Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Idétorka

BANG... Idétorka!


Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: Det är bra med mig! :)

Postat av: martina

sv; ja men då svarade jag ju rätt, haha! :)

det gick åt helvete.. helt enkelt.

Postat av: nathalie.

sv: helt rätt sagt där! :)

Postat av: Felicia Karlsson Larsson

sv; problemet försvann, jag tog bort bloggen och började om, men tack iaf! :)

Postat av: tilda

sv: ja det får jag:) går du i någon sport?:)

Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Nej, verkligen inte!

:)!

Postat av: LIENE

sv: Nepp, inga planer för helgen. Du då?

Postat av: Sofia

plastäpplen :8

Postat av: SiistersofSthlm

Hejsveeeejs :) Har precis blivit klar med en ny design :D Vad tycks? :D ♥

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: hehe, sry har glömt vad vi snackade om :P vad vare vi snackade om? ^^

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej :D

Postat av: sofi

jo alla som skriver om själva produkterna från en hemsida men du kan klicka på första bilden så ser du vad du ska göra för att få paketet:)

Postat av: A M A N D A

SV; Mysigt! :) Vad ska du göra ikväll?

Postat av: Maria en Norrlandsblogg

Ja tack kan jag mejla dej nånstans med bild och sånt ?

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

haha ja jag sa ju att det var enkelt ?

Postat av: Nathalie Nyrén

Nja bara skola, annars inget speciellt.. för din del då? :D

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: Okej vad vill du se med i min blogg ?

Postat av: Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Sv: Det är väll helt okej..

Vad gör du?:)

Postat av: Evelina

hittade nyss din blogg av en ren slump, du är helt otrolig herregud! min nya favorit! fortsätt med det du gör, du gör det så bra. hejdå!

Postat av: Thessie

- ska sova hos en kompis, sj? :)

Postat av: Anonym

Jag tycker bloggen är väldigt bra som den är(:

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

så lite så :)

Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Det är bra här med ^^

Postat av: e king

Dagens blogg finns uppe nu! kolla om du vann :)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

haha nej inte direkt :) vatten kanske? :)

Postat av: rebecca

tack, detsamma :D

Postat av: L I N N - TÄVLING IGÅNG!

Eftersom jag äter ADHD medicin & mitt hjärta går för snabbt i vanliga fall så går den fortare av medicinen eftersom det är amfetamin i det..

Så min puls ligger på över 100 i vilopuls och det är ALLDELES för mycket, så då ska dom sänka den med en medicin jag kommer få..

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Okej vad kul! Ha en bra dag :) KRAM

Postat av: L I N D A S S P H O T O

Jätte fin blogg! Gör du bloglovinbyten? :D

Postat av: Kitiwara

Sv: Nepp, men tack så mycket söta du! :D

Kram

Postat av: JENNI ~

Lust att göra ett bloglovinbyte sötis? ^^

Postat av: P L A Y E - en av Norrlands största bloggar | TÄVLING |

sv: kan ju va härligt det med:)

Postat av: Mathilda

SV: Har du gjort idag då? :)

Postat av: Therese

Du tar verkligen jättefina bilder!

Postat av: Linda

alltså, hur lurar dem folk på pengar?

Postat av: S I L V I A

sv: hur har du gjort det? :D Alltså "målat" dig själv? :D

Postat av: Anonym

tack så mkt hehe

Postat av: Alma

Skit vilka fina bilder du tar ;)

Postat av: Anne

Hihi ja, det tycker jag:) Aha okej:D Tycker du om den?:) Kramar

Postat av: XTIO /Andreas Söderberg

Sv, aha okeej. men det är inte många som klickar där ;)

Postat av: Camilla (Milliz)

Nej haha, min fantasi är inte alls den bästa :(

Postat av: Karolina

sv: Åh jag är ganska dålig på förslag och så jag med. Men kolla in saker i din omgivning och se om du tror att det finns någon människa i världen som skulle kunna bli inspirerad av det eller nåt :)

Postat av: nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: samma här :D

vad gör du?

Postat av: johanna <3 ♫♪

sv, desamma ;)

Postat av: ewe

Fin bild :)

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

okej tack för tipset :p

Postat av: Vendela

sv: ja det har du sagt :) tack så jättemycket!

Postat av: Anonym

nej jag har ingen aning hehe

Postat av: Alma

Djur jag brukar fota min brorsars ödlor

Postat av: Linda

dem kan inte bara ta pengar sådär xD

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Roligast är ju att fota med en kompis, kanske utomhus :) Brukar finnas mycket som händer och mycket att fota :) KRAM

Postat av: Thessie

- okej! vatten tycker jag att både lätt och fint på foto :)

Postat av: Cassandra

Sv: Åh, tack dsm :D

Har haft matteprov, men annars inget speciellt. Självdå? :)

Postat av: Fanny

Jag såg att du var med på blogg.se :)

jag vill gärna ha många besökare och kommentarer som du, jag undrar om du har något tips hur du frå så många läsare! ;)

Kika gärna in!

Postat av: Felicia Karlsson Larsson

sv; du skulle kunna fota smycken?

just nu har jag absolut inga idéer, men jag kan skriva sen när jag kommer på! :)

Postat av: Alexy

Heej!



Vill du vara med och kanske bli dagens blogg?

besök då min blogg och skriv en kommentar att du är med.



Lycka till :)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en nice torsdagskväll! ;D

Postat av: ebba<33

fin blogg, kolla gärna min blogg lite då o då och kommentera gärna då :)

Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Förslag, oj.. Har knappt idéer till mig själv, blir ofta naturbilder på lite snö, någon gren osv. :P Ingen rolig årstid att fota just nu..

Postat av: Isabellasphotographing - lets rock the photography world!

sv: detsamma! :)

Postat av: al

Nja, det blir som vanligt, jobba fredag kväll och sen ett tolvtimmarspass på lördag. Får se om jag orkar med en fest jag är bjuden till efter det =) .



al

Postat av: Vendela

sv: du kan fota en tomat! haha random förslag :)

Postat av: S A N D R A S F O T O N

länkning i varje inlägg i en vecka och en länkning i menyn!

Postat av: Angel ☆

okey. Jo här r de bra med :)

Vad gör du då? =)

Postat av: Solav

Sv: Nä det vet jag :) Menade rent allmänt ;D

Postat av: Solav

Sv: Nä det vet jag :) Menade rent allmänt ;D

Postat av: martina

inte den blekaste aning, vet du nån roli fest? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -