Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Hmm, idrott inställd :(

Hmm, ingen idrott idag för våran lärare kom inte, fh...
Menmen, jag orkade inte byta om igen då det var våran sista lektion, men jag var i alla fall såhär taggad! :(



Postat av: Isabelle :]

Sv: Ja :) sj?

Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; Träna, stallet, och massa sånt sj?:)

Postat av: LIENE

sv: Det är bra, men är seg och datorn är seg:( hatar internet ibland. Hur mår du?

Postat av: JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Gissa vem som är tillbaka? :)



HOPPAS ALLT ÄR BRA :D KRAAAAAAM

Postat av: Moa Lerin

Det är bra tack! Hur mår du? :)

Postat av: hanna ♡

jag svarade ju :o



jag sa - egentligen ville jag inte ha bort hela, bara att den skulle flyttas upp, är det försent? annars är det lugnt ändå :)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

jo de är bra, sj? :)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

Jo de är bra, sj? :)

Postat av: Anonym

sv funkar sj?

Postat av: hanna ♡

jarå! du får länkar, vill du ha dom nu eller efter du har fixat dom? kan ge dig en i inlägget ikväll och någon imorgon :)

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: allt är bra sj ? :)

Hur har du fått .se ?

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

tränat, avrt ute osv. sj? :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; jodå det är bra :) själv ?

Postat av: Inaa♥

Illa :(



Det är sådär faktiskt, självdå? :)

Postat av: MadickenMarsh'

sv; hehe okej! :D jaadå, självdå? :)

Postat av: Anonym

kom hem från ett läget och sen åt semla sj?

Postat av: Emma

Sv: Jag har spelat basket, du då?

Postat av: Lisa | 12 | Foto & vardag

Första gången jag har en Veckans blogg tävling på bloggen, var med och du kan bli länkad för 100-300 läsaren!



http://lisafisap.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-v8.html#comment



Förlåt om du inte gillar sådana kommentarer.

/ L I S A ♥

Postat av: Anonym

sv: Ahokej, låter ganska tråkigt faktiskt :p

Allt är bra :D själv då?

Postat av: Elina

sv; ligger hemma med feber, annars helt okej! själv ?

Postat av: Linnea Zeijlon

sv; det är skapligt här, dusjälv? :)

Postat av: hanna

jag har varit i skolan sen har jag bara varit hemma och kollat på serier du då?:)

Postat av: madeleine

- åh tack så jätte mycket för tipset :)

Postat av: Maja

Sv; Jag har haft prov idag men annars händet inte så mycket, bara inväntar sportlovet :) När har du sportlov?

Postat av: linnéa nilsson

Hej, denna veckan ska jag gå i skolan och träna! Sen på fredag får jag sportlov och min pojkvän kommer hit. Själv då? :) Kram!

Postat av: ERIKA EDORSSON

Svar: Jadu den här veckan.. det blir nog bio! Får ju sportlov på fredag också. :) Själv då?

Postat av: Michelle

SV: Ja allt är jättebra, med dig då? :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Okej :(

Jo, med mig är det toppen :D själv då?

Postat av: hanna ♡

haha, förstår ;) kan det vara i samma inlägg som vinnarna av dagens blogg? fast jag gör ett streck emellan lixom och bild på dig och länkar dig och tackar, för annars kan jag inte göra det idag :)

Postat av: Bella

Sv: Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt! :)

Pluggat, pluggat och ännu mer pluggat typ XD haha :P

Själv? :)

Postat av: t

fin blogg

Postat av: Anonym

HEEEEEJ:P

SV; Sportlov så det blir väl att ligga hemma och softa ..:P Sj då?

Postat av: MadickenMarsh'

sv; inte mycket faktiskt :) självdå?

Postat av: ALICE

sv; Har åkt skridskor med skolan, sen slappat :) dudå?

Postat av: Ina♥

Najs ! :)



Jag har varit i skolan sedan bara vart hemma..

Självdå? :)

Postat av: Ellas svar!

Ja det är bra hur är det för dej då? Fin blogg<3

Postat av: t

allt är bra med mig ja!

Postat av: t

allt är bra med mig ja!

Postat av: Maja

Sv; Aha när hade du det? Ja, min kamera är bra, det är ju en gamal modell, typ näst första digitala canon kameran men jag gillar den. Kan inte inställningarna så bra, men aotofokus funkar bra för mig ;)

Postat av: Anonym

sv: Jadu, det ända jag har gjort idag är att jag gjorde en bloppis och sen har jag bara chillat framför tv och dator. Själv då? :)

Postat av: sabrina

herregud vilken söt header :D

Postat av: neli

hej tjejen =)

i veckan händer inte så mycket... skola och så =) det vanliga hihi. själv? åh men tack hihi =)

Postat av: Shelinda

Tycker du ser rätt glad ut ändå ^^ Har precis hittat hit till din blogg =D Går du på någon sport?



Kramar<3

Postat av: Lovisa

Fin bild! Vad har du för kamera när du fotar? :)

Postat av: FELICIA

fin blogg!

Postat av: Johanna ♡

haha, för mig blir det tvärtom. Jag blir glad om jag slipper ;)

Postat av: Johanna ♡

haha, för mig blir det tvärtom. Jag blir glad om jag slipper ;) Söt bild!

Postat av: Johanna ♡

haha, för mig blir det tvärtom. Jag blir glad om jag slipper ;) Söt bild!

Postat av: Johanna ♡

haha, för mig blir det tvärtom. Jag blir glad om jag slipper ;) Söt bild!

Postat av: Johanna ♡

haha, för mig blir det tvärtom. Jag blir glad om jag slipper ;) Söt bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -