Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

I love you


Postat av: martina

sv; nähä okej :/ , vet du när det blir då?

Postat av: Daniella - Drömmen om att bli designer

SVAR: Härligt, bara bra :)

Vad gör du då? =D

Kram

Postat av: Miss Sunshine

Fint!

Postat av: louise

-På Sala bio, här jag bor :).



Är det kul på skolan?

Postat av: P L A Y E - en av Norrlands största bloggar | TÄVLING |

sv: Jag vet faktiskt nte... (a)

Postat av: Emelie

Näe, jag tycker inte om Canon alls :) Alla säger att den är bättre osv. Men jag tycker den är med krånglig att använda och sådant :)

Postat av: anna

men jag vill ha ha en ny så kandu fixa en ;D

Postat av: Sofia

bara bra, sj? :)

Postat av: tilda

sv: okej tack:)

Postat av: feztis

Okej, jag har inte riktigt förstått vad det går ut på utan la bara ut länken och mycket mer än så har jag inte gjort :p

Postat av: amanda

sv: pratade med henne idag, hon skulle fixa designen i helgen tror jag :)

Postat av: Chriis

SV: haha jag med ;) men ska testa göra det någon dag :)

Postat av: amanda

sv: ja annars hade jag inte frågat henne ;)

Postat av: Anonym

sv: nej :)

Postat av: Sofia

har precis duschat :)

du är inbjuden ^^

Postat av: Sofia

köpte skorna på bilden :D

Postat av: Anonym

sv: jag mår bra, själv? :)

Postat av: Chriis

SV: om jag lyckas sj så kan jag nog göra det :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; jo :)

Postat av: Daniella - Drömmen om att bli designer

SVAR: Jag svarar på kommentarer :)

Vad har du gjort idag då? :D

Postat av: sara

Sv- JAA;D

Ska vi prata genom mailen ?:)Kram<3

Postat av: Felicia

Sv: jo, det ju alltid en början:D haft en bra fredag so far?

Postat av: Ysen

SV: Ehh, va? Vad menar du?

Postat av: MATHILDA♥

^sv: jodå, är helt ok faktiskt! :)

Postat av: Anonym

Svar: Det var bara en undersökning ;) Fast ska snart ha tandställning, bara tänderna där nere.

Postat av: alicesivertsson.'

Åh, vilken fin blogg. :) <3

Postat av: tilda

sv: nja sådär, jag är förkyld:/ hur är det med dig då?:)

Postat av: Mathilda

Sv: Jaha! Jag röstade på allt, men kan du länka till inlägget? :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: hehe, vsg :)

allt bra?

Postat av: Miss Sunshine

Sv: Haha visst, du kan få henne när hon är jobbig xD ;) Allt bra med dig då? :)

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Hahah hon skulle aldrig låta mig göra det ^^

Postat av: b

Min humor! :D

Postat av: B Y P H O T O G R A P H E R - av Anna Adam

Min humor. :D

Postat av: Linnea

Sv: ja visst var dom snygga! :D

Postat av: martina

sv; okej, jag kan förvarna dig om att du kommer att ha rejält ont i tänderna den första veckan ;)

Postat av: Anne

Aha okej:) Nja, jag vet faktiskt inte än, har jättesvårt att bestämma mig:/ Kramar

Postat av: Moa Mildén

Alltså jag och min syster börja tillsammans för ca 6 år sedan. Nu rider hon dock inte men jag vet inte hur det kom till, då red inga jag kände typ ;)



Nu rider ju de flesta av mina vänner iaf :)

Postat av: Julia . dearlittleme.blogg.se

SV: Jodå,

Vattenstudio? :))

Postat av: cindy

true story, en där bilden asså :)

Postat av: tilda

sv: ja just nu så chillaar jag bara du?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -