Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Jag är 17 år i oktober

Varje dag får jag minst 10 kommentarer i frågan om hur gammal jag är. Jag svarar glatt att jag fyller 17 i år och 7/10 gånger får jag svaret " ja eller hur,du skämtar, du är yngre".
Nå, jag har hört det och jag har på sätt och vis tröttnat. Jag vet att jag inte ser ut som en 17åring, men ja mår inte bättre av att ni tjötar om det..

 

 


Postat av: Tanya - STOCKHOLM

va söt du är, dock ser du mycket yngre ut :o

sv: aha okej :)

Postat av: Tanya - STOCKHOLM

sv: de är ju verkligen inget illa menat. jag menar om du nu ser så ung ut nu tänk då när du är 50 så ser du ut som 30 medans andra som ser äldre ut kommer se ännu äldre ut när dom är i 50 års åldern? absolut inget illa menat!!

Postat av: Anne

Hmm, nej jag tror inte det:) Men tack för att du frågar!:) Kramar

Postat av: tone

jag tycker du ser ut som 16 iaf:)

okej men om du får ngr bilder får du göra vad du vill du kan bara hitta på ngt vad som hellst för allt äär bättre än det vi har nu!:)

Postat av: Liza★

sv; Gött! :D



Nää det tror jag inte, inte just nu iallafall :)

Postat av: Tanya - STOCKHOLM

sv: förlåt verkligen, men du är jätte söt ska du veta!

Postat av: malin

sv; Vad bra!:)

Det rullar på!:)

Vilka planer i helgen har du då?:)

Postat av: tone

okej men det är emma som har dom nya bilderna jag ber henne skicka dom till dig vad är din mejl?:)

Postat av: Maja

sv: ååh, tack :'D nu blir jag jätteglad!!! men du? kan du hjälpa till att lägga in den också då? för jag förstår ingenting med dom dära kodmallarna :)

Postat av: Isabelle :]

Sv: Så lite så :)

Vad görs? ;)

Postat av: Tanya - STOCKHOLM

sv: <3!

jag är snart fjorton, hur gammal ser jag ut att vara?

Postat av: Maja

sv: jag fattar verkligen ingenting? haha, men gör så som du tycker passar mest, du kan ju adda mej på msn, (mailen där uppe) :)

Postat av: Isabelle :]

Sv: Inte mycket, lyssnar bara på musik ;)

Vad ska du göra imorgon då? :)

Postat av: Julia Phillips

Du är skitsöt! Skulle gjärna se ut som dig!

Postat av: Alexandra-teckning och foto

Jadå! Du då?

Postat av: Tanya - STOCKHOLM

sv: där ser du! inte bara du som ser yngre ut :)

Postat av: malin

sv; Oj det lär ju jätteroligt! :)

Jag har inget planerat än så länge :)

Ha en kul spakväll då!;)

Postat av: Jennifer

haha okej :)

du kan ju alltid leka runt lite istället om du är designsugen ^^

Postat av: Julia Phillips

Sv: Hahah tack så mycket men du är mycket finare sötan!

Postat av: Tanya - STOCKHOLM

sv: aha jo, men en av mina vänner som snart fyller sexton ser ut som tretton. samma sak med min pojkvän som snart fyller 19 ser ut som 15. så du är inte ensam kan ja lova :)

Postat av: Emma

Postat av: Tanya - STOCKHOLM

sv: haha förstår :D

Postat av: terese

sv; aw gud vad mysigt!

jodå det är bara bra här, hur äre själv?

Postat av: iiiden

sv: jaså så du gillar att skriva osv? :D

hoppas du haft en bra kväll!

kram

Postat av: Anonym

:)

Postat av: Hanna :*

gött :)

Ja, men jag har ingen aning hur jag vill ha det... :(

Postat av: Emma

Hej !! Riktigt fin blogg du har här !



Hoppas allting är bra med dig ? :)

Ha en bra dag. Kram

Postat av: victoria

sv: ja, du får ha en bra helg med! Jag har inte planerat något speciellt. du då?

Postat av: Tova

Sv: Jag var på göteborg horse show idag och i helgen ska jag bara slappa tror jag. du? :)

Postat av: Esmeralda<3

sv: Chilla sj??^^

Postat av: josefine ♔

sv: ja det hade jag allt! :) självdå? hm, blir väl bara att ta det lugnt tror jag. har du planerat något? :)

Postat av: felicia

sv; jaa skönt med helg! jag har vart med min tjejkompis under kvällen och imorrn ska jag träffa min pojkvän:) vad har du för planer ? kram

Postat av: Molly

Du är superfin, åldern kvittar vafan :P

sv; ja du med :) japp ska chillaxa med kompisar :)

Ska du se melodifestivalen så rösta på danny är du söt! ;) (a)

Postat av: ERIKA EDORSSON

Svar: Lägenheten kostar 2 och en halv miljon + att det är 13 000 i hyra varje månad! ;)

Postat av: CASSANDRA - TÄVLING

sv; skulle vara att min meny hoppar längre bort när man klickar på kommentarer :/

Postat av: Anne

Hihi okej:) Är det gratis?:) Kramar

Postat av: Patricia♔

Det blir bio imorgon. För dig då?

Postat av: Tanya - STOCKHOLM

sv: ja , men förhoppnigsvis är du snart så van att du ignorerar de :D

Postat av: Andy

Härlig blogg. Hur länge har du bloggat då?

Postat av: danten89

Det script som segar ner din blogg? :P

Kommer ju fram när man startar din blog..

Postat av: Jennifer

haha :) ah okej! ja du får ju en hel del ser jag haha! :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: kul att du är med :)

Önskar dig en toppen start på helgen! ^^

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

haha jaha ;D trodde du sa så för höll på med min design o trodde att de såg konstigt ut när du sa så, att det var ngt kod fel haha :)

Postat av: Emma

Nej, men tack ändå :)

Postat av: bbecka

sv: åhh vad roligt! :'D

jag tror inte det, men jag säger till om jag behöver hjälp med något! :)

Postat av: patricia

Postat av: patricia

sv: nej ingen aning. ska iaf jobba :) själv?

Postat av: saga

Sööt blogg!! :)

Postat av: Emelie (:

sv: Inte så mycket, vaknade nyss ;) Vad händer idag då? :)

Postat av: LIENE

sv: Jag älskar att baka men jag kan baka i hemligheter och äta upp hela 4 portionerna själv, eftersom det börjar bli som att tröstäta. Jag är väldigt sockerberoende.

Postat av: julia

sv: japp, hur gammal är du ? :)

Postat av: Elin

Hej!

Var gärna med i "helgens blogg" på min blogg!

Vinnaren lottas ut på söndag.

http://elinnlambert.blogg.se

Lycka till!

Postat av: Fanny

Sv: Tack, men just nu är jag ganska nöjd med designen som den är :) Tack i alla fall :)

Postat av: bamode

Nice blogg!!!

Nåra planer för helgen??

KRAM

Postat av: Petra

Hej!

Tack för din kommentar.

Ja de e underbart med helg. Idag blir de kalas. Själv då?

Postat av: ErikaElisabet

Skönt med helg säger jag bara :) Tog det bara lungt igår men idag och på sönda så är det dans övning som står på programet :) Hur ser din helg ut då ? :)

Postat av: Ronja

Sv; Okej :)

Nja.. Tror inte det, men tack i alla fall! :)

Postat av: R O N J A

hur gammal är du? :))

-------------------------

svar: nej tack! ;)

Postat av: alice

jo, men du sparade ju aldrig..

Postat av: Josefin

Hej! Har du några planer inför denna fina lördagen? :)

KRAM

Postat av: Birta


URL: http://b
Postat av: Birta

sv; nix faktiskt inte :D

kram !

Postat av: g e r a l d i n a

sv; tack och detsamma! fast jag har i princip haft helt hela veckan, sportlov duvet ^^

men nä inget speciellt planerat iallafall :) själv då?

Postat av: Amanda

Sv: Nej, Och skulle aldrig göra det! Man ska vara dig själv, för det är då man är som bäst! ;) Själv då?

Postat av: anna

ja de skulle ja faktiskt behöver ja vill ha ngt nytt om du förstår :O

Postat av: E L I N F E L I C I A S

- nej tack :)

Postat av: Jossan

sv: ska till en kompis lite senare, dudå? :)

Postat av: sofia, foto ♡ vardag

Ja, jag behöver faktiskt hjälp med en sak, men gör du det gratis? För när man kommenterar på min blogg så står det kategorier istället för "tillbaka till startsidan" och arkiven ser jätte konstig ut. Även den person som har kommenterat den personens bloggadress ser också väldigt konstig ut.



Har försökt fixa till det men det funkar aldrig :/

Du kanske kan hjälpa mig? :)

Postat av: Andrea Castells

How to make the perfect smokey eyes, step by step! http://andreacastells.wordpress.com

XX from Barcelona

Postat av: sofi

Sv: Jag mår toppen! Själv då? :)

Postat av: felicia-

inte mer än att plugga och kanske dra på fest själv?=)

Postat av: Jonas

Ah, du menar så. Du får vända dig till min bror Robin på [email protected] . För det är han som äger och driver The Gaming Ground.



Så att jag inte lovar något som jag inte får...



Ha det!

Postat av: Isabell

Sv: Inte just nu, jag lovar att höra av mig isåfall :D



Mäh, vad taskigt, jag har jättesvårt att se ålder på människor, men jag skulle aldrig säga emot, säger du att du fyller 17 så tror jag dig :D

Postat av: Simona

sv: haha, okej! (y)

Postat av: LIsa

Åhh vad härligt!

nä en kompis har precis gjort årning min blogg!

Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: åh va mysigt :D

njaa jag vet faktiskt inte, kanske inte just nu ;p

Postat av: emiizzen

sv: ska t gävle sen t järvsö för att åka skidor! stockholms sportlovs vecka ;) jätte fin blogg! har du några planer då?

Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Hjälp mig att välja header! ALLA SOM VÄLJER EN UTAV BILDERNA FÅR EN LÄNK I ETT ANNAT INLÄGG! http://flavoured.se/2012/february/hjalp-mig-valja-header.html#comment



ps. Har startat en ny tävling för alla sminkälskare nu :) in och kika.

Postat av: Elsa

sv; Haha ja, jag förstår ;)

Postat av: Therese

sv ; tacktack! ja ska på dop idag och sen vet jag inte riktigt själv då ? :)

Postat av: Ulrika - Tävling, veckans blogg

Sv; Detsamma sötis! Jag ska ut på krogen ikväll och efter det ska jag fara och se bio annars, sj? :) Kram

Postat av: fanny jönsson

sv; Min fredag var toppen vid tvn med familjen, själv sötis ? :)

Kram !

Postat av: hanna ♡

tack så mycket :)

Postat av: Sofia - FOTO

Sv: Härligt! :D Ikväll får vi lite gäster och så ska jag se melodifestivalen. Ska du se det? :)

Postat av: L I N N

Nu ska jag försöka vara tillbaks på heltid igen!

Allt bra med dig idag då ? :)

Postat av: Anonym

sv; härligt :) nej inte nu tack ändå :D

Postat av: johanna

Hejj hejj , allt bra denna lördag?:)

Postat av: isabelle

sv; Tack så mycket, detsamma :) ja skönt med helg!! ska väl umgås med vännerna som vanligt. själv då? :) kram

Postat av: Hanna

Men det lät ju riktigt kul , själv ska man shoppa med en av sina bästavänner som kommit hit för att hälsa på under lovet :)

Postat av: Mathilde

SV: nää blir mest plugg i helgen. =(



Såg du att jag skrev din fråga i min blogg och eftersom jag tyckte att den var så bra så länkade jag även dig i mitt inlägg...

Ha en bra lördag, planer? =D

Postat av: Emelie TD Nguyen

sv. Tack dsm! Nej hela min helg är oplanerad, din då? :)

Postat av: ebba

fin blogg!!!

verkligen fin design!

allt bra med dig? :)



Postat av: Linnéa Johansson

länkbyte ? :))

Postat av: josefin

Himla söt du är! :)

Postat av: julia

sv: hm...jag vet faktiskt inte:$



du är fin som du är,trots din ålder:)

Postat av: Nadine

Dö bra blogg!

Postat av: -MHANNAS.BLOGG.SE-

Hej snygg blogg!

Dagens fråga: Läser dina föräldrar din blogg? Svara i inlägget i min blogg puss. :)

Postat av: Johanna ♡

Jag älskar ditt hår ! Så himla fint! :D

Postat av: maja

Tänk vilken fördel när alla andra i din ålder blir gamla och rynkiga! Då kommer du fortfarande se ut som 25 ;}

Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

hahaha känner igen de där. Allt för ofta när jag ska ha vuxenbiljett kollar de på mig granskande och sen "nää, är du säger?" Liksom ja jag är rätt säker på att jag är 28 och inte 19 där gränsen går.

Herremindar, en gång vägrade han ens ge mig vuxenbiljett, fan vad orolig jag vad om de skulle komma en kontrollant, de är liksom 600 spänn böter. idioter :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -