Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

kort skoldag ännu en gång! :)

HAHA, r-tard bild.. Men jag orkar inte ta någon bättre! ;D

Idag slutade vi 13:30, då lektioner var inställda o.s.v! :D
De blir verkligen inställda dygnet runt, speciellt engelskan och naturkunskapen, men det gynnar bara oss, så yeay er! :D



Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

kom nyss hem. sj dÅ? :)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

Gött :) jaså, va härligt :D

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

Ledig idag :)

Postat av: louise

-aha ok, du är duktig.



Jo, jag har gjort den själv :).

Postat av: Maliin^^,

hejhej!:) fin header och bra blogg!



följa varandra på bloglovin?:)



Postat av: tilda

fin blogg, hur många läsare har du ungefär varje dag?:)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haa ja men absolut. vi tjejer är ju liksom smartare och bättre än killarna ;)

Postat av: Anna med A

Ja :)

Postat av: Cajsa

har inte riktigt kommit så långt för att kunna säga.. ^^

Postat av: Mathilda

Sv: Jadå! :)

Postat av: A common blogg -

inte jag helller (A)

Postat av: Daniella - Drömmen om att bli designer ♥

Haft en bra dag hittills? :)

Postat av: 'Sandraa

sv: 14 :)

Postat av: Anne

Aha okej, är allt bra med dig idag då?:) Kramar

Postat av: Moa Mildén

Visst gör man ;)



Hur mår du idag då? =)

Postat av: Moa Mildén

Oj svara på fel förut, men vadå tågräls, fatta inte vad vi prata om? ;)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; hihi tack sötnos :) kul att du gillar designen!

Postat av: Melissa Lavali - Vikt & Fotografi

Svar:

vart borta hela dagen så inte hunnit fixa den än. Men de ska vara enkelt fixat

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, vad kul :)

Går du på sång? ^^

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en bra onsdagskväll :)

Några planer? :D

Postat av: Felicia

sv: Oki^^ haft en bra dag?

Postat av: fanny ahlm

Vill du vara med och tävla om mina 200 läsare?då är de här någonting till dig! http://fannyyahlm.blogg.se/2012/february/t-a-v-l-i-n-g.html#comment

Postat av: Emma Olsson

Hej! Jag har precis avslutat 'gissa kändisarna'. Valde ut 5 vinnare som nu har länkats på min blogg. Kolla om du var en av dom! :D Tyvärr blir det ingen ny omgång denna gången :)

Postat av: pamela

så söt du är!

nej jag sitter och gör typ inget!

ska ringa en kompis eller nånting, sj?^^

Postat av: Ysen

Söt bild! :)

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Önskar dig en fin kväll och hoppas allt är bra med dig! :)

Postat av: Marisan

sv; tack finis!! <3

Postat av: Danisa

SV: Ja det var den ;)

Postat av: Sararutberg

Sv: Det kallas sprida bloggen. Men om du inte tror på mig så skit i det då! Det är inte så att jag tvingar dig att delta lilla gumman!

Postat av: Cajsa

allsång på skansen och hur sverige bara ser pengar och inte själva underhållningen som förr.

Postat av: tilda

sv: 25-30 :) hur är det med dig då?:)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: AHhah, den kommentaren ska jag visa min samboo ;)



Klockrent :D

Postat av: A common blogg -

inget, dudå? :)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

okej :) nej jag vet inte hehe

Postat av: B Y P H O T O G R A P H E R - av Anna Adam

Nä, ganska van som sagt.

Postat av: feztis

Aha okej!



Jag gick ut gymnasiet 2005, men har läst upp betygen nu genom att utbilda mig till undersköterska/mentalskötare :)

Postat av: Emma Olsson

Du svarade ju inte ens rätt. På ena bara men man ska svara rätt på båda för att bli länkad.

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

bara bra :D

Postat av: Cajsa

haha nää inte just nu men den blir väl...kanske..xD

Postat av: Mathilda

Sv: Tycker du? Jag tycker dom ser ovanligt stora ut på bilden, men tack! :D

Postat av: Emelie

Euuuuw!!!!!! Hatar honom xD Han är äcklig :O Gillar ingen i filmen speciellt bra, men tycker om handlingen bara :)

Postat av: 'Sandraa

sv: ska börja 8:an :)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

jadå :) sj?

Postat av: Emma Olsson

Sv: allt är bara bra :) själv?

Postat av: Cajsa

haha nej jag hatar att läsa..xD

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; haha söt du är, ännu ett tack ! :D

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Just nu gör jag inget speciellt, men har firat min syster som fyller 14 :)

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

praktikplatsen ska ju ha anknytning till linjen jag går xD

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

Musik bara :) ngt bra på tv`? :)

Postat av: Mathilda

Sv: Haha, du har nog förmodligen rätt ;)

Postat av: Emelie

Han ser typ drogad ut och fettigt hår och allt! Hate him! :D

Postat av: fanny ahlm

nej de har jag inte gjort :)!

Postat av: Felicia

Sv: Helt okej faktiskt.

Postat av: Chriis

SV: jag tycker jag är bra för att ha gjort det så¨kort tid :) kolla min kategori nails :)

Postat av: Anne

Aha okej, vad bra:) Jo med mig är det toppen tack:) Kramar

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Om jag har någon tävling på gång? Nej haha det tror jag väl inte :P

Postat av: Anonym

Ha en bra kväll!

Postat av: Cajsa

hehehe

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

okej de ska ja göra :)

Postat av: Danisa

SV: Ris och tacoköttfärs ;)

Postat av: 'Sandraa

sv: aa de gör jag väl! :)

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

De ska jag, hon ska få en bloggdesign av mig ^^

Postat av: fanny ahlm

japp en sony a330 :)

Postat av: A common blogg -

varför det?

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; nä det har jag faktiskt inte :)

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

teknik och företagsamhet :)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Jag går inte i skolan så :P

dudå?

Postat av: Anonym

Svar: Börjar 09:15 självdå? :)

Postat av: A common blogg -

Ojdå!

Postat av: Anne

Jag börjar 8.20:) Sjd? Kramar

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

yes :)

Postat av: Felicia

Alldeles för tidigt, 8.00. Sj?

Postat av: Anonym

Svar: Hiihi okej :)

Postat av: A common blogg -

halv 9 dudå? :)

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

vet inte riktigt, anton 09.10 eller 10.40 :)

Postat av: Cajsa

8.30. :/ du?

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

http://mmooaw.devote.se/ :) Men hon ska byta till blogg.se nu när hon har en iPhone ^^

Postat av: Anonym

Svar: Chips :)

Postat av: Melissa Lavali - Foto ¤ Vikt

Svar:

haha ja jag håller på att klura, vart lite knepigt på den sidan men klurar som sagt :D



Btw så udda bilder är de bästa bilderna ;)

Postat av: Danisa

SV: Hehe, var lite slepptisk jag med men som sagt faktiskt gott ^^



börjar halv 9 men tar bussen halv 8..Du då?

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

haha blev ganska fel där ja!

Postat av: Cajsa

FUSK! :O

nää, måndagar och tisdagar börjar jag inte förrän kl 9! :D

Postat av: Moa Mildén

Haha juste, så är det med två bloggar :) Nae vars, var bara lite borta tror jag ;)



Aha, tråkigt egentligen men värt det iaf! Hoppas det går bra! Jag har inte så mycket planer faktiskt. Får se vart dagarna tar mig =) kram

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Inte lika awesome som blogg.se's app ^^

Postat av: Danisa

Gud vad skönt 8D

Postat av: Danisa

SV: Hehe, jo jag har lagt upp ett inlägg för några timmar sedan men det verkar inte komma upp upptäckte jag sen men tänkte att det kanske bara var min dator som vägrade uppdatera men tydligen inte då...?!

Postat av: alice

hahah, fyfan vad söt du är :'D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -