Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

canon eos 600D

Kan det vara så att denna godingen tillhör mig

vid dagens slut? ;*

Klockan 10 ska jag i alla fall ringa mediamarkt

och se om de har den inne!

HOPPASHOPPASHOPPAS!

Thihi, är överväldigad (hehe) nu! :D








CANON EOS 600D HUS

Postat av: Jennifer Ljungquist

igår hände inte så mycket hade mest myskväll med familjen. Vad händer idag ?

Postat av: Anonym

Svar: Jupp det ska jag få :)

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :D!

Postat av: Marc

Jag fotar med min Canon EOS 10000d :) själv? :)

Postat av: tilda

sv: ja det har jag sett, men jag är inte så värst intresserad av skor:) sry!

Postat av: ida | foto ♥

Jag har den kameran och den är super! :D

Postat av: Sofia

den har jag :)

Postat av: P L A Y E - en av Norrlands största bloggar | TÄVLING |

det är bra, själv då?

Postat av: ANNA-SARA

sv: jaha okej! tack :)

Postat av: Chriis

SV: jadå det är det :D sj? :)

Postat av: Julia . dearlittleme.blogg.se

SV: Jaha, tack får väll checka :)

Postat av: S A N D R A S F O T O N

har veckans blogg på min blogg kom in och anmäl dig! ;)

Postat av: Malin Oskarsson

Sv Okej! :D

Jodå, själv?

Postat av: Sandra

sjukt fin blogg!

Postat av: Emelie , EMMIQ - Frisör & vardag

sv: Åh vad duktigt !:) Ja det har jag :)



Har du haft en bra helg ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -