Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Galen dag!


Postat av: Maria en Norrlandsblogg

hej ja de va jag som gjorde de :)

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

ehm djur? :)

Postat av: Johanna

I hallands län, mer info får man om man klickar på bilden :)

Postat av: sofie

sv: hehe!



RIKTIGT SÖT TJEJ!

Postat av: Anne

Din kamera?:) Kramar

Postat av: T I L D E ♥

sv; har varit inne i stan och tagit en fika med en kompis bara!

hoppas du får en bra kväll! :)

Postat av: Valdivia

Tack desamma! :)

Allt väl?

Postat av: Frida - fotoblogg

sv;jag vet inte riktigt men allt från porträtt till utomhus och inomhusbilder tycker jag är kul! :)

Postat av: madeleine

hej, är allt bra med dig idag? :)

Postat av: Caroline ♥

sv; nej dåå du ser inte yngre, menar det ! :)

Postat av: Kitiwara

Sv: Ehm, kanske typ snön heh! ;D

Kram

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv.- hmm, jag vet inte :(

fin bild!

Postat av: Anonym

http://flestskorvinner.blogg.se/2012/february/sa-jag-jonglerar-med-brinnande-bajskorvar-til.html#comment

Postat av: elsa nyström

svar: När jag fotade som mest tyckte jag om att fota saker i motljus :)

Postat av: Caroline ♥

svar på din andra kommentar: gör jag? åh tack sötnos :D ♥

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; haha tack ^^

Hmmm... Du kan alltid prova att ta kort på gammla saker... Tex ett gammalt hus som är övergivet? Ett gammalt smycke? osv..

Men du kan ju oxå ta kort i en hamn n.n



Såna kort är alltid awesome :D

Postat av: Issa

hey!

Jag har frågor om systemkameror! :D

Gå gärna in och svara på frågan om du vet :)

kramis ^^

Postat av: elin ツ

sv ; http://fghyjk.blogg.se/category/foto.html kolla där i så kanske du hittar något intressant, några utav mina foton som jag tagit.

btw din gitarr ? :)

Postat av: Maria en Norrlandsblogg

Haha de va jag som maila dej så du vet de:D

Postat av: Enya♥

Sv; Blue står för mina ögon & ginger för min hårfärg :)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Jodå :D:D Vad gör du? :)

Postat av: nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: okej samma här.

gillar du att fota? :)

Postat av: Johanna

känd?

Postat av: Mathilda

Sv: Typ inget :)

Postat av: amanda

men du!! Dö snygg header design!!



kramis

Postat av: ebba :) - i en lite för galen bubbla

haha tack ;)

Vad har du gjort idag? :)

Postat av: Enya♥

Sv; nej tyvärr :)

Postat av: Maja

Dagens blogg är avklarad! Titta in på min blogg för att kolla vem som vann! :D

Postat av: Johanna

Det vet jag inte, det är inte jag som håller i det...jag är "bara" gäst.

Postat av: P L A Y E - en av Norrlands största bloggar | TÄVLING |

Djur kanske? Men du kanske inte har några djur? :)

Postat av: nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: samma här. vad är det roligaste att fota?:D

Postat av: Anonym

sv; fotbollsspelare, när dom tänker skjuta mål, hur dom böjer foten.

Postat av: Sanna

sv; fotbollsspelare, när dom tänker skjuta mål, hur dom böjer foten.

Postat av: Patricia♔

sv: förlåt för sent svar, men jag firade alla hjärtans dag med min pojkvän. Vi var på bio:)

Postat av: Angel ☆

okey, typ samma här, softa framför tvn eller något :P

Postat av: Anna med A

Händer i morgon? :)

Postat av: ebba :) - i en lite för galen bubbla

okej vad tråkigt! Jag har ridit idag :)

Postat av: sofie

sv: hahah aa tack så mycket ;)

Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

Hur gammal äru? (:

SV: Tack, detsamma!

Ja, har tillbringat eftermiddagen med min bästa vän Nicoline!

Du då?



Kramiz

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Ingenting faktiskt :P

Postat av: Florina

vilken fin bild. gillar din gitarr :D



sv: härligt! jo det är bra med mig också :)

Postat av: Nicole

Sv: bra det tjejen! :D ja allt är bra med mig! Själv? :)

Postat av: Anonym

din blogg e skit bra :DD<3

mer bilder kasnke, men ananrs e allt bara bra :D

kram<3

Postat av: Mathilda

Sv: Något husdjur om du har det (:

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- Yep ! :)

Hum, nej faktiskt inte, :) Tycker att du tar fina bilder som det är :)

Postat av: Anne

Aha okej:) Oj, jag har faktiskt ingen aning:) Naturbilder är ju alltid fina:) Kramar

Postat av: Daniella - Drömmen om att bli designer ♥

SVAR: Det är fint tack :D Själv? KRAM

Postat av: Mia

Nej jag vet inte :) Alltid kul att fota djur, barn, blommor osv :D

Postat av: Emma

Tänkte bara tipsa om den nya modebutiken på nätet, www.drezz.se. Kika gärna in :)



Hoppas du haft en trevlig vecka ♥

Postat av: Anonym

sv: det är alltid fint med snygga bilder på sig själv! :) har du haft en bra kväll? :)

Postat av: Carro

Så himla härlig bild på dig! :D



så lite så :)

Postat av: carrobarrott

sv Klart jag kommer fort sätta vara här inne och kolla :)

Postat av: IIRMA'

sv; haha vad söt du va! :D

Postat av: Zozo

fun blogg de bloppis på min kolla om du hittar nåt fint :)

Postat av: elin ツ

sv ; okej, den var fin! :D

har också en som du kanske har sett i något utav mina tidigare inlägg :p

Postat av: Isabellasphotographing - let's rock the photography world!

sv: det kanske jag gör! :D

Postat av: ♥ Evelina ♥

Hej c:

Haha, snygg bild!!

All bra annars? :)

//Evelina - Laoop.tk

Postat av: Nina

sv: jag blir mest inspirerad till att fota på våren/sommaren då jag älskar att ta makro bilder på allt och ingenting! du kan ju fota foton med olika strukturer, alltså att du ska få med t.ex. minst tre olika strukturer på en bild :)

brukar du fota ofta?

Postat av: alma

Kanske naturen fotar massor i naturen ;)

Skulle gärna vilja ha ett länkbte med dig ;)

Postat av: L I N D A S S P H O T O

Sv: Lagt till dig nu! :D

Postat av: tone

okej, du kan ha att du fotar varje timme vad du gör om du förstår?:)

Postat av: ida | foto ♥

Sv: tack snälla sötis! :)

Postat av: Lotta

Sv: Jaa, imorgon ska jag åka till Göteborg och vara där över helgen :) Själv då?? =)

Postat av: Molly

söt!

sv ; melodifestivalen :P

Postat av: SaraH

Vackra du! <3

Postat av: Mia

hehe okej :) Hur gammal är du?

Postat av: Nathalie

SV; Hahha tack tror jag. ;)

Vad händer i helgen?

kram

Postat av: Thessie

- fast fom bilderna i det inlägget har jag inte tagit, jag har andra bilder på min dator som jag har tagit på vatten :)

Postat av: rebecca

va söt du är! har ingenaning :)

Postat av: Caroline ♥

sv; så lite så fina du!

Har du haft en bra dag idag då? :D

Postat av: Johanna

Shit vad söt du är!

Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: visst!

Jag följer dig nu blev nr 46 ;) säg till när du lagt till mig med :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Önskar dig en trevlig kväll! :D

Postat av: Moa Mildén

Åh tack, men kan ju inte mer än annat hålla med :D

Postat av: SaraH

sv; Tack! <3

Postat av: L I N N - TÄVLING IGÅNG!

jaa otroligt :(

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

ut o fota ngt på kvällen då? :)

Postat av: martina

SÖT BLOGG! Tips på bra film på bio? va händer i helgen? kramis

Postat av: diana

sv: Jag vet faktiskt inte, bilder i naturen är ju ganska fint :)

Postat av: Anonym

Hej! Ska vi följa varandra via bloglovin?:)

Hoppas du får en bra kväll!

Postat av: SiistersofSthlm

Haha, tack baby <33

Postat av: Moa Mildén

Att han är fin :D

Postat av: Anonym

sv; Har lagt till dig nu :) Blev nr45. Du får säga vilket nummer du blev när du har följt mig.

Postat av: Anonym

sv; Har lagt till dig nu :) Blev nr45. Du får säga vilket nummer du blev när du har följt mig.

Postat av: Anonym

sv; Har lagt till dig nu :) Blev nr45. Du får säga vilket nummer du blev när du har följt mig.

Postat av: Karolina

sv: Vad synd ! :)

Postat av: Anonym

fota ute :D

Postat av: Tove

sv - nu ikväll har jag bara slappat och kollat på tv :)



planer inför imorrn? :)

Postat av: Valdivia

Jo samma här! Vad har du gjort idag då? :)

Postat av: Moa Mildén

Heheh. Vad gör du då? :)



Härlig bild förresten!

Postat av: issa

Gratis länkning till alla som svarar rätt på frågan i min blogg ;) (man måste scrolla ner några inlägg för att komma till frågan)



Ha en fortsatt trevlig kväll :)



p.s Imorgon drar jag igång helgens töngaste blogg igen! Vinnaren länkas i menyn hela nästa vecka, missa inte det.

Postat av: sofi

jag vet faktiskt inte, de beror på vad du ska ha det till:)

Postat av: Kitiwara

Sv: Jaha, men jag kommer inte på nått ;)

Kram

Postat av: WangGallardo

Fin blogg!



Skulle bli skit glad om du tog dig tiden & kika in i vår blogg för att lyssna på ett par låtar en vän till oss gjort, vad tycker du?



KRAMIS =)

Postat av: Anonym

hehe så kan de va

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

tack :)

haha va är de du e rädd för i mörker? ;D

Postat av: Anonym

har du lov eller ?

Postat av: Anonym

japp det har jag med, så jävla gött är det !

eller vad tkr du hehe ?

Postat av: Anonym

haha gillar man inte lov är det ngt fel på en asså hehe "!

Postat av: Anonym

måste bara säga att du är grymt söt på denna bild hehe

Postat av: Moa Mildén

Så lite :)



Aha, jo jag gör detsamma och lyssnar på 1D =)

Postat av: rebecca

ska inte du till skolan ?

Postat av: rebecca

får det vecka 9 ja :D

Postat av: Anonym

hehe så lite så!

Postat av: victoria söderlund wahlström

Ska faktiskt ner till Malmö i helgen för att uppleva krogarna, människorna men också hälsa på en kompis som luggar på universitet där nere :)

Postat av: Anonym

aha det låter ju supernajs !

Postat av: XTIO /Andreas Söderberg

Sv, om du ska fota något riktigt fint så ska du gå upp när solen går upp och fota. :)

Postat av: Anonym

Ja det tror jag säkert s¨å duktig som du är !

Postat av: P L A Y E - en av Norrlands största bloggar | TÄVLING |


URL: http://å
Postat av: P L A Y E - en av Norrlands största bloggar | TÄVLING |

- Jaha okey :)

imorgon har jag faktiskt ingen aning vad jag ska göra, sj?

Postat av: sandrafagerberg-

vet inte riktigt alltså :p

om du hade bott i norrköping hade du kunnat fota mig :d haha



Postat av: sandrafagerberg-

vet inte riktigt alltså :p

om du hade bott i norrköping hade du kunnat fota mig :d haha



Postat av: Foto

Söt bild

Postat av: Zozo

fin blogg :),kolla gärna in min har bloppis just nu kolla om du hittar nåt fint :)

Postat av: Fanny

sv; oj förlåt, jag såg inte det! :)

Postat av: johanna <3 ♫♪

Fin bild ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -