Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Draw something!

Lägg till denna appen och adda fotokobran, finns både för android och iphone, puss! ;*

Postat av: martina

sv; jo, lite.

men jag tror inte att det var tillräckligt för att få godkänt :/

Postat av: Amanda - Tävlingar, Mode, Shopping och Livsstil!

ok, planer idag då? :)

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; göra mig iordning antar jag ? n.n sj?

Postat av: Anna

Dagensblogg är avslutad! Var det du som vann? Kramiza

Postat av: ☮ Maja HB ☮

Sv: Nej kommer faktiskt inte på något just nu! :-)



Vad gör man på den där appen då? :-)

Postat av: Ella och Josefin

Åååå shit vilken fin blogg du har! din design är sjukt fin!! har du gjort hela din design själv?

Kram

Postat av: Karolina

Sv: Att du inte hittade någon inspiration haha :)

Postat av: Emelie

Jag går idrott och hälsa nu. Älskade det första året, men sen började jag förändras till en fotonörd istället för idrottsnörd :/

Vad går du då? :D

Postat av: feztis

Nej, inga planer än. Själv då?

Postat av: Malin

sv: nej skolan bara själv?

Postat av: Angelina

sv: jag kommer inte på något just nu.. vart bor du då? :)

Postat av: rajk.

skojig app!

Postat av: alma

Igår hade jag 19 mitt rekord är 36 ;)

Postat av: e king

Haha är helt galen i de här såpelet, lägger till dej :D Jag heter kungen1

Postat av: e king

ellerhur? Vore grymt kul och skönt att slippa det här med att man måste uppdatera.. för de e nån annan som också gör de:P



haha inte jag heller men vi kör :D

Postat av: Mia

hihi okej :) Jag är 20 :)

Postat av: Nathalie Nyrén

Nej tyvärr jag vet inte :)

Postat av: IIRMA'

sv; Hehe ;)



Tänkte bara på en sak med din text där nere, vad är grejen med o kräva pengar av folk om någon är en idiot o tar bilder?

Postat av: Anonym

är den bra?:D

Postat av: Solav

Sv: Menade rent allmänt om bilderna :)

Postat av: Karin

Så nu har jag lagt till dig på både bloglovin och blogkeen! :)

Postat av: carrobarrott

hej ska vi följas på bloglovin? jag lägger iallfall till dig nu hoppa du lägger till mig kram

Postat av: Vendela

sv: va så lite så :D

allt är bra med mig! dig då?

Postat av: Anonym

fin blogg! :)

Postat av: Anonym

gillar du att fota? :)

Postat av: Anonym

har nu veckans blogg på bloggen <3

änmäl dig med så får du en fet länk.. det är

bara en grej su behöver göra <3

hopppas du anmäler dig :)



kram <3

Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

SV: Haha, jo ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -