Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

hmm, vad är detta för söndag?

Först var det fotbollsträning som tog upp mitt liv från klockan två till halv 7, sen skulle vi på kurs som höll på tills nu, puuh! Tur att jag inte har prov tills imorgon, eller har jag? ;o hoppas inte det ;p

Postat av: JENNI ~

Sv; Lagt till dig nu, det laggade så jag vet inte vilket nummer jag blev D: men du kan lita på mig! :D säg till när du lagt till mig (: KRAM

Postat av: Moa Mildén

Härligt!

Jag åker till stallet då, själv? :)

Postat av: Anonym

Imorgon är det skola sen kanske stan!

sjh?

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Helt okej :) själv?

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: jag har 500 :) sj ?

Postat av: Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv imorn blir det skola o ta d lugnt :D

sj ?

Postat av: kate

Bloglovin byte??

Postat av: Sara

Nej, det är en jättestor frisörsalong, så vi har en butiksdel där jag jobbar, där det är butik och reception, där vi har ungefär 20 olika märken med hårvårdsprodukter som jag säljer, så det är som att jobba som i vilken butik som helst

Postat av: Anonym

kolla i affärer !

vad är rehabilitering?

Postat av: Anonym

aha!

nej jag är nöjd med den som den är hehe

Postat av: Anonym

jag gillar det simpelt hehe

Postat av: Sara

Nej den är jättestor, ligger i ett stort köpcentrum :)



Nej tack, behöver ingen hjälp med min design :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå :)

görs?

Postat av: Anonym

ja och de ska vi va hehe!

Postat av: kate

jag följer dig nu :D nej men tack ändå babe :D

Postat av: Moa Mildén

Nae, bara sköt-häst och medryttar-häst :)



Aha.. vad är rehabilitera? ^^ kram

Postat av: Anonym

ska du inte va med i tävlingen hehe?

Postat av: frida maria

Sv: haha va?

Postat av: Anonym

Sv rehabilitering? Får man fråga varför? :o

Nej tack :) är nöjd med min ;**

Postat av: frida berg

Sv: har aldrig tvingat dig läsa min blogg?

Postat av: Anonym

de e försent hehe

Postat av: Anonym

haha vet la inte jag jag lottar !

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej :) musik

Planer för morgondagen?

Postat av: frida berg

sv: bitchig? haha förlåt för att jag inte läser din dåliga blogg :)

Postat av: Anonym

nej de är ju mer rättvist om jag inte väljer haha

Postat av: Anonym

men jag tänker inte så

Postat av: Anonym

ja bara lottar ut!

Postat av: frida berg

Sv: låt mig vara det då, du behöver inte läsa min blogg? ;)

Postat av: Moa

imorgon blir det skola & träning & städa,själv då ?

Postat av: Moa Mildén

Inte ennu, även om jag är rätt rutinerad så vill jag vänta tills jag får in mer kunskap och det är rätt dyrt också, plus så är tiden lite ont om med ;)



Aha, har du slatter eller nåt? :/

Postat av: Anonym

de ska jag hehe!

Postat av: frida berg

Sv: kul för dig.

Postat av: Anonym

de stör inte !

Postat av: Moa

okej,vad är det ? :p

Postat av: Anonym

nu ska jag sova natti natti !

Postat av: Anonym

Sv aha hoppas de blir bättre<3

Postat av: Anonym

Sv japp! Och jag sa nej tack :) är nöjd med min! :)

Måste bara berätta att din är jätte seg via mobilen :((

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, typ skola o så :P

haft en bra helg? :)

Postat av: Anonym

upptäckte precis att ja inte va trött hehe

Postat av: Anonym

hehe ja det har du rätt i, hur gammal är du?

Postat av: Moa Mildén

Jadå ;)



Aha okej.. :/

Postat av: Anonym

aha hehe det gör jag med!

Postat av: Anonym

jag går handel, du då?

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okje, jadå :)

vad har du gjort den här helgen då?

Postat av: Anonym

hahaha ja vi har skit kul och vi har aldrig plugg eller ngt, sj?

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Godnatt och sov så gott :)

Postat av: Anonym

damn vi har aldrig prov typ hehe

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Om jag vill ha hjälp med designen? Nej, den är ny hehe och jag är jätte nöjd :) gillar du den inte eller vad? :P

Postat av: Anonym

nej de är yrkesngt hehe

Postat av: Anonym

8,15 sj?

Postat av: Anonym

najs när slutarr du då hehe?

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: haha, okej ^^

har typ bara tagit det lugnt m.m :P hehe

vad ska du göra imorgon?

Postat av: Anonym

13.30 :)

Postat av: Anonym

haha ja gfast kanske ska sitta kvar imorgon för jag måste fixa lite med företaget hehe !

Postat av: Moa Mildén

08.20.. Själv då? :D



Förvånar mig inte om du har sovmorgon BARA för att göra mig avundsjuk? ;)

Postat av: Anonym

http://www.facebook.com/pages/SmyckrandeUF/277820988948630



kika in där och gilla gärna hehe!

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^

skola, sen får vi se hehe :P

Postat av: Anonym

hahaha va elak du är, nej hon är inte min bästa vän men vi har företag med henne haha

Postat av: Anonym

haha ne jag tog bort kommentaren för ibland läser hon hehe

Postat av: Moa Mildén

O herre, varför så sent? ;)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: aa :P

Jag börjar 9.15 ^^ sj?

Postat av: Anonym

ne men hon kan ta illa upp :)

Postat av: Moa Mildén

Åh.. Slutar ni inte senare då? :)



Ska sova nu, hörs imorgon! :D Godnatt

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: åh, fett lyx! :) När slutar du då?

Postat av: Anonym

vänner och vänner de e typ ba företaget hehe !

Postat av: Anonym

nej haha vad du frågar haha

Postat av: Anonym

hehe jo märkler de assp jag trodde verkligen inte att du va 17 trodde du va typ 15 hehe

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, men det är ju rätt bra :) imorgon slutar jag 15.20...

vilken klass går du i?

Postat av: Anonym

hehe ne du ser så liten ut på alla dina bilder men nu ska jag sova natti natti!

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^

när får du lov då? :P

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv : okej, nästa veka då?

jag får det v.9.... sjuukt lång tid kvar ju!

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: jag tror man får olika beronde på vart i landet man bor :P så aa :P hehe

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: stockholms län typ :P

sj?

Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Hallå där köp blåbär, ta dig en titt i bloggen vettja.

kram på dig :)

Postat av: - Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

Tjenare snyggo!



Vill du vara med på min dagens blogg tävling!? Klicka på länken nedan då så är du med och tävlar om att visas inför mina 2000+ läsare varje dag! Puss



http://awagardi.blogg.se/2012/february/bli-dagens-blogg-tills-imorgon.html#comment

Postat av: Emma- Foto & Design

Idag ska jag göra ingenting :D Du då?

Postat av: annie

Riktigt fin blogg! Planer för den nya veckan? :D

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: ksa vi göra ett länkbyte idag kl 18:00 ? :)

Postat av: S A N D R A S F O T O N

visst, hur får man så att header ligger så som inläggsspalten asså att dem sitter ihop typ om du fattar vad jag menar? :)

Postat av: Anonym

haha ne men ser nog äldre ut än dig kan jag tro hehe

Postat av: Moa

aa,okej (:

Postat av: Johanna - HOBBYFOTOGRAF

svar: ja verkligen! :)

Postat av: Sasha Zhigun

nice blog

Your Russian reader Sasha

Postat av: Birta


URL: http://b
Postat av: Birta

sv; han hette mango :(



kram !

Postat av: Lova

sv; hehe okej, nej tack :)

Postat av: Anonym

sv: idag blir det skola, du då?:D

Postat av: feztis

Det blir en sväng till gymmet om en stund och sen blir det att plugga resten av dagen, har fyra prov och en inlämningsuppgift att göra den här veckan :S Själv då?

Postat av: Emelie

Tack så mycket!

Väldigt mycket att göra i skolan nu.. Tar studenten till sommaren också! :D

Postat av: Anonym

Jag ska styra lite med mina företag idag. Många klänningar som ska sys osv.



Vad tycker du om den jag visar i mitt senaste inlägg?

Postat av: Miss Sunshine

Cool bild!^^

Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Det har jag haft ett tag nu :D

Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Det har jag haft ett tag nu :D

Postat av: Marie

Sv: Tack, du är sötis ;*

Postat av: Milla

just nu pågår veckans blogg hos mig och jag skulle bli super glad om du var med, klicka bara här http://millashowroom.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#commentoch säj att du är med

kram/Milla ♥

Postat av: S A N D R A S F O T O N

länking i ett inlägg bara eller? :)

Postat av: S A N D R A S F O T O N

okej, men kan du fixa så att jag har min bild som i menyn som header? :) och så att den sitter så som din .. om du förstår vad jag menar? :)

Postat av: S A N D R A S F O T O N

så som du har din header, den går ju exakt som inläggsspalten alltså header är varken innanför inläggen eller utanför alltså som din! förstår du? :)

Postat av: S A N D R A S F O T O N

i ett inlägg som heter sexy and i know it lite längre ner i bloggen finns den bilden som jag har i menyn fast större .. den bilden! :)

Postat av: S A N D R A S F O T O N

[email protected]



lös: casper

Postat av: S A N D R A S F O T O N

men den är ju bara i mitten av inläggsspalten jag vill att headern och inläggsspalten ska vara lika? :)

Postat av: S A N D R A S F O T O N

tack så ville jag ha! :)

hur ska jag skriva i ett inlägg då?

Postat av: S A N D R A S F O T O N

okeejj skriver det strax! skickar till dig när jag gjort det :)

Postat av: Anonym

inget


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -