Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

festen

Livet är rätt bra, och festen igår hade sina stunder av lycka och ledsamhet. Inte den bästa festen helt enkelt, var väldans tråkig musik också.. Hmm, är det värt att fortsätta betala 100 spänn för det? ;o

Postat av: -'Amanda | au pair i Clevedon

sv; jag vill ha "tidigare inlägg" och "äldre inlägg" i alla sådana sidor, du vet framsida, inläggsida etc, jag har koden på kategorisida (sök bara på tidigare så finner du den) jag vet inte vart jag ska lägga koden :) Tack för hjälpen :)

Postat av: Felicia

svar: Tusen tack:))allt bra?

Postat av: Lova

Sv; Allt är toppen, sj? ;)

Postat av: Isabelle :]

Sv: Tack så mycket :D

Postat av: Moa Mildén

Så lite så :D



Jag mår bara bra, hur mår du? :)

Postat av: S a n n a W i d m a n

Sv: I dagens blogg? :P hmm, tror det :S

annars kan det ha blivit fel bara



Hoppas du får en bra helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -