i bloggen! =)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

haha typ ;D

Postat av: johanna

sv: jo jag mår väll bra, själv? ;)

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- Jag vet inte, det var som sagt länge sen, inte exakt samma, men lika iaf.

Men tror inte att den bloggen finns kvar.

Postat av: Rebecca

sv: hehe vad gör du på dagarna då? :) jobbar?

nope inget för mig heller så jag jobbar istället.

Postat av: hanna ♡

tack :)

Postat av: Från vara den fula. Till den snygga.

vet inte riktigt själv då?

Postat av: Alexandra i friendship

Grymt duktig du är på att fota då! (:

Postat av: Anonym

sv: helt ok, själv? :)

Postat av: LIENE

sv: Här sötnos.

youtube.com/liene93

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: skrev ju det förut, i kategorin "om oss" hehe :)



Hoppas du fått en toppen dag! :D

Postat av: erika johansson

fin blogg! kika gärna in min:)

Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

OK, alla gör vi ju olika ;)

Postat av: zaida

grymt cool bild!

Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

SVAR; Allt är bara bra med mig, du själv då?

Postat av: Anna

F1 fin blogg du har! :)

Postat av: ELLA GRÖN

jadu, jag spenderade hela alla hjärtans dag åt plugg. inte det roligaste direkt... haha:)

Postat av: erika johansson

sv: allt är bra självdå?:)

Postat av: Malin

sv: nej det har du inte, men ja det är bra själv? :)

Postat av: Rut

Svar; Okej vad? ;)

Postat av: zaida

sv: det var såå lite :D



Jaarå lite trött bara :)) Hur är det med dig?

Postat av: diana


URL: http://aa
Postat av: diana

cool bild :)

Postat av: ♥ Mina awesome foton

svar: du får väl ändra på nåt om du vill, som sagt, ha den som du vill :P

Postat av: Milia

Sv: Yes! :D

Hm.. Njae, inte vad jag kommer på just nu, tycker att din design är cool, och du skriver en bra blogg, med fina bilder, så inte vad jag vet nu iallafall :)

Postat av: FRIDA MARBE (ny blogg!)

sv: jag hade en toppen alla <3 dag! :D

du med?

Postat av: Monika

sv; Ja, den är super bra! :D Hur är din kamera då? :)

Postat av: A M A N D A

Är allt okej med dig? :)

Postat av: Anna med A

vad gör du? :)

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: jaa ganska bra :)

Postat av: nathalie - naxo, bloggen med tips!

allt bra? :)

Postat av: Louise |

Det kan jag inte direkt påstå, skola bara :)



För dig?

Postat av: Emma Bylger

Var du en av dom 2 första som gissade rätt och fick en länk i menyn? Kolla om det blev du

Postat av: Enya♥

Sv; okej, 14 :)



Nja, men pratat med han & vart på en konsert bara :)

Postat av: julia

sv: nja,skolan bara;$ för dig`?

Postat av: Nathalie Nyrén

Jag har inte läst din blogg så jag vet inte riktigt :)

Postat av: Veronika

Tack allt är bara bra och hur är de hos dig hänt något idag??<3<3

Postat av: Moa - Dagens blogg tävling ♡

Svar: Så lite så! :)

jo det är bra hur är det själv? :)

Postat av: Klaudia

Va fin bild :)

sv: ikväll ska jag designa mina shorts ;)

Postat av: johanna <3 ♫♪

sv, nej det har jag inte ;)

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; Städa rummet och plugga, sj? n.n

Postat av: Elin

jatack det har jag haft ! :)

nja inget sp, har tränat gått i skolan osv,

vad har du gjort idag då? :)

Postat av: Nathalie

SV; Jag är 14 år, själv då?

kram

Postat av: caarroos

hehe,det var så lite! :D



jodå ,det är väl bra,sj ? :D

Postat av: Mimmi

Riktigt fina bilder du tar.

Hur gör man så att man inte kan ta ens bilder, skulle gärna vilja göra det på min blogg också. :)

Postat av: rebecca

har inget planerat, själv ? :)

Postat av: Moa Mildén

Ja han är rätt stor, eller väldigt stor :D

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Hihi jag försöker vara snäll :) Och det är ju alltid kul när man lyckas ;)

Postat av: Malin

Sv: Ska bara ta de lugnt

och kolla på nån serie. :)

Själv då?

Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

SV: Kul att du gillar den! ;)

Postat av: Lotta

Sv: Tack detsamma :) och det har verkligen inte hänt något speciellt idag, jag har bara varit hemma och vilat mig eftersom jag är sjuk.. Själv då?? =) Kram

Postat av: linda

sv; ja.. det tycker jag också, men det passar ju ändå vädret liksom hehe. men jag ska fixa en mer färgglad design till våren! :)

Postat av: sandrafagerberg-

jag firade med vänner eftersom min kille inte var hemma ! hur firade du?

Postat av: ida | foto ♥

Sv: Jag tycker din blogg är fin och bra! :D

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack, du med :D

nej bara plugg, du då?

Postat av: Anonym

sv; har legat hemma med magsjuka, själv?

Postat av: Sanna

sv; jaa

Postat av: frida Nyburg

nej min pojkvän och jag har bestämt att inte köpa något till varann:)

Fick du något?



kram Frida

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Detsamma! :) Nja gått i skolan och pluggat mest, så en helt vanlig dag :) Har du gjort något kul? KRAM

Postat av: Amanda - Tävlingar, Mode, Shopping och Livsstil!

stod väldigt bra i inlägget! ;D vad gjorde du sj?

Postat av: En modells liv

Åh va kul! :) Ne ska övningsköra sen ska jag göra mig i ordning och planera inför kalaset på lördag :D

Postat av: Sara

Låter som en trevlig middag :)

Postat av: Frida - fotoblogg

fin blogg och fin bild :)

Postat av: - Tiffany Eliasson

SVAR: Jaha okej :)

Den har varit helt okej.

Och inget speciellt så har hänt idag tråkigtvis, själv? :)

Postat av: Anne

Hihi:)

Oftast så fotar jag med nikon d5000 men ibland med någon digitalkamera som jag inte vet vad den heter:) Sjd? Kramar

Postat av: Mathilda

Sv: Njae, har väl fixat lite med min iPhone :) Själv då? :D

Postat av: Linda

tack, bara skola d?

e du medlem påå adsettings?:D

Postat av: Simone Gustavsson

Har en superbra onsdag.

Mycket mys med min sambo och film.



Hur har din onsdag varit?^^

Postat av: Lovisa

Sv:Jag vet inte riktigt men på den som jag har nu har jag haft typ snart ett år tror jag. Men det har inte vart så mycket bloggat förut. Sj?

Postat av: Anonym

bara bra :D

Postat av: Elina

Jodå, helt ok. Var ledig iaf :)

Postat av: - Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

Hej fina du!



Har du nå tips på en tävlingskategori? Jag ska lägga upp en ny tävling imorgon! Vill gärna veta vad läsare tkr om! Kram

Postat av: martina

sv; inte alls bra faktiskt.. haha

Postat av: piipoh

Jättefin blogg!:)

Kolla gärna in min!:)

Postat av: A M A N D A

SV; Nä, inte mycket här heller :)

Postat av: SARAH

Hejsan!

Fin blogg! :D

Hur mår durå?

KRAM!

Postat av: Maria en Norrlandsblogg

jag vet inte riktigt hur man får bort de där deä uppe.

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

Har ändrat nu ;)

ja men det syns ju knappt :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -