Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Den fenomenala och eftertraktade...

..... skruven!

Har dock blivit anklagad för att den inte är äkta, och det är den! ;D

Jag lockar den inte eller något, den är 100% naturlig, believe it or not! :)




Postat av: Felicia W.

Sv; Eftersom du skrev att du skulle fota din bror som spelar i ett band så antog jag att det var hans gitarr ;)

Postat av: Saga

Hej, hur är det idag?:)

Kramisar

Postat av: Ysen

Ursäkta men förut kommenterade du på min blogg om att jag borde lägga ut fler bilder och jag undrar vad du menar med det eftersom jag gör det? Jag bråkar inte eller så men jag är lite nyfiken på hur du tänker!

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- Yes ! :D

Imorn blir det lugnt. :)

Okej :D

Postat av: julia

sv: självklart att jag gör! du med?:)

Postat av: Anonym

jaha, okej :) Men får/kommer ni få hålla på med radio och tv sen? För vi har typ en egen radiostation och en tv studio i skolan :) Jag går Täby enskilda gymnasium :)

Postat av: Linnéa

Sv: Ja det gör jag :D sj?

Postat av: Anne

Jo allt är toppen tack:) Sjd? Kramar

Postat av: Malin

sv: jag ska sova :) vad ska du göra i helgen?

Postat av: Anonym

Sv: En skitdålig nikonjävel ;( Dudå? :)

Postat av: Mathilda

Sv: En skitdålig nikonjävel ;( Dudå? :)

Postat av: Mathilda

En asdålig sony (men får alltid för mig att det är en nikon av nån anledning) ;( Dudå? :)

Postat av: Frida

Heej!

Jag tycker din lock är jätte fin!

Postat av: Anonym

Postat av: Molly

sv; okej jag ska oxå vara med kompisar hela helgen. :)

vad gör du?

Postat av: freja

Sv: Idag har jag jobbat i hammarbybacken och imorgon ska jag dansa Bachata och sen dra hem till en kommpis för att öva på Salsan ;) du då?

Postat av: Anonym

Ha en bra fortsättning!

Postat av: Pommez♥

SV; Vsg :)) Allt e bra med mig oxoo<3 Haft en bra lördag? :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, samma

Ska du kolla på Melodifestivalen ikväll? :D

Postat av: hannah

Hej! vad ska du titta på ikväll? kommentera gärna på vad du ska titta på:)

Postat av: Sara

Så fin lock!

Postat av: julia

sv: haha,såklart att det gör:]

Postat av: Anonym

Hej sötnos,

Nu är det tävlingsveckor på bloggen! Jag har tävlingar varje dag och jag har redan några uppe! Så kika in och var med, du har ingenting att förlora ju. :) Det är ganska stor chans att vinna eftersom och det är inte många som är med och tävlar.

Vinn 200 kr hos phonefashion, ingen är med ännu - http://socosy.blogg.se/2012/february/phonefashion-tavling.html#comment



Vinn 300 kr på skor, avslutas imorgon - http://socosy.blogg.se/2012/february/vinn-300-kronor-pa-skor.html#comment



Vinn långklänning, 25 st är med – http://socosy.blogg.se/2012/february/vinn-langklanning.html#comment



Vinn det nya läppsylet med fin rosa färg ifrån Burt’s Bees (19är med) http://socosy.blogg.se/2012/february/vinn-burts-bees-produkt.html#comment



OCH KOM IHÅG DET KOMMER MER! Om du följer mig på bloglovin’ så missar du inget, och om du lämnar en kommentar med vilket nummer som följare du blev så lägger jag såklart till dig med. KRAM

WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

Postat av: madeleine

- du skulle ge mig tips på bra inställningar t kameran när man fotar :)

Postat av: Angelina

jag tror dej :) för min kille har typ också sådana lockar i sitt hår :) jag tkr det är fint :) men han hatar dom!! x)

Postat av: kristina

nice tröja!

Har ocksån en sån ;)

btw: grym blogg! :D

kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -