Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

fördelar med att vara kvinna!

  1. Vi fick lämna Titanic först.

  2. Vi kan skrämma våra chefer med ursäkter som härstammar från mystiska gynekologiska problem.

  3. Vi kan flörta med datorgenier som alltid ringer tillbaka och hjälper oss med våra datorer när vi har fått Windows att krascha.

  4. Vi kan nynna på musikalmelodier utan att stämplas som homosexuella.

  5. Vi kan få ihop det med tonåringar utan att kallas gamla och perversa.

  6. Vi ser älvlika ut i våra pojkvänners kläder, medan killarna ser ut som totala idioter då de provar våra.

  7. Vi kan gråta och på det viset slippa fortkörningsböter.

  8. Vi lever längre, vilket gör att vi kan bli grälsjuka gamla käringar som går i lumpkläder och skriker åt främlingar.

  9. Män dör tidigare så vi får ta hand om livförsäkringen.

  10. Taxibilar stannar när vi vinkar åt dem.

  11. Vi har aldrig varit över huvudet förälskade i en seriefigur eller huvudpersonen i ett dataspel.

  12. Vi ser inte ut som en groda i en mixer när vi dansar.

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Skönt :) jag går ej i skolan hehe

Postat av: Lina

sv: stressig här med ! :*8 <3

Postat av: Mina awesome foton ♥

svar: snyggt ju, eftersom den funkar ju ;)

Postat av: Emma- Foto & Design

Jo det är klart jag varit i skolan :D

Postat av: Emma

SV; Ja tack !

du kan väl maila mig : [email protected]

:)

Postat av: bea

sv: ja tack, jag skulle jättegärna vilja ha lite hjälp med hur jag ska ta bort prickarna i menyn på min testblogg där jag gör min design ! http://beaasfoto.blogg.se/test

Postat av: Felicia ♫

sv: aa jag vet :)

Postat av: Isabelle :]

Sv: Vet inte riktigt har inte tagit tempern på ett tag nu

Postat av: Anonym

ja men så kan de va :)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

jag mår bra. sj? :)

Postat av: daniella book

Haha okej, men du har väl mina inloggningsuppgifter?:)

Postat av: Birta

sv; han blev bara ett halv år :(

Postat av: ELSA

Allt bra? :)

Postat av: Jonnie

tackar, nje ja skulle jobbat idag men bilen gick sönder så ja fick ta ledigt istället :) läget bra me dig?

Postat av: Felicia

Sv: Jupp;) kul med fotboll.

Hur många läsare har du per dag ungefär??

Postat av: annamathildasigridadam - Byphotograper

Har studiedag så tänkte ta och besöka min gamla skola, skoj! :)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

22 haha :P

Ha en fortsatt fin dag! :)

Vad gör du? :D

Postat av: Moa Mildén

Aha men vilken lyx då ;)



Hur är det idag då? =)

Postat av: Johanna - HOBBYFOTOGRAF

svar: nej än så länge har jag inga ideér alls men det kommer väl upp några sen hoppas jag :))

Postat av: Milla

jag lottar, men om någon följer min blogg eller något som står under "för större chans att vinna" så går den i första hand, och om det är fler som gör något av sakerna så lottar jag mellan de :D

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: okej :)

Postat av: S a n n a W i d m a n

Sv: Idag har jag varit i skolan och ska nu vara inne på datan och sedan plugga, varit hos kaninerna och mormor o. morfar också, blir samma planer för imorgon. Sjd?

Postat av: Moa

jo det är bra,själv då ? :)

Postat av: Emelie

Lagt undan den och att dom inte säljer den :)

Postat av: Lova

Haha rolig lista! :P

sv; Allt är bra :) Sj?

Postat av: Emma- Foto & Design

Om du mena när jag börja så var det kl 8 :D

Postat av: Anonym

haha ne inte på de sättet

Postat av: daniella book

Ska jag skicka det så du kan fixa?:)

Postat av: Mina awesome foton ♥

SVAR: haha som det låter ;) en funktion för att få bättre bilder på rinnande vatten.

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: Okej :)

Allt bra?

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Haha jag uppskattar det nu!! :D känner mig asgammal ju xD

Postat av: A common blogg -

Inte mycket, dd? :)

Postat av: S a n n a W i d m a n

Sv; Jag har haft mer än 10 kaniner, högst 9 på en gång men för en vecka sedan hände något hemskt så har bara två kaniner kvar :/ inlägg om det finns om du går in på "Januari 2012" finns där om du scrollar ner, går ju inte att klistra in länk på bloggen :/

oki :)

har du något husdjur?

Postat av: Anonym

ja vene hehe

Postat av: Anonym

haha vf panik?

Postat av: Moa

vad bra !

jag tycker din design är fin som den är :)

Postat av: Anonym

aha hehe då förstår jah!

Postat av: Sanna

Sv: Okej, tack :) här var inlägget :/

http://fotbollssanna.blogg.se/2012/january/skabbrav-ga-och-doo.html#commenthttp://fotbollssanna.blogg.se/2012/january/skabbrav-ga-och-doo.html#commenthttp://fotbollssanna.blogg.se/2012/january/skabbrav-ga-och-doo.html#commenthttp://fotbollssanna.blogg.se/2012/january/skabbrav-ga-och-doo.html#commenthttp://fotbollssanna.blogg.se/2012/january/skabbrav-ga-och-doo.html#commenthttp://fotbollssanna.blogg.se/2012/january/skabbrav-ga-och-doo.html#commenthttp://fotbollssanna.blogg.se/2012/january/skabbrav-ga-och-doo.html#commenthttp://fotbollssanna.blogg.se/2012/january/skabbrav-ga-och-doo.html#commenthttp://fotbollssanna.blogg.se/2012/january/skabbrav-ga-och-doo.html#comment

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. skönt :D

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: no prov! :)

Postat av: Emma- Foto & Design

Tycker den du har nu är snygg :)

Postat av: Moa

jo,så lite så!

allt är bra själv då ?

Postat av: S a n n a W i d m a n

Sv; Mmm :(

Postat av: A common blogg -

tycker den är bra som den är jätte fin ;)

Postat av: Johanna - HOBBYFOTOGRAF

svar: Ja absolut :))

Postat av: Anonym

nej det har jag inte

Postat av: Emma Olsson

Hej! Nu har jag avslutat 'gissa kändisarna'. Kolla om du var en av dom som vann och blev länkad. Jag har även startat en ny omgång för de som vill vara med igen. Var gärna med om du vill! :)

Postat av: Kitiwara

Sv: Vad bra! Helgen har väl vart helt ok (:

Allt bra? :D

Kram

Postat av: Emma- Foto & Design

ähh, det är bara headern som inte vill visas :p

Postat av: MadickenMarsh'

sv; plugga :( durå?

kram

Postat av: Anonym

men om jag kommer på ngt kan jag säga t hehe!

Postat av: Mina awesome foton ♥

svar: men alltså, den funktionen fångar vatten på bild bättre, fattaru nu då? :P

Postat av: Emma Olsson

Va är du seriös? Jag tar ju med de kändisar som syns mest oså:D

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Jadu vet inte hehe :P

Postat av: Emma

Så nu har jag skickat till dig ;) !

Postat av: A common blogg -

Faktiskt inte, den är snyg som den är :D

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

okei :)

ahaha ja går inte i skolan, har tagit studenten.

Du då? :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå :)

görs?

Postat av: Miss Sunshine

Hahaha så bra!!



Sv: Allt är fint, själv då? :)

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. står under varje bild :D

Postat av: Anonym

tänkte inte "ta" din text. men vadå anmäla om vi tar din text? jag tror inte att allt du lägger ut är dina egna tankar och att du fått det från din egna lilla värld. allt som läggs ut på internet och sprids vidare utan copyright (alltså inte bara att man skriver att det är det, utan man betalat för sig) , så har man egentligen väldigt svårt att anmäla och få pengar för det. ville bara påpeka det. eller du kanske har betalat för copyright?

Postat av: Kitiwara

Sv: Härligt! Jodå, det är bra (:

Ha en trevlig kväll! :D

Postat av: Emelie

Det säger jag inte än :D Kommer bild sen när det börjar bli lägligt :)

Postat av: Anonym

ofc hehe!

Postat av: Moa

ajdå :/

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Ja okej iaf :) sj?

Postat av: Emma Olsson

Haha aha :)

men vem är det du känner igen då?

Postat av: Isabelle :]

Sv: Bara vilar...

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jaa, as bra :D

Postat av: Anonym

haha ja det rkre jag med

Postat av: Johanna - HOBBYFOTOGRAF

svar: Javisst :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej :)

Jag gör inget spc ^^

gjort idag?

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hhaha aa :P tyckte synd om den så åt upp den...

Postat av: Jonnie

jo samma här, lite trött bara

Postat av: Daniella

Okej!

Hotmail: [email protected]

Lösen: strumpan1

Postat av: A common blogg -

allt är bra!

Postat av: Anonym

jag gillar mkt svart vitt hehe

Postat av: Felicia

Svar: haha, oj:) har inte så många, fast bloggat i en månad eller så..

Postat av: martina

har du haft en bra start på veckan? :)

Postat av: sandraa

allt bra? :)

Postat av: B Y P H O T O G R A P H E R - av Anna Adam

Jo, jag bytte skola för bara 4 månader sen och jag har inte tid att träffa mina gamla kompisar!

Postat av: Anonym

men de e ba flör de e vinter sen t sommaren då jävlkar kommer de bara vara färg bilder hehe

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

kul! :) göra ngt spec då? :)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

hehe ja ;) gör du nu?

Postat av: Beccas dagbok! :)

Fin blogg söta du! (:

Postat av: Isabelle :]

Sv: Haha vet inte :D

Postat av: Johanna - HOBBYFOTOGRAF

svar: låter bra det! :D

Postat av: martina

sv; vad bra! samma här :)

Postat av: MadickenMarsh'

sv; vet inte :o kanske mer färg?:d

kram

Postat av: Felicia

Inte för att skryta men runt 35-40 Pers, haha:D^^

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej okej :D

Postat av: Anonym

neeej !

Postat av: Anonym

haha ja sa ba en okej

Postat av: 'Sandraa

sv: inte så bra just nu :/

Postat av: A common blogg -

aw, tackar :)

du har också en fin blogg

Postat av: Birta

sv; jag vet inte riktigt, 2 kanske 3 år tror jag :D



kram !

Postat av: Felicia

Haha, jadå det duger:)

Postat av: Anonym

jag sitter och kollar på ine tree hill :D sjdå? :D

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej :)

Vad ska du göra ikväll då?

Postat av: Kitiwara

Sv: Jarå, din då? :D

Kram

Postat av: Anne

Tack så mycket och detsamma:) Kramar

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN VALFRI SKETCH!

SVAR: Okej :) Vilken tur då :P

Postat av: Isabelle :]

Sv: Åh kul! tips på hur man kan hamna där? :)

haha konstigt...

Postat av: 'Sandraa

sv: en familjemedlem råkade ut för en svår spårvagns olycka imorse.

Postat av: A common blogg -

Jahaaaa, tack så mycket!

Postat av: ELSA

sv; Jo det är bra med mig :)

Postat av: 'Sandraa

sv: det var en spårvagn som åkte rätt i hans bil när han satt i den!

Postat av: Birta

sv; nix de är isländskt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -