Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0



Postat av: Anonym

asdfgh

Postat av: Josse

Hej! Nu finns vinnaren av dagens blogg uppe på min blogg. Kolla om det blev du. Och om inte, så var gärna med igen. Direktlänk: http://moonn.blogg.se/2012/march/vinnaren-av-dagens-blogg-ny-omgang.html#comment

Kram<3

Postat av: Mimmi

ja xd

Postat av: Erika

Inte så mycket jag heller!



Händer imorgon då?:)

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- Ja det tycker jag absolut att du har ! :D

Postat av: Felicia (Kristen Stewart hemsida)

sv: blev nr 59 =)

Postat av: Therese

sv ; jaa , jorå det är bra med mig , själv då ? :)

Postat av: Emelie

cool blogg!:)

Postat av: Emelie- modell med 3 egna företag

Underbar blogg! :)



Vad tycker du om dagens outfit? ( svara gärna i rätt inlägg). Kram

Postat av: frida nyburg

Vaknade precis:)

Ska lägga mig igen om en stund.



Allt bra idag?



kram FRida

Postat av: fanny jönsson

sv; Att vinna nästa tävling :)

Postat av: Amanda

Sv: Nej, okej! :) Jag gör inte så mycket jag heller ;)

Postat av: bb

Postat av: bbecka

haha oj jag skrev kommentaren innan! ^^

sv: ne inget jag behöver hjälp med just nu! :)

hoppas du får en fin dag!

Postat av: Lovisa

jag ser på tv:)

Postat av: Anonym

sv; ja, det är bra. Själv?

Postat av: E M M E L L Y

sv: jadå, jag tycker din blogg verkar vara bra =)

Postat av: Vicki :)

sv: du får jätte gärna göra en design till mig men då vill jag att den är snygg hehe, jag har skrivit min mail i rutan däruppe så skicka ett mail så pratar vi mer om det. Är det okej? :)

Postat av: linnea

vad händer i veckan ?=) kramis!

Postat av: Ronja

Sv; Jadå :D

Postat av: ABSOLUTEELIN

kikar in :D hur äre med dig idag gullet? :)

Postat av: Patricia♔

Gillar slutet på din rubrik här (så länge du tror på dig själv).

Postat av: isabella

Nu blir jag sugen, helt klart jag vill ha en renovering i bloggen om det bara kostar en länkning!

Helrenovering?

skicka gärna ett mejl/msn-meddelande till [email protected] (:

Postat av: Jennie

sv; Nej faktiskt inte!

Postat av: Michelle♥

SV: Jadå, allt är toppen! med dig då? :)

Postat av: Isabelle :]

Sv: Ja :) sj?

Postat av: Pappa Gabriel

Måste bara skriva.. Cool blogg och häftiga bilder.. Lite annorlunda blogg och jag gillar det.. Har själv en pappablogg med mix av träningsblogg.. Skriver även en hel del om inredning.. Rätt ny bloggare.. Kramar Pappa Gabriel..

Postat av: ~ ♥ R E G I N A B E R G M A N ♥ ~

Hej, ska vi följa varann via bloglovin? En länk direkt till min bloglovinsida, http://www.bloglovin.com/sv/blog/1980725/regina-bergman-shit-happens-when-you. Säg vilket nummer du blev så lägger jag till dig sen!

Kram

Postat av: rebecca

loggade in på den hära nu för att kolla kommentarerna. den nya bloggen är www.bbeccaa.blogg.se :)

Postat av: Louise

Sv: Hmm, det händer nog inte så mycket! :)

ska ta det lugnt och sen träna ikväll! :)



Själv då? :)

Postat av: sanna

så fin blogg ;D

Postat av: Mary

Sv; Mmm den är tokgod..men laxsmörgåsen som jag la upp igår är en stark utmanare ;)

Postat av: anna

först och framst vill ja ha typ där man läser inläggen i mitten av bloggen om du förstår va ja menar ja är så kass på att förklara :P

Postat av: fashion by idag

Du har så himla fint hår!

Postat av: Ina♥

Nepp ! :) jag klarar mig själv tack :)

Postat av: Elin Sandelin

sv: haha jag brukar fixa det själv ;)

Postat av: jessica

fin blogg :)

Postat av: Anonym

fin text

Postat av: JUNIO - foto, mode, vardag

Sv: Allt är bara bra med mig =) Själv då?

Postat av: Anonym

Skulle vara super snällt om du ville in och rösta i min omröstning! Marioteten bestämmer :) Ha en toppen dag! Kram



direktlänk: http://linnhahne.blogg.se/2012/march/ska-jag-ha-fragestund.html#comment

Postat av: Nadja

Jo det förstår jag. Men måste du ha lösen för att fixa desginen?

Postat av: elinn

:D härligt du, jodå det är helt okej med mig :)

haft en bra dag?

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; okej, de va ju synd :c

Postat av: Esmeralda<3

sv: jadå det är toppen! Hur är det med dig då??

Postat av: Charlotta

Hihi varsegod ;) <3 Allt är jättebra med mig! <3 Hur är det själv? :D

Postat av: Jolline

Så länge man har fötterna på jorden och inte får storhetsvansine :). Man ska tro på sig själv, men inte tro att man är överlägsen alla andra. Men ett gott självförtroende är najs :). Och inte ta åt sig från avundsjuka människor. :)



Allt ra idag?

Postat av: Ida's ♥

Sv: Ja va kul! Vad kan du fixa? Skulle vilja att rubrikerna på inläggen ska stå i mitten o inte på sidan o lite andra sånna småsaker :)

Postat av: Wendy & Jennifer ♥

Sv: Vi ska tänka på saken, men jag återkommer :)

Din header var jävligt fiin ;)♥

Postat av: Mia

okej :) Är på universitetet nu, har seminarium om ett tag. Sen helg! :D

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

vilken är din favoritdag i veckan ? :)

hoppas du får en underbar dag!

Postat av: emelie

aa, ska också göra det :)

Postat av: Tina

sv; Det är bara bra :) sj då?

Postat av: RandomAnonym- Pepp,tips ,inspiration&skojjiga saker.

Dagens blogg är igång. Nya vinnare VARJE DAG! Wow.

Vill ni vara med? Kommentera detta inlägg- http://randomanonym.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-nya-varje-dag.html#comment

Lycka till!

Postat av: Esmeralda<3

Dagens blogg är nu avslutad! Kika in och se om du vann och var gärna med igen:)

Spamma så mycket du vill, var 50 kommentar resulterar en vinnare!



Länk:http://esmeraldaaa.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang.html#comment

Postat av: Savanna

Bra blogg gå gärna in på min blogg ocksåååå

Postat av: Sara

Så fin du är!

Postat av: Chriis

SV: allt bra med dig? :)

Postat av: Jessica

sv' jaha okej :)

har inget haha :)

Postat av: Maja

Fin blogg

Postat av: Malin

vill du vara med i veckans blogg? tryck på länken :)

http://malinostling.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html#comment

Postat av: kaffehörnan

Du blir bra på bild

Postat av: Sofie [fotoblogg]

SV: Njea, inte för tillfället. Men jag byter ju förstås design när det börjar bli vår, för då kan man ju liksom inte ha vinterdesign! Men jag gör den själv ;)

Postat av: Kelly Andersson

Just nu händer faktiskt inte någonting. Men ska iväg senare, och vill du veta vart så kommer det upp på bloggen om en stund. kram! :)

Postat av: Moa Mildén

Jodå det är väldigt bra, känner dock att dagen kommer bli rätt stressad. Själv då? :)

Postat av: julia

allt br?:)

Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: För att få läsare så ska man ha varierande inlägg, inte vara för egoistisk, uppskatta och svara på kommentarer, uppdatera ganska ofta och sprid bloggen :)

Postat av: molly

cool blogg, kolla gärna in min blogg! :)

Postat av: L I N A Z F O T O ♥

hoppas allt är bra med dej, diggar din blogg ! :)



var gärna med i min tävling, läs mer här:http://linazfoto.blogg.se/2012/february/tavling.html :)

Postat av: Isabella

sv; Fotar:)

Postat av: Nancy

Sv; Jovisst är jag det! Kan skriva lite saker när jag kommer hem! :D

Postat av: Emilia

Fin blogg! :) Allt bra ?

Postat av: M I N I I Z Z A

näe de är lugnt, fixar min design själv:)

Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Eftersom jag inte läser din blogg kan jag inte bara säga det sådär snabbt, men den är säkert bra :)

Kramizar Evve!

Postat av: Anonym

Svar: Okej :)

Postat av: merve

Hej! Va gärna med min tävling :).



Sv; Supwaah! sj då? :]

Kram

Postat av: mariana

sv: lungt!

det e bra tack! :) sj???

Postat av: linnea

- japp det gör jag :)

Postat av: Emma Lannebrink

sv: haha du skrev ju att du har 800 unika läsare varje dag. Då skrev jag ''åh herrejävlar'' :p

Postat av: Linii

Är du shopaholic? Titta in på min blogg och sänd mig ett meddelande,

så får du en inbjudan till Members, som erbjuder nya kampanjer varje dag

(du slipper då vänta på att få medlemskapet godkänd) och som en bonus 50kr att shoppa för!

It's really worth it!

Postat av: amanda

nä men va söt du är, haha jaduu det är nog egentligen ganska mycket jag skulle kunna ändra på med designen. Ser du något speciellt du skulle vilja ändra för länkningen så får du gärna säga till för jag är garanterat på :) kram

Postat av: ISSA -Faanis.blogg.se

Tänkte bara säga att jag har photoshopat lite bilder och tänkte fråga om vad alla tycker så lämna gärna en kommentar om vad du tycker! :) <3

Postat av: AAMANDAK

http://aamandak.blogg.se/2012/march/entry-156365950.html#comment



FRÅGESTUND

Postat av: hhanna-

Det jag menar med kors är ett '' kristet '' kors :)

Postat av: elin

fin blogg!!:)

Postat av: Sandra

sv: Ja, jag det tycker jag :)

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: japp :D

Postat av: julia

sv: allt är bra:)¨

Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

Åh, älskar din skruv du har på håret :D ♥

SV: Snällt! :)

Men med vilket av det? Header eller hjälp att sätta in en header? xc

Isåfall så gör jag inlägget på min blogg & länkar dig även i menyn ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -