Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Fullt upp idag!

Kan man kalla det fullt upp? ;)
Först var jag i stan hos tandläkaren och åkte sedan till skolan för att göra prov, men läraren glömde som tur var av det så jag får lovet på mig att öva! ;D

Men ah, sen kom jag hem och snacka med marisan och alice i skype, sedan bar det av till konserten! 
Det gick väl bra för att jag började öva på låten jag aldrig hört igår, failade dock en gång..


Men nu är det äntligen......





LOV!


Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Det är bra själv? :D

Postat av: Daniella - Drömmen om att bli designer

SVAR: Jag svarar på kommentarer :)

Vad ska du göra ikväll då? :D

Kram

Postat av: Ysen

-Jag gör det?

Postat av: Rahel

sv: tack så mkt :)



Hur länge har du haft din blogg då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -