Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Gosar väl ner mig! :D

Tär väl och kryper ner i den här godingen!


Postat av: Moa Mildén

Så skönt att höra :) Jag ska nu fixa lite inlägg på bloggarna osv :)

Postat av: Anne

Varsågod:9 Jo min dag har bara varit bra tack:) Din då? Kramar

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

okej haha :)

Postat av: Tillan

FIN!:D

Postat av: MadickenMarsh'

sv, vet faktiskt inte :( & tack så mycket sötnos!

kram

Postat av: MadickenMarsh'

sv, vet faktiskt inte :( & tack så mycket sötnos!

kram

Postat av: MadickenMarsh'

sv, vet faktiskt inte :( & tack så mycket sötnos!

kram

Postat av: 'Sandraa

sv: det är något med hans nacke men det är inte så farligt iallafall! :)

Postat av: Tillan

Fixar med bloggen, sj?:D

Postat av: Moa Mildén

Lite både och sådär, ett som jag uppdatera nyss och tills imorgon. Sen har jag ju en till blogg också :)

Postat av: Tillan

Lite smalare inläggsruta?:p Har du några tips till min design?

Postat av: Birta

sv; vet inte riktigt :( tror han va sjuk :(

kram!

Postat av: martina

sv; inget särskilt, själv? :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, vilken film?

jag kollar på tv :)

Postat av: Anonym

Jag vill ju ha som en skylt till kommentarsfältet!

Vill ha rosa bakgrund sen ska det stå med fin text "kommentera här" och under ska det stå "tack för kommentaren sweetie!"

Och gärna en utklippt bild på mig, där det är en pratbubbla som det står "tack för kommentaren sweetie" :)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en fortsatt bra måndagskväll :)

Postat av: Tillan

Håller på med en ny header faktiskt ;)

Vad är en dropdown? hehe.

Postat av: 'Sandraa

sv: nej, det är ju tur iallafall! :) men det är ändå hemskt..

Postat av: Birta

sv; japp ;)

Postat av: feztis

Ja, man får vänta till lovet. Vecka 8 har vi lov, ni då?

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

helt okej :p din då?

Postat av: feztis

Åh, jaså? Vad skönt :)

Postat av: Moa

vi har sportlov om 3 veckor ,själv då ? :)

Postat av: Emelie

Metallröd typ :)

Vilken klass går du i? :P

Postat av: Anonym

Jaa! Www.mindynilsson.blogg.se har de:)

Postat av: Johanna - HOBBYFOTOGRAF

svar: ja du får gärna länka om du vill, men det är inget måste :)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Skönt att höra :D:D

Postat av: martina

sv; det var ju lite tråkigt, händer det något annat kul i veckan då? :)

Postat av: Anonym

Ganska mörk röd klänning ska jag ha :) Jag som hade bestämt mig för en färgglad ljus stor klänning, så blev den mörk och inte så stor vid benen, men den sticker ut iaf :D



Okej :P Vad läser du för program då? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -