Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dags att ta sig samman och plugga!

 


Postat av: Karoline TM

SV:Haha jag har aldrig gått till skolan i pj men min kompis har gjort det! Hon försov sig och vi hade nationella prov så hon drog på en tjocktröja och sprang till skolan :p det var lite skojigt :) har du själv gjort det?

Postat av: kim

anmäl dig till veckans blogg, länkar 4 st på söndag! http://www.nattstad.se/jasminssyster?id=2632497 .

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

Bra här! :)

Postat av: CASSANDRA - Shopping från New York!

sv; haha okej, men nä det har jag inte ;) själv?

Postat av: Anonym

SV: hahaha! Nej :) Fast en kompis till mig har det?

Postat av: E L I N F E L I C I A S

- tjejkväll, själv? :)

Postat av: frida nyburg

Vaknade precis, ska svara på lite kommentarer och sedan lägga mig igen:)



Allt bra med dig idag?



kram Frida

Postat av: frida nyburg

Svar på dagens fråga: hahaha nej:)



kram Frida

Postat av: hanna ♡

yesbox :)

Postat av: fanny jönsson

sv; Jag hade tyvärr redan avslutat tävling när du skrivit detta, förlåt mig ! :/

Postat av: hanna

det är samma här:)

Postat av: Agnes Eriksson

hehe, näe.. :)

Postat av: Angelina

sv: jaha okej, jag undrade bara :) tyckte du såg så liten ut ^^ vad går du för linje då? :)

Postat av: candy♥

Nej, det har jag inte;) Har du??:D

Postat av: Mari

Sv. Hm....det beror på vad vi kallar pyjamas =)


URL: whttp://
Postat av: Mari

Sv. Hm....det beror på vad vi kallar pyjamas =)

Postat av: simona

sv: jag var på bio & shoppade lite, sj? :)

Postat av: Emelie

Sitter hemma och är dunderförkyld.. :/

Postat av: Anonym

sv: jadå, sj?

Postat av: madeleine. s

japp, det har jag! durå?:D

Postat av: Jenny

Sv; Om du går några inlägg ner så hittar du tävlingen. Eller så går du in på kategorin "Tävlingar" ;)

Postat av: LIENE

sv: Va, var är den frågan? Jag har aldrig gått i pyjamas till skolan:P

Postat av: Madde

sv: det är bara bra:)

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

mina är svart och vitt :)



ha en trevlig måndag ! :D

hur mår du ? :)

Postat av: Ida's ♥

Sv: Haha.. Ne, fast jag skulle göra det me nåra kompisar en gång men det blev inte så ;)

Postat av: Anonym

ehh nea? du?

Postat av: Felicia :)

Sv: Nej, har du? Hahah ^^

Postat av: Hanna

sv: haha, nej! rolig fråga :D har du det ?

Postat av: Kaleido

haha, jag tror att vi har samma mattebok - fast vi är klara med den nu :P



SV: Nej, det har jag verkligen inte xD

Postat av: Emma Lannebrink

sv: Haha nej det har jag inte, har du?

kram!

Postat av: ALICE

sv; I pyjamas? Nej det har jag inte, men jag har övernattat i skolan med klassen och då hade jag såklart pyjamas på mig :)

Postat av: Alva

gud vilken cool blogg! svar; naej det har jag inte... har du? ::D krammmmm

Postat av: Emma- Foto & Design

sv: Bara bra ^^

Några roliga planer för dagen? :D

Postat av: Emma- Foto & Design

sv: Ska sitta hemma och slappa :D Har lov ^^

Postat av: Elin Sandelin

sv: haha i pyjamas? nej det har jag inte ;)

Postat av: Ika

Sv: Haha nej det har jag faktiskt inte gjort ^^

Postat av: felicia

hahah jnaae jag vet inte jag gick för inte så länge sen med en blå skjorta med stjärnor på till skolan då sa alla killar att det såg ut som en pyjamas :/ Men det tyckte inte jag haha :) <3

Postat av: Esmeralda<3

Godmorgon! Vill bara önska dig en härlig måndag:)

Postat av: L I N N - F O T O ☆

haha nej, det har jag verkligen inte ;)

Postat av: Rut

Sv; det är bra! :)

Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv: Nej jag har aldrig gått till skolan i pyjamas ;) Du då?

Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

Shuue! Nu är jag tillbaka från bloggpausen, dock kommer det vara segt i början. Men nu är jag i alla fall tillbaka! Hoppas du får en bra start på veckan! :)

Postat av: P H O T O / D A P H O T O

Sv: Nej men i en One Piece :).

dd?

Postat av: Roxana

Oj vad jobbigt med matte :(

Postat av: Caroline ♥

Blev du veckans blogg ? Gå in och kolla! Om det inte blev du har du chans nu igen, puss ♥

Postat av: Jolline

Ursäkta sent svar. Mitt internet är verkligen inte att lita på.



sv: När jag bodde på internatskola så gick jag ner i min pyjamas ibland, haha.

Postat av: Henrik Stigell

Usch, avskyr matte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -