Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

fotodag!

Nu längtas det till en ny fotodag! Får slänga med Alice ut i snön och fota snarast! :D

Postat av: S a n n a W i d m a n

Fin bild :)

Sv: Inte så mkt ;) har just stigit upp :D sjd?

Postat av: Felicia

Svar: kul att höra! Själv är det oxå bra:))

Postat av: Anonym

Underbar blogg!:)



Jag ställde upp på ett modelljobb åt en vän med min häst. Gillar du bilderna?



Några av dem hittar du här:



http://emeliechristinarengart.blogg.se/2012/january/photoshoot-hast.html#comment

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D

Postat av: Sara

Idag ska jag jobba :) Själv+ :)

Postat av: Birta

sv; min lilla mus har dött :( men de är lite bättre idag

kram !

Postat av: Isabelle :]

Sv: Helt okej, är bara lite förskyld ;) sj då?

Postat av: Jonnie

tackar, allt bara fint här, läget med dig då?

Postat av: S a n n a

Sv: Okej :) jag mår bara bra, sjd?

Postat av: Emma- Foto & Design

Det är bara bra :) Själv?

Postat av: Johanna - HOBBYFOTOGRAF

svar: tack! :))

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^

allt bra?

Postat av: Lova

Sv; Typ inget alls :s Hehe, sj? :)

Postat av: S A N D R A S F O T O N

jo sean är oxå bra, vad han gör är oftast bra så! :D

Postat av: S a n n a

Sv: Okej, vet inte ännu :P

Postat av: Ceciliabadaloff

hej jag undra om du vill

göra ett länkbyte med mig. <3

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad gott :D

Postat av: ida

så fin blogg du har :) ska vi göra ett bloglovinbyte? :)

Postat av: Ellen

Fin blogg och vad söt du var! :)) <3 Kika gärna in på min blogg och kommentera om vad du tycker om den, vetja! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -