Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

man inser verkligen..

När man kollar igenom bilder från julbaket, så inser man helt plötsligt varför man stannar kvar på samhällsprogrammet! 
Puss på er brudar, och snart ska det bli en till kväll, fast på Alice place! :D



Postat av: Anonym

Svar: Nä ^^

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

haha ne xD

Postat av: A common blogg -

skönt :)

Postat av: Cajsa

åh, fusk, fusk, fusk! :O

Postat av: Anonym

Svar: Tack tack :)

Postat av: 'Sandraa

sv: 09.10 dudå? :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha nej då :D Det blir han inte :)

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

haha nja xD

Postat av: Anna med A

minns inte haha

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

12 :)

Postat av: Anonym

Hehe ja jag märker väl det!? ^^

Postat av: Nathalie

Fin blogg, är allt bra med dig? :)

kram

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

ahah va? :)

Postat av: Moa Mildén

Ja det ska jag nog, imorgon är det stall, fredag= ut och leva typ och stall, detsamma lördag och typ söndag någonting ;)

Har ju planerat men vet inte vad jag ska göra typ därför får dagarna ta mig någonstans då ;) haha

Postat av: Anonym

Vi slutar kl 16 så det tror jac inte. :(

Postat av: Anonym

Svar:

jag brukar kliva upp vid 06-07, beror på hur mycket man vill snoosa/stressa livet ur sig haha. Själv då?

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: aha, okej ^^

nää, men gick på orkester förut, hehe

Postat av: tilda

sv: jag och min kompis julia har haft bloggen i typ en månad:) hur länge har du haft din? jag är lite förkyld:/

Postat av: Marie

Hihi det ser vi fram emot!! :D

Postat av: kaffehörnan

Då får jag säga god jul

Postat av: kaffehörnan

När jag ser tomteluvan


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -