Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

hmm, jag har förälskat mig i..

BOKEH!

Riktigt vacker och ja, snyggt!
Nu ska jag väl lägga mig i alla fall så jag kan gå upp tidigt imorgon! :D





Postat av: Anonym

Sv: Tack detsamma!



Nej, inte så mycket! Var i göteborg en sväng, själv då? :)

Postat av: Louise

Sv: okej okej!

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Haha, ja men du frågar ju också ;)

Jag veet inte vad det är som gör det rörig, jag tycker att den är det bara :P

Postat av: Moa Mildén

Aha men gå in på augusti i mitt arkiv och sedan ser du lite längre ner bilder på en brun/svart-randig hund :)



Eftersom det inte går att länka här så fick jag skriva förhand förut och då gick det ju tydligen inte..

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

tusen tack :D

Postat av: hanna ♡

tack, desamma! :D

Postat av: frida nyburg

Pratiken på salongen och sedan träning ikväll:)

sj då?



kram Frida

Postat av: Sara

Håller med om att bokeh är riktigt fint!

Postat av: nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: godmorgon! haft en bra start på dagen? :D

Postat av: Anna

sv; Jag tycker din blogg är jätte intressant. Jag älskar din design och dina bilder. Första gången när jag gick in på din blogg blev jag typ helt "förälskad" i designen :D

Postat av: tone

okej, typ städa och så:)

Postat av: martina

sv; haha nej, jag chansade på att vi pratade om mitt spanskaprov..

vad pratade vi om egentligen? :$

Postat av: Vendela

sv: okej :)

Postat av: andrea

sv; tagt till dig :) jo, dinn bogg är väldigt intressan, du har fina bilder och bra inlägg :)

Postat av: Från vara den fula. Till den snygga.

Det gjorde inte det.

Postat av: Miss Sunshine

Sv: Min vecka har varit bra! Din då? :)

Postat av: Anonym

hoppas du har sovit gott :D

Postat av: feztis

"vanlig" barndans :)

Postat av: A M A N D A

SV; Nej, jag tar bara dagen som den kommer. Själv? :)

Postat av: lovisa

Sv: okj, nä det tror jag inte. Man ska inte överdriva och inte vara sig själv. Så om du inte tycker om att bjuda på dig så ska du inte göra mer men om du vill det så gör det;]

Postat av: LIENE

det är fint:)

Postat av: Deqa

Nice blogg! :D Vad händer idag ? ^^

Postat av: tilda

sv: sådär, har varit lite trött dudå?:)

Postat av: Maja

Hej! Just nu har jag "Dagens blogg", kika in på länken för att läsa mer och delta: http://hoglunds.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html#comment

Postat av: elsa nyström

svar: jag tror att det är en bra upplevelse att flytta iväg till ett sånt ställe plus att jag har velat flytta dit sen jag var sju. och jag tycker att man ska förverkliga sina drömmar.

Postat av: Emelie

För att jag kom på det när 1an var slut och jag vill inte gå om :P

Postat av: Mia

Nej jag vet inte :)



Vad händer idag?

Postat av: Karin

Haha, varsegod :) Allt är bra med mig själv då? :D

Postat av: alexandra ström

sv: Tack desamma hörru! Nae, inte direkt. Satt bara hemma & spelade, pratade med lite sociala pojkar i Skype åså. Sjdå? :)

Postat av: Anna med A

Vad gör du? :)

Postat av: Anonym

läckert

Postat av: Nina

sv: vad har du för kamera då? :)

jag ska inte göra så mke ;)

Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: så lite så ;)

Självklart! :d

Postat av: Angel ☆

Hej!

förlåt för att jag inte har svarat på din kommentar men jag har inte vart hemma sedan i Tisdags :)



Jag jobbade på alla ♥ dag så gjorde inget speciellt :P Själv då?

Allt bra med dig? =)

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

tycker den är bra som den är :D

Postat av: e king

var gärna med i dagens blogg :)

Postat av: IIRMA'

sv; Nejdå!

Postat av: Camilla (Milliz)

fin bild :)

Postat av: Anonym

ÅH VAF NICE BILD ! :'D Men skulle du kunna hjälpa mig med en design till min blogg ? :)

Postat av: P L A Y E - en av Norrlands största bloggar | 16 årig tjej som älskar rosa! |

Bokeh är så snyggt :)



- åh, tack så mycket! :)

Postat av: Moa - Dagens blogg tävling ♡

svar: Ellerhur, det är skit fint ju :)

Postat av: al

Tack, detsamma =)) !



al

Postat av: Natalie

Sv: Tack, tror jag :)

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

fint :)

Postat av: bbecka

Så fin bloggdesign du har! :)

jag har just nu en tävling på bloggen där DU kan vinna ett valfritt iPhoneskal för max 500 kr. Har du ingen egen iPhone, kan du alltid ge bort det till en kompis eller till en släkting!

http://rrebeckan.blogg.se/2012/february/tavla-om-en-valfritt-iphone-skal.html#trackback



Ursäkta om du inte gillar reklam, hoppas du får en fortsatt bra dag! :)

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; jo, jag ska kanske gå på en konstert med kompisar, sj?

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- Ja men det är bra ! :D

Allt bra idag ? :)

Postat av: Tove

Hej vilken fin bild, vad fotar du med för kamera? :)

Postat av: ida

Vad tycker du? http://idaper.devote.se/blogs/17038454/i-will-always-love-you.htm

Postat av: Carro

Fin bild där med!



nej den är bra =) fast jag tycker det är lite jobbigt med de här kategorierna som följer med hela tiden när man scrollar, i gråa moln. De täcker så mkt av bilden att man inte ser riktigt :( Kanske du kan göra det lite mindre?

Postat av: Kitiwara

Sv: Detsamma! Nepp, själv då? :D

Kram

Postat av: Linn

Hehe okej!

Ska väl blogga, tvätta & städa lite :)

Postat av: Anonym

sv; Tack :)

Postat av: LIL' BABUSTYLE - En av Karlstads mest uppdaterade bloggar!

sv: Shuuue! Ledsen att jag inte har svarat på din kommentar förrän nu. Jag har haft ganska fullt upp och har inte riktigt orkat med eller hunnit med bloggen.



Hur är det idag? :)

Postat av: Maria en Norrlandsblogg

de där längst upp på bloggen >´´ eller hur de ser ut

Postat av: Linda

Sv: Ja det kommer jag!

aa men problemet är det att jag inte vet hur man gör (a)

Postat av: Muttiz

Så fina bilder du tar :)

Postat av: Emilia

sv: ja men så har du en fin blogg också;)



Jag skulle ju visa dig en bild av min kompis som du är så himla lik, men jag har ingen:( så ta en såfort jag träffar henne;)

Kram

Postat av: iiiden

hoppas du får en fin dag :D

kram!

Postat av: Anonym

såå fin bild, som vanligt!!!!

Postat av: Neha

Riktigt snyggt:D

Postat av: filippa :)

hur tar du dom? :) riktigt fiina bilder!

Postat av: filippa (:

sv: nej hur du får till hjärtan? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -