Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Hur man får fler besökare!

Det var en tjej som ville att jag skulle förklara hur jag får så många besökare. 
Men jag vet inte riktigt själv hur jag gör, jag uppdaterar ofta och med mycket bild, och jag antar att folk gillar det helt enkelt? :)

Jag har även fått massa kommentarer om hur fin design jag har och att det är unik, så det är väl också ett plus i kanten om man frågar mig! :)

Sen får man inte vara nonchalant mot sina besökare, om de frågar något så får man givetvis svara med en trevlig ton, och för att framträda det kan man lägga till en liten " :) " För då visar man att man bara vill väl! :)

Så ska man inte dissa kommentarer, skriver någon att din blogg är fin, gå då in och svara "tack :)" eller "tack din också :)" om den har en fin design, för på såsätt kommer den förmodligen besöka din blogg igen! :)

Gör även en frågestund där du frågar dina läsare vad de vill ha mer av, som jag har här nere åt höger av bloggen! :)

Hoppas detta hjälpte till? :)

Fotograferade rosen lite mer då det blev riktigt bra enligt mig! :)
Min favorit hittils! :D

Postat av: Linn

Nä, vaknade upp med feber bara :)

Okej skönt!

Postat av: caarroos

Min kompis,har en kille,och min kille och hennes kille va kompisar,på typ så sätt började vi skriva med varandra,sen träffades vi! :)

Postat av: ♥ Julia H

sv; Jadå, du? :)

Postat av: Anonym

sv; hur menar du?

Postat av: HANNAH / SPOINK

ÄLSKAR ugglan i din header!


URL: http://s
Postat av: Anonym

sv; jag vet inte man har inte fått reda på det men du kan läsa på expressen eller aftonbladet

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Absolut :D sj?

Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

OK :)

Inget speciellt, sj? :)

Postat av: Milia

Sv: Åh, denna var också jättefin! :)

Ja, det tycker jag, själv då?



Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Vad ser vidrigt ut?

Postat av: Milia

Såg att du låg 11 på "mest aktiva" på blogg.se startsida! Nice!

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Haha okej :P den var god!

Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

OK! Jag tyckte det lät bättre med att bli länkad varje dag i en hel månad, men men..

Postat av: Wendy ♥

sv: Jättebra tips :)

Men jag har inga läsare.. men jag håller på med ny design! :D Kan inte du länka min blogg på din, för att typ hjälpa mig? Hehe :)

Kraam!

Postat av: Milia

Ja! :D



Härligt att höra, vad har du gjort? :)

Postat av: IIRMA'

sv, Jag har bloggat i ungefär 3-4 år. själv då? :)

Postat av: Wendy ♥

sv: Glömde fråga vad du använder för kamera? :)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

tusen tack:)

jora, sj? :)

Postat av: Anonym

jag har bloggat sen november 2011 ehhe sj?

Postat av: caarroos

japp! :) vi har typ varit tillsammans i 3 veckor! :)

Postat av: Linn

Tack! :)

Postat av: vickan

länkbyte?:D

Postat av: Sanna

sv; jaa,



Din bloggdesign är väldigt unik.!

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Jag älskar broccoli :)

Postat av: IIRMA'

sv; Jag fyller 15 i Juni, själv ? :)

Postat av: Anonym

sv; Ahaa. Det är väl en smaksak :)

Postat av: Anonym

sv: Okej. Men du har ju länkat några på bra bloggar? ;)

Använder en canon powershot A3300IS.

Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Klart dom gör. Det beror helt på hur bloggen är uppbyggd.

Postat av: Patricia♔

Hur har du fått hjärtbokehn på bilden?

Postat av: caarroos

heheh,1 gång :/ oj nej vi har varit tillsammans i 2 veckor! :P

Postat av: Lovisa

Sv: okj,jag gillar inte skräckfilmer så jag tror inte att jag ska se den;]haha

jo,tack det rullar på sj?

Postat av: LIENE

sv: Ja, på youtube men de är gamla. Sök på mitt namn "Liene".

Postat av: Milia

Sv: Okej, gött!

Jag har varit med min pojkvän, pluggat, chillat och sånt :)

Postat av: Bojan

sV:Tack så mycket! Jag firade med min underbara sambo, så vi hade det jättefint! :)

Du då?

Kram

Postat av: tone

vad bra, köpa saker till mitt rum själv?

hur kom du på ditt bloggnamn?:)

Postat av: tone

råkade kommentera på fel blogg..

men iaf jag vet inte vart falköping ligger,

men hur kom du på ditt bloggnamn?:)

Postat av: frida Nyburg

Är på min praktik men vi har lungt just nu:)



kram Frida

Postat av: vickan

sv: hehe okej, så du vill inte göra det?:D mitt besökrekord är på 901 :)

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- men jag vet att jag har sett denna design i en annan blogg för ett tag sen, eller ja länge sen.

Haha, jag är inte blyg av mig, gynundersökning.

man måste ju kolla så att allt står rätt till, haha !

Postat av: Anonym

aha de va ett tag :)

jag har 1000-3000 sj?

Postat av: Anna

Sv: Jag har haft en awesome alla <3 dag! Sj?

Postat av: Linn

Ja förutom det så äre bara bra, med dig då ? :)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Du kanske tänker på blomkål? Det luktar ju prutt :P

Postat av: josefin&jennifer

fin blogg !

Postat av: Moa Mildén

Haha inte jag heller.. ^^



Super! Jag ska ta det lugnt idag, tar en långis med hunden då jag går förbi stallet. Och sen ikväll massa plugg.. Själv då? :D

Postat av: Anonym

sv; bara bra, sj? :D

Postat av: Rahel

sv: nej vi har inte lov :(



Har ni redan lov, är det sportlov elr vad heter det! våran lov börjar typ om 4 veckor, hemskt ;)



Vilken skola går du i då? :)

Postat av: Anonym

sv; Inte direkt, har magsjuka. Själv?

Postat av: Anne

Hahaha okej;)

Oh så fin bild!:) Kramar

Postat av: caarroos

vad menaru?:P

Postat av: IIRMA'

sv; Jaha, ojdå :)

Postat av: Linn

Ja världens sötaste! :D

Postat av: Anna

Dagensblogg är avslutad! Om det inte blev du som vann var gärna med igen!

Postat av: Mia

Hoppas allt är bra med dig! :)



Var gärna med i "Dagens blogg" :) http://miizing.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Haha okej. Jag tycker det är jätte gott iallafall :)

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Allt bra idag? :) KRAM

Postat av: Emma

riktigt fin blogg! älskar den verkligen! skit fin design och allt! <3

Postat av: Sandra

Wow vilken fin bild! Du verkar vara jätteduktig av dom bilder jag har sett på din blogg. Keep up the good work! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -