Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

jag älskar dig!

Du är fantastisk på alla sätt, och varje gång jag är meter ifrån dig så saknar jag dig!
Du är som en evighet för mig, en oändlighet. DU är underbar och du är det bästa som har hänt mig...



.. min nya kamera! :D


Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; ja :) har du?

Postat av: ▲ Mohammedi's™

sv: kollar på turkisk filmserie som är översatt på arabiska, som går på DEN ARABISKA KANALEN MBC.

Jätte bra är den!

Postat av: Anonym

sv: bra! 500 sj? :D

Postat av: danten89

Nej :)

Faktiskt inte..

Läsarna ska vara kvar för att dem gillar min blogg och inte bara för att? ;)

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; jaha okej :D

Postat av: ▲ Mohammedi's™

sv:haha vet ;))

Postat av: Anonym

sv: aha! :D ska vi köra länkbyte eftersom vi har lika många läsare? :)

Postat av: danten89

Då hade jag ju mera tid?=)

Kram

Postat av: hanna

har pratat lite med vänner och ska sova nu:)

Postat av: Ebba och Molly

Nepp har lov :D :D har du det?

Postat av: danila

okej,yes :)

Postat av: Ebba och Molly

SV: Ja lov är toppen!

Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Så bra!

Nyss sett film, snart sova ;) dd?

Postat av: Louise

Sv: det är bara bra! själv då? :)



Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

Det ska ja göra ;D

Postat av: Amanda - Tävlingar, Mode, Shopping och Livsstil!

Hoppas du får en underbar alla hjärtans dag! :)♥



♥KRAM/ Amanda♥

Postat av: martina

sv; jo, det kanske! får se på det ;)

Postat av: tone

ja, jag har lakt till dig nu! okej trevligt!

typ inget det är ju alla hjärtans dag idag vad ska du hitta på?:)

Postat av: Linnéa Lindell

sv; tack så mycket & detsamma :)

allt är bra med mig, själv? :)

Postat av: Emma Bylger

Sv; hej, ja jag har 2 bloggar 1 egen och 1 med en kompis :)

Postat av: Vendela

sv: Tack så mycket! :)

Postat av: Anonym

Inte mycket mer hoppas alla träffar säger grattis åt mig

Postat av: Från vara den fula. Till den snygga.

Inte mycket mer hoppas alla träffar säger grattis åt mig i dag.

Postat av: feztis

Ja, ungefär.. någonstans mellan 3-5kr

Postat av: Maliin^^,

sv; ja jag följer dig:) följer du mig?

Postat av: Rahel

sv: nu har jag lagt till dig och jag blev nr 43 :) har du lagt till mig? :)

Postat av: therese

Jag är 19 år

Postat av: S A R A

sv; ja det gör jag :)

Postat av: Märta

Svar: Jag bor i Härnösand :) Själv då?? :D

Postat av: Eva

Tack så mycket :)

Kul med ny kamera. Vad har du köpt för en?

Postat av: Miss Sunshine

Nice :D

Postat av: jannikekek '

SV: jaha, de va som rackarns! men kul att du kika in å bra att de är fint med dig :) ha en bra alla hjärtans dag!

Postat av: Elin

Var gillar man?:)

Just nu sitter jag i skolan, sj?

Postat av: LIENE

Tack så jätte mycket för din fina kommentar:D

Allt är väl här denna morgon. Med dig då?

Postat av: Enya♥

Sv; Härligt :)



Bakar just nu :) själv?

Postat av: Evelina Eriksson

tack detsamma :D

Postat av: Sara - Mamma till Nova

Taack ska du ha. :D

Ska vi följa varandra på bloglovin? :D

Postat av: ebba

fin blogg! :D

kolla gärna min blogg

Postat av: Theea Ottosson

Sjukt fin bild :D Du är värkligen skicklig på att fota ! :'D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -