Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dags för matte!

Nu är det matte och för en gångs skull har båda med sig allt material! Har aldrig hänt faktiskt ;p alltid nån som glömmer något ^^


Postat av: danaaa'

sv; det är bra, är bara lite sjuk :(

Postat av: Alice

sv: idag jag va ute och åkte bil med mina kompisar vad gjorde du? :) ska vi ha bloglovin byte? :)

Postat av: anna

härligt de jo de är bara bra

Postat av: Tilda - Smilinggirls!

hej! vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och kolla om det blev du eller spana in bloggen som blev vinnaren! här har ni en direktlänk: http://smilinggirls.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-vinnaren-272-ny-omgang.html#comment /Smilinggirls

Postat av: merve

sv; bra :)

Postat av: Michelle♥

SV: Haha nej det har jag inte.. :)

Postat av: Alice

Va med på dagens-blogg tävlingen! (Utser vinnaren imorgon eller inatt)

synas framför 500-600 läsare!

Postat av: ÍJAS GARDEOB

tack så mycket! ja jag har haft en fullproppad helg, read all about it i mitt senaste inlägg :) hur har din helg varit?

Postat av: Saga

Oj! Är du seriös? Vad hände? :O



//Kram Saga

Postat av: Johannaaaa♥

Sv; Nej, det har jag inte. Eller... En gång kom jag faktiskt med pyjamas byxor till idrotten i mellanstadiet.. Hahahaha, det gör jag inte om!



Har du? :)

Postat av: Jackie

sv; nej tack :)

Postat av: Anonym

görs?

Postat av: keela

jo, men det är inte så lätt alla gånger. Har du dock frågor som du verkligen vill ha svar på så ställ dom i "blogresponse"-rutan. Där svarar jag alltid på alla frågor :)

Postat av: elin

Sv: Min helg var grym, hur var din? :D

Postat av: linn och silvia

hahahaha.. nej har du? :d

Postat av: ewwe

sv: jag har legat i influensan hela helgen! 40 graders feber och ingen ork alls :( hur har din helg varit?

Postat av: ebba- en blogg om allt!

Okej ,! ;) joo jag mår med braa! ;) gör du headers?? haha, skulle va otroliggt tacksam om du hjälpte mig? :)

Postat av: Jennie ♥ - utbildar mig till medialterapeut och älskar att fotografera!

sv: du svarade ju inte på min fråga ;) du frågde om jag någon gång utgett mig för att vara den jag inte är på bloggen. TYCKER DU ATT JAG GJORT DE eftersom du frågar?

Postat av: julia

sv: toppen, vad gör du ? :)

Postat av: Elin

Sv; Nej , aldrig! sj?

Postat av: Linda

sv: Inte så mycket, själv då? :)

Postat av: kajsa

Matte är inge kul!



sv: nej det har jag inte haha, men däremot när jag varit o handlat :)

Postat av: ~ lova

sv; Inget speciellt ^^ Ska du göra något speciellt ikväll?

Postat av: Anonym

sv- hah nej jag har inte gått till skolan med pyjamas! ;)

Postat av: MadickenMarsh'

sv; ja! :)

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Jag mår också bara bra! Några planer för veckan? :) Ha en bra måndag! KRAM

Postat av: Ina♥

Najs :) jo bra här med!

Postat av: Linda

Haha nej aldrig^^

Postat av: M I N A B R U N - photography

sv; hahha nää, jag har aldrig gått till skolan i pyjamas ;d har du ? ;)

Postat av: Anne

Hahaa, nej det har jag inte gjort;) Sjd? Kramar

Postat av: Alexandra

sv: hahah, nä det har jag inte :)

Postat av: linneafalk

sv: hahahahah nej ? :')

allt bra med dig ?=) fin blogg! kram

Postat av: ViktoriaCaroline♡

Om du vill vara med i Dagens Blogg så får du jätte gärna kommentera detta inlägget istället:



http://viktoriacaroline.blogg.se/2012/february/vinnaren-dagens-blogg-mandag.html



KRAM :)

Postat av: ViktoriaCaroline♡

Nej jag har aldrig gått till skolan i pyjamas, varför skulle jag göra det? :O

Postat av: M I N I I Z Z A

okej, samma här:)

Postat av: Sofie [fotoblogg]

SV: Haha, nej det har jag inte :)

Postat av: Elsa

sv; Haha ja :)

Har bara varit med kompisar oså, vad gjorde du i helgen då?

Förresten, hur gammal är du? Haha ;)

Postat av: Mathilda

Sv: Jag mår bra, själv då? :)

Postat av: Sofie [fotoblogg]

SV: Jag har varit shoppat :) Dudå?

Postat av: ViktoriaCaroline♡

haha jo sant :P

Men jag har aldrig gjort det som tur är :)

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Jaha hur känns det då? :) Jadu, mest plugga och så :)

Postat av: Alexandra Fotar

sv: jag har faktiskt ingen aning, men att kommentera andras bloggar med positiva saker gillar folk :) så dom kanske kikar in oftare för att du tar fina bilder och är positiv :D

Postat av: naxo - bloggen med tips!

allt bra? :)

Postat av: ~ lova

sv; Kanske fotografera eller något ^^ Hur mår du annars då?

Postat av: ViktoriaCaroline♡

Super kul att du vill vara med i Dagens Blogg :) Jag kommer slumpa fram vinnare senare :)

Postat av: Linda

Att ha många bilder och att man skriver om sånt som man själv tycker är roligt att läsa:)

Postat av: Anonym

sv; uppdatera regelbundet om sådant som läsarna vill läsa och gör att de kommer tillbaka.

Postat av: Anonym

sv- jaduuu, blogga om intressanta saker lägga up fina / roliga bilder o sånt? :)

Postat av: Sofia

Hihi, jag har samma mattebok :P

Postat av: ebba- en blogg om allt!

OKej , men vad gör du då?? :))

Postat av: Bella ♫♪

Sv: Haha, nej det har jag faktiskt inte! :P

Har du? :)

Kram

Postat av: julia

sv: inte jag heller!

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

Fråge stund på bloggen! Fråga mig precis vad du vill!



http://mokraz.blogg.se/2012/february/fragestund.html#comment

Postat av: louise

de bra :).

Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

SVAR; Jodå, det är bra med mig med! :)

Postat av: Anonym

Hej! Nu finns vinnarna av veckans blogg uppe! Vann du inte, så får du gärna vara med igen här: http://mallemusic.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-vecka-9.html :D

(Glöm inte att läsa vad du kan göra för större chans att vinna!)

Postat av: johanna <3 ♫♪

Matte hade jag med idag ;)

Postat av: Ina♥

Ingen aning :) dudå?

Postat av: linn och silvia

Jadu.. de ska du inte fråga mig eftersom det är silvia som fixar detta. bloggtrafik.se/nu är en kanon sida där har vi fått alla våra och kommentera andra bloggar länkbyten osvosv skrev hon nu på msn tillmig heheh.. ^^

Postat av: Lisa | 12 | Foto & vardag

Veckans blogg är nu avslutad, var gärna med igen!



http://lisafisap.blogg.se/2012/february/vinnarna-av-veckans-blogg-v8-ny-omgang-v9.html



/ L I S A ♥

Postat av: K A J J A

sv. tyvärr inte, men jag ska nog ha en ny snart, så fort jag blir frisk :)

nja, du fick ju andra svaret i samma mening så ja, jag är sjuk, hur är de själv? :)

Postat av: Elin

Helt okej! ;D

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: MadickenMarsh'

sv; aldrig :o & ähm... typ lägga upp outfit ofta :D

Postat av: M I N A B R U N - photography

sv; jag vet inte riktigt! ;o typ skriva om saker som är roligt att läsa om & inte bara vad man gör hela tiden! :d

Postat av: F A N N Y

sv: nej det har jag inte ;D

Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: i helgen har jag varit med min kille :) Själv då??

Postat av: Cassandra

Sv: Ne har du?

Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv: mitt bästa tips är nog att läsa och kommentera andras bloggar. Ditt då?

Postat av: chinamyah

va fint din lärare skriver :>

Postat av: emilia

sv: ehm, vet inte riktigt, för har typ inga besökare haha xD nä men typ att uppdatera bloggen ofta och kommentera andras bloggar! ;)

Postat av: Anonym

Hur gjorde du för att hamna på mest aktiva? Har fösökt jätte länge men hamnar aldrig där !

Vad har du valt fö kategorier på inställingar /framsida ??

Postat av: Emily & Lina

Usch för matte, ingen favorit direkt när jag gick i skolan ;) Gillar du matte? /Lina

Postat av: nasjathhaaabiitchh

Gud vad söt du är ! Kram

Postat av: vanessa

fina bilder =)

Postat av: Jonas

Klart att jag kan höra med honom =) men det bästa är endå att du mailar Robin på [email protected]



Så slipper jag att vara mellanhand liksom :P

Postat av: Felicia-FIEM

Usch va jobbigt det är med matte.. :( Hatar det verkligen ! :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -