Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Frågestund!

Ja, då är det väl dags för mig att ha en frågestund också då? :)

Jag kommer inte att svara på "hur kommer man med på mest-aktiv-listan?"
och inte heller på ALLA designfrågor, då vissa saker ni frågar efter är väldans komplicerade! :)
Men annars svarar jag på ALLT! :)


Postat av: Hanna:)

Sv; Jag tycker det va helt sjukt att ranelid gick vidare och inte mattias!? vad händer med världen..

Postat av: Angel ☆

Hej! :)

Blev det nå bra foton då?

Jag har bara chillat idag :)

Jag var ute på fest igår och kunde därför inte svara på din kommentar :P

Postat av: Anonym

haha ja fast de va ju ba på skoj eheh

Postat av: Moa Mildén

Hehe ;)



Aha okej, vill höra på bidragen men tror inte det går nu.. Får vänta med det tills de blir tillgängliga typ :)

Postat av: Anonym

SV: du är en av dem bästa nu faktiskt.

Postat av: Anonym

Om du skulle få äga en av alla storbloggares bloggar vilken blogg skulle du då vilja äga och varför? :)

Postat av: SaraH

Har du lockigt hår eller lockar du det?

Hur länge har du bloggat?

Vad har du för kamera?

:D

Postat av: Milia

Har du något drömresmål? :)

Postat av: Malin Oskarsson

Hur blev du så bra på designers?

Vad använder du för hårprodukter?

Vad tycker du om min blogg? :)

Postat av: Moa

Vad är det bästa med att få blogga ?

Postat av: -'Amanda | au pair i Clevedon

Om du fick en miljon vad skulle du göra då?

Vad är din största dröm?

Vad vill du bli när du blir äldre?

:D

Postat av: Isabelle<3

Hur gammal är du?:)

Vart bor du?

största intresset?

Är du tillsammans med någon?

Hur lång är du?

Postat av: Leila- En fotoblogg i Kumla

Varför började du blogga?



Kram!

Postat av: Jennifer

Hur gammal är du ?

Postat av: angelica

Hur ofta håller du på med musiken på veckan ??

Postat av: Anonym

haha ne de va en peruk

Postat av: Pao

Hur lång tid tog det för dig att göra designen till din blogg?

Postat av: Lina Henke

Jag undrar, vad vill du helst jobba som när du blir stor? :)



Kram!

Postat av: Anonym

hehe tack så mkt

Postat av: Anonym

läser dina förälddrar din blogg ?

Postat av: elina

vill bara börja med att säga att du har en jättemysig och inspirerande blogg. Undrar vilka bloggar du läser och vad du har för musiksmak? :))

Postat av: Anonym

Missa inte att du kan vinna en valfri goodiebag i min blogg nu innehållande produkter som bland annat Victoria Secret och Jeffrey Campbell! http://flavoured.se/2012/february/vinn-en-valfri-goodiebag.html#comment

Postat av: tone

hahah jaha, allt bra idag?:)

Postat av: Alicia

Hejsan! På min blogg har bilderna från fototävlingen kommit upp! Kika gärna in & rösta på din favoritbild! :-D Kramar Alicia!



Ps. Ursäkta om du inte gillar sådanna kommentarer.

Postat av: K A J J A

sv. okej, nja, inget speciellt :)



härligt!

Postat av: fanny

Super fin blogg! :)

Postat av: Thessie

- ja, det gör jag sj? :)

Postat av: S I L V I A

sv: hihi, nej! Bilderna är från weheartit ;)

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

Lockar du ditt hår eller är de natruliga lockar?

Hur länge har du bloggat?

Hur gammal äru?

Vilken är din favorit blogg om du inte får välja en känd blogg?

Postat av: sophie

sv: tack, desamma! :)

Postat av: Anonym

sv: jag har just nu 700 :)

ska vi köra ett länkbyte? :)

Postat av: Emelie

Bortsett från att jag är sjuk så är det väl bra :) själv?

Postat av: Louise

Sv: detsamma! :)



Ja, det fanns inget sebart så blev melodifestivalen, även fast jag hatar det programmet! :P



Själv då? =)

Postat av: Anonym

rösta nr 7 så blir jag jätteglad :D

http://aliciadala.blogg.se/2012/february/utkast-feb-19-2012.html

Postat av: Jenny

Då måste jag fråga VARFÖR du började blogga? Skulle vara kul att veta :)

Postat av: Hanna:)

Hur gammal är du och vart bor du? :)

Postat av: P I T C Y ♥ My Life, My Blog, Your Choice!

Fin blogg!:)

-Glöm inte att vara med i Dagens blogg, avslutas 19:00 ikväll! :)

Postat av: Anonym

vad gör du? :D

Postat av: naxo - bloggen med tips!

sv; nu blev det bättre. det var nog något fel när den precis satts in :)



såg du mello igår?

Postat av: Nathalie Nyrén

I helgen har jag umgåts med famor och familjen och även varit på fest. Dudå? :)

Postat av: Emma- Foto & Design

Vad tycker du är roligt med att designa? :)

Postat av: Emilia

gud vad söt du är :DD

Postat av: NICOLE

Sv; Härligt!=) Ja det gör jag :D

Jag kan ställa lite frågor :)

* Vad lyssnar du på för sorts musik?

* Favorit ämne i skolan?

* Vad är det bästa med att blogga?

* Varför började du att blogga?

Postat av: aww

vänd om innan de går för långt.

Postat av: aww

svälten!

Postat av: MadickenMarsh'

har du en pojkvän ? :)

Postat av: aww

och den kommentaren tyder på att du är rätt djupt i det.. vänd om säger jag bara. du är inte lyckligare föra tt du är smalare.

du får välja själv om du vill lyssna på mig eller inte.

Postat av: HANNAH / SPOINK

Favorit kläder?

Tuffaste djuret?

Om du fick välja mellan att ha bara prickigt eller bara randigt resten av livet, vad hade du valt?

Skulle du våga äta en snigel?

Postat av: Sara

Berätta 5 saker om dig som inte läsarna redan vet!

Postat av: Lina

nu har jag laggt till dig 83! :)

Postat av: Anonym

tack såjätte mycket :D

Postat av: Moa Mildén

Ska du se på BB ikväll då? :)

Postat av: Anonym

tjena snygging!

var gärna med i min tävling! tävla om att bli "dagens snygging" det är bara att skriva "jag är med" ! :)

http://barafelicia.blogg.se/2012/february/dagens-snygging.html

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

kul!

Postat av: F E L I C I A

hur många besökare har du per dag ? :-)

tjänar du pengar på din blogg? :)

Postat av: ebba

spelar du något instrument ?

spelar/kör du någon sport ?

hur många unika besökare har du per dag ?

Postat av: Pommez♥

Vad är ditt rekord i statistiken? :)

Favofärg? :D

Hur länge har du bloggat? :)

Vad e det bästa med att blogga? ^^

____

Hoppas du får en super bra kväll :)<3

Postat av: J U L I A L I L J E ♡

Hej sötnos! :)

Riktigt fin blogg. Hoppas du får en bra söndag!

Kram!

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha i morgon blir det bara jobb,själv då? :D

Postat av: martina

sv; haha, smart ju! :)

Postat av: Fredrik

Vart bor du ? ;)

Postat av: Fredrik

Vart bor du ? ;)

Postat av: Linn C

Var med och tävla om 10% rabatt hos sportamore.se !

http://biigtime.blogg.se/2012/february/ny-tavling.html#comment

Postat av: Mathilda

Hur lång är du?

Vilken tecknad figur påminner om dig mest?

Favoritartist/band?

Favoritämne?

Har du någon fobi? Om du har det, vad för fobi?

Beskriv din drömkille? :D



Det var några frågor! :)

Postat av: johanna <3 ♫♪

roligt att du var med i dagens blogg;)

vinnarna är nu uppe på bloggen.

Postat av: sandrafagerberg-

vilka bloggar läser du dagligen?

favorit blogg?

Postat av: Anastasia

Hur gammal är du? :)

Postat av: Jossan

sv: inget speciellt :D

Postat av: Mia

hihi okej :)



Vilken årskurs går du i?

Postat av: ebba :)

åh tack så mycket! :D



Varför började du blogga? kram:)

Postat av: Caroline ♥

Nu är veckans blogg avslutad, gå in och kolla om det blev du!

Blev det inte du? Då har chansen där här veckan igen :)

puss!

Postat av: Julia ♥

Hej!

Jag och mina kompisar har precis startat en ny blogg och tänkte också ha en dagens blogg så att vi kommer igån. Det skulle vara jättekul om du var med och tävlade! Du kan läsa mer här --> http://treschiicas.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html



Tack i förhand! ♥

Postat av: patricia

sv: jo det är bra, själv? :)

Postat av: Edith

sv: Ja helt underbar <3 :) Hur har din dag varit?

Postat av: Anonym

hejhej, nice blogg . har frågestund , kul om du frågade ngt :D http://ewish.myshowroom.se/fragestund-7/#comment



* va tyckte du om melodifestivalen ?

Postat av: Frida - fotoblogg

favvoprogram?

favvomat?

:)

Postat av: Anonym

förlåt för så sent svar!



sv, hihi tack :D

allt bra med dig då?

Postat av: Caroline ♥

det var jag som skrev kommentaren ovan, glömde fylla i!

Postat av: Maja

Hur gammal är du?

Förut sa du att du följde min blogg, gör du det fortfarande? ;)

Du skulle inte tänka dig att fixa en snygg, personlig design till mig? Haha! Kan länka till din blogg i min blogg, ifall du vill! :)



Skulle vara schysst om du svarade på alla frågor, förutom den första, i en kommentar på min blogg. Den första frågan kan du ta med i din frågestund. Älskar din header! :)

Postat av: rebecca

men det är du!

har du gjort din design själv ? och om du har det, vilket program använder du dig av ?

har du nå djur ?

har du någon favorit kändis eller skådespelare som du gillar extra mycket ? och varför ? hoppas du haft en bra dag, kram!

Postat av: Nina

vad är du mest nöjd med hos dig själv?



sv: jo de gör jag ;) är det halt hos dig?

Postat av: Johanna

sv; vad bra, allt är bra här med :)

Gjort idag annars då? :D

Postat av: ♥felicia♥

Hej undrar hur gamal du är?:)

Och hur du fick så mkt läsare?:D

Postat av: Linda

sv:Okej,skönt att höra, jag har shoppat idag själv då? :)

Postat av: Felicia ♫

har inga bra frågor, men jag undrar hur du gjort så att din header liksom byter bilder om du fattar? :)



sv: jaa :) allt bra? <3

Postat av: XTIO /Andreas Söderberg

kollar du på bb

Postat av: Molly

sv; okej :)

fråga till frågestunden: är du nöjd över din statistik? 'duger' den? :)

Postat av: XTIO /Andreas Söderberg

Sv, hehe et är på 11 nu säsongstart.

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: JOdå, riktigt kul :)

Postat av: ewe

jag skrev ju vad tyckte du om MELODIFESTIVALEN !! :)

Postat av: Angelica

Mockarutor och något mer sockrigt som jag inte ens kommer ihåg namnet på.

Postat av: Linda

sv: Okej , härligt!



Mina frågor:



1. Varför började du blogga?

2. Hur gammal är du?

3. Har du syskon?

4. Hur kom du på namnet till din blogg?

5. Har du djur?

6. Bästa vänner?

7. Nöjd med ditt liv?

Kramisar Linda!

Postat av: tilda

första kärlek?

favorit mat?

hund eller katt?

första ord?



haha där har du lite mongo frågor:)

Postat av: julia

skitbra och fin blogg!:) hoppas du stannar hos mig också:)

Postat av: J U L I A L I L J E ♡

svar: min söndag har och är toppen! :)

min söndag kväll/natt spenderas med min allrabästavän som kommer bli skit mysigt som alltid :)

annars, allt bra? :)

kram!

Postat av: > Bezzie <

Hej allt bra sötis! :)

xoxo Bezzie ♥

Postat av: J U L I A L I L J E ♡

svar: det är bara bra :)

tittade du på bigbrother? kram!

Postat av: J U L I A L I L J E ♡

svar: yes :)

Postat av: Felicia W.

Vad gör du helst på fritiden?

Vad heter din första kärlek?

Kram! :D

Postat av: ♥ ida

Har du någon fobi?



Sv: Jag tycker inte heller att Sverige kan rösta!! Blev så förbannad när inte Mattias gick vidare, och han var ju den som var bäst hela kvällen! och jag tycker att Björn var ball jag hehe :)

Postat av: Chriis

hur har du gjort din design ? :)

Postat av: Vendela

sv: okej visst kan jag det :)



hur gammal är du?

hur många läsare har du?

vad gör du när du inte bloggar eller fotar?

Postat av: Jossan

Hur började du att ta kort? :)

Postat av: julia

så liteså:)



har du någon piercing?

Postat av: naxo - bloggen med tips!

sv: det tyckte jag med. vad tyckte du om björn ranelid? :)

Postat av: Milia

1. Utövar du någon sport?

2. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon kronor? :)

Postat av: Emmy (whitesnowman)

Vad är din främsta motivation för att blogga?

Är du rädd för hästar?

Postat av: Emma

hur gör man en rullandes header?<3

Postat av: Ersana<3

okej här kommer några frågor :)

Hur lång är du?

favorit färg?

favorit plagg?

Bästavän/näravän?

såå de var alla :)

Postat av: Felicija

Hej kanske ett länk byte?

Postat av: Alicia

Hur gammal är du?

Är det dina naturliga lockar?

Hur länge har du spelat gitarr?

Postat av: Johanna ♡

Gud vad söt blogg du har! Seriöst! Jag blev så glad så fort jag såg headern :D



sv: Allt är bra :) Sjd?

Postat av: emilia

om man fortfarande får fråga:

vad går du för linje i skolan och i vilken åk? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -