Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Gräset är grönare på min sida!

Nu sitter jag här i soffan med mina underbara vänner.
Och nu orkar jag inte skriva mer ;)


BRB, ska fota! :)





Postat av: J

Nej, tyvärr...

Postat av: Linda

nej det kan dem inte :)



att dom luras på deras internet sida och man inte fåt några pengar kan dem göra men man inte bli av med sina egna pengar på kortet:D

Postat av: Patricia♔

Härlig bild:)

Postat av: sofia

Hejsan är du sugen på att vara med och tävla om att bli veckans blogg? isåfall har jag dragit igång tävlingen om att bli veckans blogg, tveka inte, var med och tävla redan idag! :)

http://everythingyournot.myshowroom.se/bli-veckans-blogg/

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

snyggt:) har du makro objektiv?



- det är bra med mig! Med dig då? :)

Postat av: Angelina

sv: okej ag bor i en liten by som heter edsbyn :)

Postat av: ewe

Alltså en design som är snyggare en min? :)

Postat av: Anne

Hihi, ja det funkar alltid;) Vad fina bilder förresten!

Kramar

Postat av: Rahel

sv: okej :) själv så är man 14år ;) fyllde för några veckor sen :)

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Fina bilder :)

Postat av: Anonym

sv ; gitarren ? i så fall, ja :)

Postat av: Nathalie

Så bra dåå :) Det är bara bra :D

Postat av: Linnea

Sv: arå sj?:)

Postat av: nathalie.

sv: kul att du tyckte det, och att jag kunde bidra med något. hihi! :)

Postat av: Denise & Jennifer

hej fin blogg!, allt bra med dig? :)

Postat av: tilda

sv: ja, det är bra:) sj?:)

Postat av: kaffehörnan

Ha de supertrevligt

Postat av: Florina

allt är bara bra själv? :d

Postat av: cajsa♥

SV: bara bra med mig ;)

Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

Sv: Okej, jag fyller 12 i mars ;)

Postat av: Fashiion For Girls

Hej! Mitt namn är Rebecka och jag har precis startat en modeblogg för tjejer. Skulle bli super duper glad om du kunde kika in, lämna en kommentar och dela den, tack tack jätte tack i förväg :) http://fashiionforgirls.blogg.se/

Postat av: Emelie , EMMIQ - Frisör & vardag

sv: Vad bra att du hade en bra helg förut !:)



Åh varför var denna vecka bättre ? vad hände då för speciellt ? :)



Jodå , min förra helg var bra !

Postat av: Marika

Hej!

Allt bra?=)

Postat av: tre systrar och sofie

Kolla in våran blogg!

Checka

Kommentera

& sprid

Kram tresystrarochsofie.blogg.se

Postat av: feliciaa

skitfin blogg du har sötnos ! :D



hur gammal är du ? :)

Postat av: Ronja

Fina bilder.

Postat av: sarah

Helgens blogg är igång. Anmäl dig om du vill vara med :)

Länk: http://sarahjansen.blogg.se/2012/february/helgens-blogg-172.html#comment

Postat av: Louise

Sv: haha, måste ha varit trött när jag skrev den kommentaren :P haha!



Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Heej! det var längesen :D Allt bra?

Postat av: Kitiwara

Vad har du gjort idag? :D

Kram

Postat av: IIRMA'

NU ÄR DAGENS AWESOME UPPE I BLOGGEN!

Blev det du? Check in och kolla!

tack för att du deltog, u rock! ;)

Postat av: Freja

Fina bilder och fin blogg! :D

Postat av: feliciaa

sv; nice , 13 snart 14 :)

Postat av: Louise

Sv: haha yes! :)



det är bara bra med mig, hur är det själv? :)

Postat av: freja

Sv: NP ;D

Postat av: nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: vad frågade jag innan, har glömt :(

Postat av: Mia

Vinnaren av dagens blogg är nu dragen :)

Postat av: sofie

sv: inte att fota, men att bli fotad.. durå?:)

Postat av: Moa Mildén

1D är obeskrivligt!

Postat av: Victoria

vilka fina bilder ! :)

Postat av: Anonym

skit fina bilder :D

aduu, jag älskar att fota! :D

gör du?<3

Postat av: Anonym

hello :D

görs?

Postat av: Solav

Sv: ja det gör jag :) försöker göra det så mycket jag kan i mån av tid. Dock är jag inte så haj på redigeringsprogram och sånt men jag är rätt så mycket nybörjare skulle jag säga. :)

Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Ja jag gillar att fota ;)

Okej!

Postat av: Victoria

SV: absolut! Jag älskar att fota! ♥

Postat av: kaffehörnan

Menar du inställningar i bloggen

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; åååhh lycko! Jag får de vecka 9... asså om en vecka :(

Postat av: Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Aa, jag älskar att ta foton! Går media linje på gymnasiet :)

Postat av: Anonym

va snackar du om nu?

Postat av: Mathilda

Sv: Ja, fast inte med min kamera för den suger ;)

Postat av: Anonym

jättefin blogg<3

Postat av: tre systrar och sofie

Sv; Ja, älskar att fota! Fast har dock ingen bra kamera :(

Postat av: kaffehörnan

Jag förstår nog ej hur du menade

Postat av: Kitiwara

Sv: Okej, jag har firat min födelsedag med vänner och familj :D

Kram

Postat av: madeleine

- ja det är super kul att fota :) tycker du?

Postat av: kaffehörnan

Nåt me domän

Postat av: lina

sv; jag tycker den är jätte bra&intressant!

Postat av: Valdivia

Jo jag tycker det är rätt så kul att fota, för det blir så himla bra bilder med systemkamera. Fast det är inget jag liksom gör på fritiden, du då? Fotar du mkt, du tog så fina bilder :)

Postat av: tre systrar och sofie

Sv; Jag ska göra det så fort jag sparat lite pengar, något tips på en bra systemkamera?

Just nu har jag en kompaktkamera, som tyvärr är sönder, så får använda mig av min gamla vän digitalkameran :)

Postat av: Tess

Vill önska dig en härlig helg =) Hoppas du kommer göra massa kul

Postat av: kaffehörnan

Ok då hänger jag med

Ska försöka hitta inlägget imorron, för att underlätta för dig

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

haha ah det är en fotoblogg så ;D

Postat av: sofi

jo det är roligt!:)

Postat av: Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

jaha, okej :) haha, men går du i 1an eller? för vi har sam media i våran skola också och dom får inte fota någonting :/ Dom har typ som vanliga sam klasser i 1an men i 2an så kommer det mer media :) Vilket gymnasium går du på? :)

Postat av: ♥ ida ♥

Sv: Hehe ja min blogg går ut på fotografering! Så älskar att fota :) Det gör du också märker jag :)

Postat av: Anonym

ne ja är inget fan av att fota emn du är ?

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: vsg :)

haha, ja

görs?

Postat av: hanna ♡

nope, tyvärr inte ./

Postat av: Frida - fotoblogg

sv;okej skönt :)

ja,jag älskar att fota. Det är mitt största intresse :)

Postat av: feztis

Nja, det händer att jag fotar men använder mig bara av mobilkameran :p

Postat av: ewe

Ja (a)

Postat av: Anonym

SVAR; ja absolut, tycker det är superkul att fotografera!

Postat av: Mia

hehe okej :) Själv har jag just vaknat, ska väl snart hoppa in i duschen tänkte jag :D

Postat av: Vendela

sv: ja, jag gillar att fota :)

Postat av: Lina

hur mår du`?:)

Postat av: Sanna

sv; varsågod :D

Postat av: cajsa♥

SV: Ja det jag gör jätte mycket :)

själv då? kram

Postat av: Nathalie

Sv; Ja det gör ja :D Du då?

Postat av: rahel

sv: tack :)



så vad ska du göra i helgen då? :)

Postat av: martina

sv; jag skulle inte säga att jag är jättefotointresserad, men jag tycker att det är väldigt kul :)

Postat av: Linda

Allt bra? :)

Postat av: Anonym

fina bilder!

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Ja c: Allt är bara bra här. hur är det med dig? ^^

Postat av: Denise & Jennifer

fina bilder!, jo allt är bara bra med oss :)



Vad ska du hitta på idag då?

Postat av: ☮ Maja HB ☮

Sv: Okej, kanske ska testa den då :D

Postat av: Lina

sv; Jorå allt är bra, med dig då? :)

Postat av: Hanna:)

sv: Jodå, förutom att jag har blivit dyngförkyld så jag har legat hemma från skolan i två dagar. Hur är det med dig då? :)

Postat av: alice

fin blogg! :)

Postat av: sarah

Sv: Kul att du är med! Om man vill ha större chans att vinna så kan man skriva om tävlingen på sin blogg, kram

Postat av: Pommez♥

Fett fina bilder du tar :)

Allt bra? :)

Postat av: Angel

Heeej! hade filmmys med en vän igår :P

Allt bra med dig denna fina Lördag? =)

Själv vaknade jag typ nyss :P Sovmorgon ♥

Postat av: Johanna

Fin bild :)



lade till dig på bloglovin

Postat av: Ö

fast de du skreb till mig har jag inteens skrivit haha!

Postat av: Anonym

sv: härligt!

igår kväll blev det film, sj? :)

Postat av: Sara

Ja, jag gillar att fota :)

Postat av: Karin

Okej, kul! :) Allt bra här, själv då? :)

Postat av: Annika

Fina bilder :)

Postat av: ebba:)

ah det göra jag! Gör du?=D

Postat av: L I N N - TÄVLING IGÅNG!

Ibland ibland inte, dudå? :)

Postat av: nina

Hej, har du några planer inför i kväll? :)

Postat av: Victoria

var med och tävla i dagens blogg, drar en vinnare ikväll klockan 22.00 . http://vickevictoria.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html

Postat av: Anna med A

Ja (:

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Allt är kanonbra! Hur är det själv? :) KRAM

Postat av: Caroline

fina bilder :)

ja allt är bra med mig! själv med?:)

Postat av: Thara

Sv: japp jag gillar att fota gör det nästan varje dag<33 :)

Postat av: Anonym

sv; Ja det gör jag faktiskt :D Gissar på att du också gör det ?

Postat av: Cassandra

Sv: hmh.. Vet inte haha :)

Postat av: Solav

Sv: Hmm ja dom är la rätt så dyra att köpa? Vi testade photoshop på gymnasiet men gode gud va krångligt allt verkade :S

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag älskar att fota, du då? :D

Postat av: Kitiwara

Sv: Japp, hihi! :D

Kram

Postat av: Victoria

SV: ja, jag har en systemkamera :)

Postat av: Sofia

Galet fina bilder! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -